Kategorie

MyQ

Hlavní důvody, proč použít právě MyQ - Jestliže se bojíte o Vaše důvěrné dokumenty, se systémem MyQ budou vaše dokumenty a citlivá data konečně v bezpečí. - Pokud máte strach z výpadku tiskového zařízení, systém MyQ vám umožní použít jakékoliv tiskové zařízení, které je připraveno k tisku. - Když máte obavy z nákladů na tisk, systém MyQ vás pravidelně informuje o počtu vytištěných stran a tiskových nákladech.

MyQ je jednoduchý a přehledný systém pro sledování a účtování tiskových i kopírovaných úloh, umožňující navíc zabezpečený tisk, odložený tisk, opakovaný tisk, automatickou modifikaci tiskové úlohy, tvorbu reportůa jejich export, uživatelskou správu tiskových úloh, unifikaci tisku z různých systémů a další. Díky funkci follow me usnadňuje a urychluje realizaci veškerých tiskovýchpožadavků uživatelů. Jeho základem je databáze obsahující informace o uživatelích, skupinách uživatelů a tiskových zařízeních. Na základě těchto údajů umožňuje MYQ identifikaci jednotlivých uživatelů na jim povolených tiskových zařízeních a sleduje množství a četnost tisku a kopírování. Identifikace uživatele probíhá přihlášením na terminálu u tiskového zařízení pomocí přiložení identifikačního prvku - karty nebo čipu. Každý uživatel má zajištěný přístup do systému přes internetový prohlížeč a může tak kontrolovat vlastní tiskové náklady a spravovat svoje tiskové úlohy. Pro správce systému a vedoucí jednotlivých oddělení jsou generovány přesné statistiky s údaji o objemu tisku a míře využití tiskových zařízení jednotlivými uživateli a skupinami uživatelů. Veškeré výhody tohoto systému lze využít, ať se jedná o malou firmu nebo podnik či instituci s rozsáhlou organizační strukturou.

Porovnání produktů - počet produktů k porovnání: 0SkrýtOdstranit vše

Vyberte až 3 výrobky, které si přejete porovnat.

Copyright 2016 Ricoh. Všechna práva vyhrazena.

×

Tento projekt č. 2.2 ITP03/1012 byl spolufinancován Evropskou unií.