Kategorie

Ocenění Business Superbrands 2017 pro značku RICOH

RICOH Czech Republic s.r.o., Praha, 15. února 2017 – Naše společnost získala prestižní ocenění Business Superbrands 2017, které získávají pouze značky, které si svou nominaci zaslouží hlavně obchodními výsledky.

Pečeť Superbrands získají značky s vynikající pověstí – zákazníci si s nimi spojují významné hodnoty a mají k nim osobní vztah. Udělení titulu Superbrands daného roku předchází vícekolové výběrové řízení. Do programu Superbrands se jednotlivé značky nemůžou přihlásit. Při nominaci se vychází z databáze všech registrovaných obchodních trade-mark značek, kterou pro tento účel uvolní Úřad průmyslového vlastnictví.

Rozhodující slovo má expertní komise Business Brand Council. Tu tvoří profesionálové z oblasti byznysu, komunikace, marketingu, médií a marketingového výzkumu. Bernou mincí při rozhodování jsou atributy jako známost, budování brandu, inovace či prestiž.

„Ocenění Business Superbrands 2017 pro naši značku je důkazem, že to, co děláme, má smysl. Získání tohoto titulu si velice vážíme, je to ocenění nejen značky jako takové, ale především naší dlouholeté práce a pozitivní zpráva směrem k našim stávajícím i potenciálním klientům, že svému byznysu rozumíme a děláme jej dobře“, říká Hana Chytrá, Marketingová  manažerka společnosti RICOH Czech Republic.

Program Superbrands obnovil své působení v České republice v roce 2013. Od roku 2014 jsou značky vyhodnocovány nejen v kategorii spotřebitelských, ale také v oblasti podnikatelských či průmyslových (B2B) značek. Zatímco první z nich jsou veřejně známé a spotřebitelé se s nimi setkávají den co den v maloobchodním sektoru či sektoru služeb, podnikatelské značky jsou důležitými hráči ve specializovaných odvětvích průmyslu, zemědělství a obchodu. Spotřebitelské a podnikatelské Superbrands daného roku představují absolutní špičku mezi konkurencí.

 

O společnosti RICOH

Ricoh je globální technologická společnost, která již více než 80 let mění způsob práce. V souladu s firemním mottem – imagine. change. – dává Ricoh společnostem i jednotlivcům prostřednictvím svých služeb a technologií nástroje, které jsou inspirací pro inovaci, podporují udržitelnost a podněcují obchodní růst. Mezi tyto nástroje patří systémy pro řízení dokumentů, služby IT, řešení pro produkční tisk, vizuální komunikační systémy, digitální fotoaparáty a průmyslové systémy.

 

Sídlo společnosti je v Tokiu, skupina RICOH působí přibližně ve dvou stovkách zemí a regionů. Ve fiskálním roce 2016, který skončil 31. 3. 2016, vykázala skupina RICOH celosvětově tržby dosahující 2,209 miliard jenů (asi 19,6 miliardy USD).

www.ricoh.cz

 

Kontakt pro média:

Ing. Kateřina Šimková

E-mail: katerina.simkova@ricoh.cz

Mobil: +420 724 425 807

Porovnání produktů - počet produktů k porovnání: 0SkrýtOdstranit vše

Vyberte až 3 výrobky, které si přejete porovnat.

Copyright 2017 Ricoh. Všechna práva vyhrazena.

×

Tento projekt č. 2.2 ITP03/1012 byl spolufinancován Evropskou unií.