• O RICOH
  • Tiskové zprávy
  • Napsali o nás

RICOH - značka moderních rozměrů obchodní komunikace a správy dokumentů, značka průkopníka na cestě k designu jedenadvacátého století, značka důrazu na ekologii, a to jak při výrobě, tak při provozu produktů. 

Japonská firma RICOH byla založena v roce 1936. Z firmy, která se na počátku zabývala výrobou a prodejem jemného papíru, se stal přední výrobce kancelářské, komunikační a fotografické techniky. 

Firma RICOH jako první na světě prezentovala funkční faksimilní přístroj. V pozdějších letech se RICOH stal hlavním propagátorem víceúčelových (multifunkčních) kancelářských strojů, které nabízejí uživateli zejména úsporu místa, nákladů a jednodušší obsluhu. Ve vývoji nových digitálních technologií v oblasti kancelářské techniky určuje RICOH směr a nastavuje míru kvality pro ostatní výrobce. I mnohé další značky vstupují na trh s produkty, které vývojově pocházejí od firmy RICOH. 

V současné době má firma pobočky, nebo výrobní závody ve více než 150 zemích světa. Veškerá produkce RICOH se vyznačuje vysokou technickou a ekologickou kvalitou, což dokládají mnohá ocenění jednotlivých produktů, nebo celých bloků sortimentu. Hlavně díky této kvalitě, kterou dokladují i certifikáty ISO 9001 a ISO 14001, se firma RICOH prosadila na všech významných světových trzích.

Zamestnanci v súčasnosti hľadajú ideálnu zhodu so zamestnávateľmi založenú na hodnotách

15. 5. 2019

Bratislava, 15. máj 2019 – Pracovná sila je vzhľadom na požiadavku radikálnej zmeny v spôsobe, akým podnikáme, dnes zjednotenejšia ako kedykoľvek predtým. Už nestačí merať iba finančný úspech.

Zobrazit

Zaměstnanci dnes hledají „ideální shodu“ se zaměstnavatelem na základě vlastních hodnot a vizí

15. 5. 2019

Praha, 15. května 2019 – Zaměstnanci jsou ve svých požadavcích na radikální změnu způsobu, jakým budeme všichni v budoucnu podnikat, daleko jednotnější než kdy jindy. Už nestačí měřit jen finanční úspěch.

Zobrazit

Znižovania rozpočtov zákazníkov a zvyšujúce sa očakávania sú na vrchole zoznamov obchodných lídrov

25. 4. 2019

Bratislava, 25. apríl 2019 – Podľa novej štúdie, ktorú si objednala spoločnosť Ricoh Europe, lídri európskych podnikov tvrdia, že znižujúce sa rozpočty zákazníkov a čoraz vyššie očakávania sú vzhľadom na neistotu trhu kľúčovými príležitosťami pre rast.

Zobrazit

Príležitosti pre rast podnikov

26. 4. 2019

Podľa novej štúdie, ktorú si objednala spoločnosť Ricoh Europe, lídri európskych podnikov tvrdia, že znižujúce sa rozpočty zákazníkov a čoraz vyššie očakávania sú vzhľadom na neistotu trhu kľúčovými príležitosťami pre rast.

Zobrazit

Znižovania rozpočtov zákazníkov a zvyšujúce sa očakávania sú na vrchole zoznamov obchodných lídrov

25. 4. 2019

Výzva pre prispôsobivejšie technológie, aby sa aj naďalej budoval podiel na trhu. Podľa novej štúdie, ktorú si objednala spoločnosť Ricoh Europe, lídri európskych podnikov tvrdia, že znižujúce sa rozpočty zákazníkov a čoraz vyššie očakávania sú vzhľadom na neistotu trhu kľúčovými príležitosťami pre rast.

Zobrazit

Dni otvorených dverí RICOH Slovakia

25. 3. 2019

Spoločnosť RICOH Slovakia zorganizovala v dňoch 19. 3. – 21. 3. 2019 Open Days. Za spoluúčasti firiem FORMICA CZ, Antalis a.s. (dodávateľ papiera) a Heidelberg SK/CZ, organizátor pripravil hodnotný odborný program s cieľom prezentovať nové trendy a inšpirovať svojich aj potencionálnych klientov.

Zobrazit

Copyright 2019 Ricoh. Všechna práva vyhrazena.

×