Kategorie
Equitrac Office™
Equitrac Office™ je škálovatelné a modulární řešení pro správu a účtování tiskových nákladů. Jeho činnost spočívá ve sledování, měření a počítání výstupů na síťových tiskových zařízeních. Toto snadno použitelné modulární řešení nabízí možnost kontroly nad multifunkčními zařízeními a přesné sledování tiskových kopírovacích a faxových prací, a to včetně atributů jako název dokumentu, tiskárny, data a času, rozměru papíru a podobně.
Popis řešení
Equitrac Office™ zajistí, že tiskové úlohy nebudou prohlíženy neautorizovanými uživateli. Dokument je až do fyzického vytištění uložen na tiskovém serveru do té doby, než se uživatel na terminálu identifikuje. Identifikace je možná dvěma moduly:
unikátní softwarový modul Print & Copy Control (PCC) lze použít na zařízeních dotykovým displejem. Pomocí ovládacího panelu zařízení může uživatel zadávat PIN nebo kombinaci uživatelské ID/heslo
alternativně, terminál PageCounter™ je řešením pro externí identifikaci, která nabízí podporu identifikačních karet (magnetické, MIFARE, HID, Legic)
Hlavní vlastnosti systému Equitrac:
- modulární řešení pro správu a účtování dokumentů
- sledování, měření a správa síťových výstupů
- projektové účtování
- tisk podle definovaných pravidel
- klientské nástroje - autentizace, informace o ceně apod.
- monitoring tisku na stolních tiskárnách
- clustering serverů
- dvojí účtování - interní a externí ceny