• O RICOH
  • Tiskové zprávy
  • Napsali o nás

RICOH - značka moderních rozměrů obchodní komunikace a správy dokumentů, značka průkopníka na cestě k designu jedenadvacátého století, značka důrazu na ekologii, a to jak při výrobě, tak při provozu produktů. 

Japonská firma RICOH byla založena v roce 1936. Z firmy, která se na počátku zabývala výrobou a prodejem jemného papíru, se stal přední výrobce kancelářské, komunikační a fotografické techniky. 

Firma RICOH jako první na světě prezentovala funkční faksimilní přístroj. V pozdějších letech se RICOH stal hlavním propagátorem víceúčelových (multifunkčních) kancelářských strojů, které nabízejí uživateli zejména úsporu místa, nákladů a jednodušší obsluhu. Ve vývoji nových digitálních technologií v oblasti kancelářské techniky určuje RICOH směr a nastavuje míru kvality pro ostatní výrobce. I mnohé další značky vstupují na trh s produkty, které vývojově pocházejí od firmy RICOH. 

V současné době má firma pobočky, nebo výrobní závody ve více než 150 zemích světa. Veškerá produkce RICOH se vyznačuje vysokou technickou a ekologickou kvalitou, což dokládají mnohá ocenění jednotlivých produktů, nebo celých bloků sortimentu. Hlavně díky této kvalitě, kterou dokladují i certifikáty ISO 9001 a ISO 14001, se firma RICOH prosadila na všech významných světových trzích.

PayPal, Yamahu Motor a Amazon považují spotřebitelé za špičku v zákaznických vztazích ukázal průzkum “Tři R” společnosti Ricoh

12. 6. 2017

Praha, 12. června 2017 – Podle posledního průzkumu technologické společnosti Ricoh Europe se 70 % zákazníků v Evropě vyjádřilo, že nejlepší značky jsou ty, které se zákazníky jednají jako s jednotlivci. Z výsledků průzkumu, kterého zúčastnilo 3600 respondentů z řad spotřebitelů, je zřetelná důrazná poptávka po personalizovaných službách a požadavek, aby firmy dbaly na to, aby jejich digitální řešení splňovala či překonávala rostoucí nároky spotřebitelů. Spotřebitelé vyzývají značky k tomu, aby byly v komunikaci s nimi osobnější, efektivnější a vstřícnější

Zobrazit

Světový měsíc eko aktivit Ricoh 2017

1. 6. 2017

Praha, 1. června 2017 – Společnost Ricoh, počínaje čtvrtečním dnem 1.6.2017, vyhlásila měsíc červen světovým měsícem ekologických aktivit, do kterých se zapojí dceřiné společnosti Ricoh napříč celou naší planetou. Součástí celosvětových eko aktivit je projekt s názvem “Ricoh Global Eco Action 2017”, jehož cílem je povzbudit a pobídnout zaměstnance k tomu, aby zapřemýšleli o svém životním prostředí a zapojili se do ekologických aktivit.

Zobrazit

Softwarové řešení pro digitální archový tisk a profesionální archové tiskárny řady Ricoh Pro C5200 získaly ocenění EDP

16. 5. 2017

Praha, 16. května 2017 – Společnost Ricoh byla oceněna Evropskou asociací digitálního tisku (EDP) za tvůrčí řešení pro digitální archové tiskové systémy a software. Ceny byly uděleny na slavnostním předávání cen EDP ve FESPA v Hamburku.

Zobrazit

Polygrafia prechádza transformačným procesom

27. 6. 2017

Tlačiari musia hľadať nové, kreatívne spôsoby ako pridať hodnotu svojim zákazníkom. Spoločnosť Ricoh pôsobí na trhu už 80 rokov. Počas svojej existencie sa jej darí rásť nielen v oblasti vývoja produktov, investícií, ekonomiky, strategických rozhodnutí ale aj v oblasti environmentálnej a sociálnej politiky. Vybudovala si stabilné postavenie a výsledky tvrdej práce sa jej časom zúročili aj prestížnymi svetovými oceneniami. Od novembra 2016 je na pozícii výkonného riaditeľa spoločnosti Ricoh pre Českú republiku a Slovensko Stephen Palmer, ktorý má bohaté skúsenosti v oblasti produkčnej tlače. Zaujímal nás preto jeho pohľad na dianie v spoločnosti.

Zobrazit

Tiskárna Prager: výlet do digitálního centra

20. 6. 2017

REPORTÁŽ: Tiskárna s čerstvě zřízeným digitálním tiskovým centrem Praha-Zbraslav se zaměřuje především na tisk časopisů a publikací. Upgrade v podobě digitálního tiskového řešení byl dalším logickým krokem.

Zobrazit

Kamery pro zábavu, sport i do vody

19. 6. 2017

K natáčení videa si často vystačíte s mobilním telefonem, ale pro důležitější záběry je lepší mít videokameru. Ale ani ta se nehodí pro všechny situace -v některých případech je lepší použít kameru odolnou (sportovní). Ricoh WG-M2

Zobrazit

Copyright 2017 Ricoh. Všechna práva vyhrazena.

×

Tento projekt č. 2.2 ITP03/1012 byl spolufinancován Evropskou unií.