• O RICOH
  • Tiskové zprávy
  • Napsali o nás

RICOH - značka moderních rozměrů obchodní komunikace a správy dokumentů, značka průkopníka na cestě k designu jedenadvacátého století, značka důrazu na ekologii, a to jak při výrobě, tak při provozu produktů. 

Japonská firma RICOH byla založena v roce 1936. Z firmy, která se na počátku zabývala výrobou a prodejem jemného papíru, se stal přední výrobce kancelářské, komunikační a fotografické techniky. 

Firma RICOH jako první na světě prezentovala funkční faksimilní přístroj. V pozdějších letech se RICOH stal hlavním propagátorem víceúčelových (multifunkčních) kancelářských strojů, které nabízejí uživateli zejména úsporu místa, nákladů a jednodušší obsluhu. Ve vývoji nových digitálních technologií v oblasti kancelářské techniky určuje RICOH směr a nastavuje míru kvality pro ostatní výrobce. I mnohé další značky vstupují na trh s produkty, které vývojově pocházejí od firmy RICOH. 

V současné době má firma pobočky, nebo výrobní závody ve více než 150 zemích světa. Veškerá produkce RICOH se vyznačuje vysokou technickou a ekologickou kvalitou, což dokládají mnohá ocenění jednotlivých produktů, nebo celých bloků sortimentu. Hlavně díky této kvalitě, kterou dokladují i certifikáty ISO 9001 a ISO 14001, se firma RICOH prosadila na všech významných světových trzích.

Bez investic do inovací hrozí třetině malých a středních evropských firem do roku 2020 krach

16. 10. 2018

Praha, 16. října 2018 – Malým a středním firmám (MSP) v Evropě hrozí, že padnou za oběť digitálnímu zvratu, regulačním nařízením a ekonomickým změnám, které zásadně mění strukturu a organizaci jejich trhů.

Zobrazit

Česká značka TWATA tvoří svůj vlastní styl oblečení díky Ricoh technologii

8. 10. 2018

Praha, 8. října 2018 – Tisková technologie Direct to garment, kterou Ricoh nedávno uvedl na českém trhu, nachází své uplatnění i v oblasti českého fashion průmyslu.

Zobrazit

Dvojitá výhra Buyers Laboratory LLC (BLI) pre novú generáciu produkčných zariadení Ricoh

2. 10. 2018

Ricoh Slovakia, Bratislava, 2. október 2018 – Ricoh Europe PLC znovu slávi ocenenia spoločnosťou Keypoint Intelligence Buyer’s Lab, ktoré získala pre dve svoje tlačové produkčné riešenia.

Zobrazit

Spolupráca na diaľku bez kompromisov

19. 9. 2018

Myšlienka interaktívnej tabule, ako si jej využitie predstavuje Ricoh, spočíva vo využití veľkej plochy, ktorú je možné prepojiť s iným alebo podobným zariadením. A to aj na diaľku. V praxi to znamená, že si na tabuli môžete zobrazovať prezentácie alebo niečo kresliť a vaše akcie sa budú v reálnom čase zobrazovať ostatným členom virtuálneho mítingu. Tí môžu takisto kresliť alebo pridávať anotácie. Takýmto spôsobom môže zasahovať do konferencie až 20 tabúľ.

Zobrazit

Umíte udělat 360° fotografii na jeden stisk spouště? S touhle kamerou je to snadné.

11. 9. 2018

Udělat povedenou 360° fotografii je s běžným fotoaparátem docela umění, navíc si musíte s výsledným snímkem často vyhrát ještě v obrazovém editoru v počítači. Sférická foto kamera Ricoh Theta V umí pořizovat tyto fotografie úplně jednoduše - prakticky na jeden stisk spouště.

Zobrazit

Antonín Brož obchodním ředitelem Ricoh Czech Republic a Ricoh Slovakia

4. 9. 2018

Obchodním ředitelem pro Ricoh Česká republika a Ricoh Slovensko se stal Antonín Brož. Zodpovědný je za obchodní aktivity napříč všemi divizemi společnosti. Antonín Brož má více než 15 leté zkušenosti v oblasti v přímého i nepřímého obchodu se zaměřením na strategický rozvoj a obchodní expanzi společností.

Zobrazit

Copyright 2018 Ricoh. Všechna práva vyhrazena.

×

Tento projekt č. 2.2 ITP03/1012 byl spolufinancován Evropskou unií.