Kategorie

IDC MarketScape uvádí Ricoh jako světového lídra v oblasti vysokorychlostního inkoustového tisku

Tokio, 4. března 2020 – Ricoh dnes oznámil, že jej nová zpráva analytické společnosti IDC MarketScape analytické společnosti IDC ho označila za světového lídra ve vysokorychlostním inkoustovém tisku.

Kromě jiného uvádí všechny silné stránky společnosti, včetně technologických inovací, rozsáhlé základny instalací a pozornosti, kterou věnuje zpětné vazbě od klientů. Zpráva IDC MarketScape: „Globální hodnocení dodavatelů v oboru vysokorychlostního inkoustového tisku 2019–2020“ přímo uvádí „program pro rozvoj podnikání s vysokou viditelností, dobrým jménem a pověstí” společnosti Ricoh jako účinný doplněk rozsáhlého portfolia technologií. Analytici citují: „Ricoh prokazuje silnou pozici ve všech klíčových faktorech požadovaných pro analýzu IDC MarketScape, pro zajištění úspěchu na trhu v oboru vysokorychlostních inkoustových tiskáren.“

Technologie sušičky Ricoh Pro ™ VC70000 patři k pokrokovým vylepšením, které společnost IDC v zprávě vyzdvihla.

Společnost Ricoh dovedl na pozici světového lídra její závazek pomáhat svým klientům k úspěchu. Analýza IDC uvádí jako hlavní pozitivum soustavný vývoj pokrokových technologií společnosti Ricoh a velké investice do zajištění zpětné vazby od klientů, která je součástí jejího procesu výzkumu a vývoje. Nejnověji tento přístup dovedl společnost k úspěchu, který mění pravidla hry, ve formě oceňovaného inkoustového produkčního stroje RICOH Pro VC70000, který představil patentovanou technologii sušení Ricoh a inkousty Extended Gamut Inks. Obě tyto inovace rozšiřují možnosti inkoustových strojů v oblasti kvality obrazu, zkrácení doby tisku,   dodržování principů SLA a zvýšení efektivity výroby. Umožňují tisk na ofsetové nenatírané i natírané papíry,  inkoustové materiály  i bez penetrace nebo základního nátěru, což nabízí větší kreativitu, flexibilitu a nižší náklady na papír. Tyto inovace, které jsou výsledkem investice více než 1 miliardy dolarů ročně do výzkumu a vývoje, jsou v Ricohu standardem a jsou odpovědí na cíle klientů i jejich reálná bolestivá místa.

„Představení produkčního stroje Ricoh Pro VC70000 dokonale ladí s rostoucími aktivitami Ricohu ve vývoji softwaru a služeb, které společnosti umožňují zaměřit se na prostor komerčního tisku, grafického zpracování a rozšiřovat působnost nad rámec svých kořenů v transakčním tisku a direct mailu,“ říká Amy Machado, vedoucí Výzkumu pro řešení pro tisk a dokumenty společnosti IDC. „Vedle vlastního růstu v rozmanitých segmentech Ricoh pomáhá i svým klientům v rozšiřování jejich nabídky.“

Ricoh buduje s klienty dlouhodobé vztahy nekončící prodejem ale při implementaci technologií za pomoci individuálního poradenského přístupu. Zástupci společnosti se řídí strategií, do níž patří pozornost na klienta a služby, a to tak, jak se vyvíjí obchodní potřeby klientů, vyvíjí se i způsob, jakým ho společnost Ricoh řeší. Zpráva IDC MarketScape mimo jiné uvádí plán společnosti Ricoh pokračovat v rozšiřování svých obchodních služeb, aby pomohla svým klientům v dalším růstu výnosů a zvyšování objemů tisků ještě dlouho po instalaci, což je další klíčový faktor, který přispívá k silné pozici společnosti Ricoh na trhu.

Klienti společnosti Ricoh těží z hlubokých znalostí specializovaného týmu servisních techniků, konzultantů a manažerů. Tým Ricoh podporuje klienty poradenstvím a odborným školením technických záležitostí, jako je správa barev, back-office, rozvoj prodejního plánu, řízení provozu  apod. Klienti tak mohou zlepšit své podnikání na více liniích.

Základem všeho, co v Ricohu děláme, je spolupráce s klienty, abychom porozuměli jejich potřebám a tomu, jak se mohou obstát požadavkům trhu. Díky tomu jim můžeme navrhovat řešení a služby na jejich podporu,“ řekl Eef de Ridder, viceprezident pro komerční a průmyslový tisk skupiny Ricoh Europe. „Schopnost otevřeně komunikovat a prozkoumat všechny možnosti ze všech úhlů nám umožňuje vyvíjet technologii, která nejenže provádí, co má, ale zvyšuje kvalitu, produktivitu a kreativitu. Výsledky v dlouhodobých klientských vztazích, které jsme vytvořili a které daleko přesahují prodej a instalaci, hovoří samy za sebe. My pomáháme klientům v rozvoji, oni pomáhají nám vytvářet řešení, která budou utvářet budoucnost obou našich společností.“

 

-konec-

 

O hodnocení IDC MarketScape

O IDC MarketScape: Model hodnocení dodavatelů je ve zprávě IDC MarketScape navržen tak, aby poskytoval přehled o konkurenceschopnosti dodavatelů ICT (informačních a komunikačních technologií) na daném trhu. Metodika výzkumu využívá přísnou metodiku bodování založenou na kvalitativních i kvantitativních kritériích, která vedou k jedinému grafickému zobrazení pozice každého prodejce na daném trhu. IDC MarketScape poskytuje jasný rámec, ve kterém lze smysluplně porovnávat nabídky produktů a služeb, možnosti a strategie a současné a budoucí faktory tržního úspěchu dodavatelů IT a telekomunikací. Skóre poskytuje také informace zájemcům o technologie absolutní hodnocení silných a slabých stránek současných a budoucích dodavatelů.

 

O společnosti Ricoh

Ricoh svými inovativními technologiemi a službami podporuje a rozvíjí digitální pracoviště a umožňuje tak lidem efektivnější a lepší práci. Již více než 80 let inspiruje společnost Ricoh k inovacím a je významným dodavatelem systémů pro řízení a správu dokumentů, IT služeb, řešení pro komerční a produkční tisk, digitálních kamer, fotoaparátů a produkčních zařízení.

Skupina Ricoh, s hlavním sídlem v Tokiu, působí přibližně ve 200 zemích a regionech na světě. Na konci fiskálního roku v březnu 2019 dosáhla Skupina Ricoh celosvětového obratu ve výši 2 013 miliard jenů (přibližně 18,1 miliardy USD).

 

 

Kontakt pro média:
RICOH Czech Republic s.r.o.

Jana Zajíčková

Tel: +420 702 245 128

E-mail: jana.zajickova@ricoh.cz

Homepage: www.ricoh.cz

Porovnání produktů - počet produktů k porovnání: 0SkrýtOdstranit vše

Vyberte až 3 výrobky, které si přejete porovnat.

Copyright 2020 Ricoh. Všechna práva vyhrazena.

×