Kategorie

Equitrac Office™

Equitrac Office™ je škálovatelné a modulární řešení pro správu a účtování tiskových nákladů. Jeho činnost spočívá ve sledování, měření a počítání výstupů na síťových tiskových zařízeních. Toto snadno použitelné modulární řešení nabízí možnost kontroly nad multifunkčními zařízeními a přesné sledování tiskových kopírovacích a faxových prací, a to včetně atributů jako název dokumentu, tiskárny, data a času, rozměru papíru a podobně.

Popis řešení

Equitrac Office™ zajistí, že tiskové úlohy nebudou prohlíženy neautorizovanými uživateli. Dokument je až do fyzického vytištění uložen na tiskovém serveru do té doby, než se uživatel na terminálu identifikuje. Identifikace je možná dvěma moduly:

unikátní softwarový modul Print & Copy Control (PCC) lze použít na zařízeních dotykovým displejem. Pomocí ovládacího panelu zařízení může uživatel zadávat PIN nebo kombinaci uživatelské ID/heslo

alternativně, terminál PageCounter™ je řešením pro externí identifikaci, která nabízí podporu identifikačních karet (magnetické, MIFARE, HID, Legic)

Hlavní vlastnosti systému Equitrac:

  • modulární řešení pro správu a účtování dokumentů
  • sledování, měření a správa síťových výstupů
  • projektové účtování
  • tisk podle definovaných pravidel
  • klientské nástroje - autentizace, informace o ceně apod.
  • monitoring tisku na stolních tiskárnách
  • clustering serverů
  • dvojí účtování - interní a externí ceny

Porovnání produktů - počet produktů k porovnání: 0SkrýtOdstranit vše

Vyberte až 3 výrobky, které si přejete porovnat.

Copyright 2016 Ricoh. Všechna práva vyhrazena.

×

Tento projekt č. 2.2 ITP03/1012 byl spolufinancován Evropskou unií.