O nás

Portfolio společností RICOH Czech Republic a RICOH Slovakia zahrnuje řadu systémových a partnerských řešení, která pomáhají profesionálně zpracovávat dokumenty, kontrolovat a snižovat tiskové náklady i zabezpečit tisk proti jeho zneužití.

V oblasti hardwaru nabízí barevná i černobílá multifunkční zařízení, tiskárny, velkoformáty, faxy, digitální duplikátory a digitální produkční zařízení pro velkoobjemový tisk.

Samotná zařízení jsou doplněna nabídkou softwarových řešení – účtovací software pro kontrolu a účtování tiskových nákladů a skenovací software pro digitalizaci dokumentů a jejich správu.

V oblasti dokumentových služeb (Ricoh Business Solution) je Ricoh pro své zákazníky partnerem v oblasti celého životního cyklu dokumentu a informací. Kromě dodávek tiskových systémů nabízí řešení pro systémovou evidenci dokumentů a jejich digitalizaci, zkvalitnění procesu oběhu elektronických dokumentů a ukládání dat.

ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ

Zdravé životní prostředí je jedním ze základních odkazů budoucím generacím. Jistotu kvalitních produktů s minimálními dopady na životní prostředí získáte nejen výběrem ověřené značky, ale i profesionální servisní organizace vlastnící ISO 14000. O významu ekologické stránky produktů ve společnosti RICOH svědčí nejen vysoký objem investic do oblasti výzkumu a ochrany životního prostředí, ale také přední pozice RICOHU v žebříčcích z oblasti ekologie, např. Nikkei Research.

Produkty RICOH jsou vyráběny prostřednictvím nejnovějších technologických procesů a jsou pod neustálou kontrolou z hlediska kvality, spolehlivosti a nezávadnosti. Všechny výrobní provozy vlastní certifikát ISO 14001 a jsou vybaveny systémem recyklace a obnovitelnosti zdrojů.

HISTORIE RICOH V ČR A SR

RICOH Czech Republic a RICOH Slovakia vznikly v roce 2015 akvizicí firem IMPROMAT CZ spol. s r. o. a IMPROMAT SLOV,spol. s r. o., výhradních distributorů RICOH v ČR a SR již od roku 1990. Pod značku RICOH tak přešlo více než 250 zaměstnanců centrál v Praze a Bratislavě i všech poboček v regionech České a Slovenské republiky.

Japonská společnost Ricoh, Co. Ltd. byla založena v roce 1936.  Z firmy, která se na počátku zabývala výrobou a prodejem jemného papíru, se stal přední výrobce kancelářské, komunikační a optické techniky.

V současnosti je RICOH globální technologickou společností s obratem více než 23 mld. USD. Specializuje se na kancelářská multifunkční tisková zařízení  a laserové tiskárny, řešení pro produkční tisk, systémy pro řízení toku diskových dat a IT služby. Společnost se dále zabývá řešeními pro optimalizaci kancelářských procesů, jako například řízení tisků či dokumentů nebo správa “flotily” tiskových zařízení.

Ricoh má zastoupení ve více než 200 zemích po celém světě a zaměstnává přes 100 tisíc lidí. Patří mezi 500 největších společností světa dle žebříčku časopisu Fortune a je zároveň dlouhodobým lídrem evropského trhu kancelářské techniky.

Díky investicím do výzkumu a vývoje, které představují více než 9% obratu, setrvává RICOH na předním místě v oblasti technologie, je tedy spolehlivým technologickým lídrem a tvůrcem významných inovativních a udržitelných obchodních řešení. Jeho inovace je inspirována individuálními potřebami zákazníků, od malých podniků po korporátní seskupení. Stručně řečeno, RICOH je poskytovatel komplexních dokumentových a IT řešení.

TISKOVÉ ZPRÁVY

Na veletrhu Labelexpo představí Ricoh metalické efekty v novém světle

21. 9. 2017

Praha 21. září 2017 – Ricoh se představí ve dnech 25. až 28. září na veletrhu Labelexpo v Bruselu.

Zobrazit

Go neon pink! Ricoh rozšiřuje nabídku tzv. páté barvy

19. 9. 2017

Praha, 19. září 2017 – Společnost Ricoh uvádí na trh nový neonový toner pod názvem Neon Pink, který vylepšuje grafické možnosti v široké škále tisků od plakátů přes pozvánky, vstupenky až po reklamní materiály.

Zobrazit

Zaměstnanci firem považují digitalizaci za klíčovou pro růst

12. 9. 2017

Praha, 12. září, 2017 – Zaměstnanci v Evropě volají po inovativních technologiích a digitálních řešeních, které mají zvýšit produktivitu jejich práce, vyplývá z výsledků průzkumu, který zadala společnost Ricoh Europe.

Zobrazit

Bell & Bain se zaměřuje na kvalitu a flexibilitu s technologií Ricoh Pro VC60000

18. 8. 2017

Praha, 18. srpna 2017 – Společnost Bell & Bain bude prvním vydavatelem v Evropě, který vylepší své služby digitálního tisku unikátním zařízením pro kontinuální inkoustový tisk Ricoh Pro™ VC60000.

Zobrazit

Nová aplikace RICOH Streamline NX propojuje správu zařízení a informací v jedné platformě

8. 8. 2017

Praha, 8. srpna 2017 – Společnost Ricoh oznámila významné vylepšení své původní aplikace RICOH Streamline NX. Cílem bylo začlenit do jednoho, snadno ovladatelného rozhraní další procesy, které nejen IT pracovníci denně využívají.

Zobrazit

Pět produktů Ricoh obdrželo ocenění Buyers Laboratory LLC

7. 8. 2017

Praha, 7. srpna – Pět produktů společnosti Ricoh získalo ocenění Summer Pick 2017 v letním výběru společnosti Buyers Laboratory LLC (BLI).

Zobrazit

Ricoh získal ohodnocení FTSE4Good Index Series za aktivity v rámci společenské odpovědnosti

19. 7. 2017

Praha, 19. července 2017 – Společnost Ricoh opět získala hodnocení FTSE4Good Index Series za vytrvalý rozvoj aktivit společenské odpovědnosti ve společnosti (CSR). Ricoh je držitelem tohoto indexu nepřetržitě od roku 2004

Zobrazit

Pět tipů, jak začít ve své firmě se systémem elektronických služeb eIDAS

3. 7. 2017

Vzhledem k tomu, v jak spletité síti evropských nařízení a předpisů se musíme orientovat, určitě vaší pozornosti neunikl chystaný eIDAS.

Zobrazit

PayPal, Yamahu Motor a Amazon považují spotřebitelé za špičku v zákaznických vztazích ukázal průzkum “Tři R” společnosti Ricoh

12. 6. 2017

Praha, 12. června 2017 – Podle posledního průzkumu technologické společnosti Ricoh Europe se 70 % zákazníků v Evropě vyjádřilo, že nejlepší značky jsou ty, které se zákazníky jednají jako s jednotlivci. Z výsledků průzkumu, kterého zúčastnilo 3600 respondentů z řad spotřebitelů, je zřetelná důrazná poptávka po personalizovaných službách a požadavek, aby firmy dbaly na to, aby jejich digitální řešení splňovala či překonávala rostoucí nároky spotřebitelů. Spotřebitelé vyzývají značky k tomu, aby byly v komunikaci s nimi osobnější, efektivnější a vstřícnější

Zobrazit

Světový měsíc eko aktivit Ricoh 2017

1. 6. 2017

Praha, 1. června 2017 – Společnost Ricoh, počínaje čtvrtečním dnem 1.6.2017, vyhlásila měsíc červen světovým měsícem ekologických aktivit, do kterých se zapojí dceřiné společnosti Ricoh napříč celou naší planetou. Součástí celosvětových eko aktivit je projekt s názvem “Ricoh Global Eco Action 2017”, jehož cílem je povzbudit a pobídnout zaměstnance k tomu, aby zapřemýšleli o svém životním prostředí a zapojili se do ekologických aktivit.

Zobrazit

Copyright 2017 Ricoh. Všechna práva vyhrazena.

×

Tento projekt č. 2.2 ITP03/1012 byl spolufinancován Evropskou unií.