Chytré uzamykatelné skříňky mohou vaší organizaci pomoci přizpůsobit se a být efektivnější
Inovujte, zdokonalte procesy a zlepšete zkušenosti zaměstnanců a zákazníků
Chytré uzamykatelné skříňky Ricoh mají zabudované vysoké bezpečnostní standardy a jednoduché uživatelské funkce a funkce správy, a to vše v esteticky atraktivních jednotkách, které se ve vašem prostoru nebudou vyjímat. Ať už hledáte skříňky pro správu majetku a inventáře IT, nebo skříňky pro sběr a vracení zboží Click & Collect Smart, společnost Ricoh má pro vás řešení.
Naše globální síť služeb a podpory nabízí funkce vhodné pro kanceláře a pracovní prostory, sklady, maloobchody a prostředí zaměřená na zákazníky. Chytré uzamykatelné skříňky Smart Locker dokážeme navrhnout, sestavit, udržovat a optimalizovat podle toho, jak se mění vaše podnikání.
Podívejte se, jak vám chytré uzamykatelné skříňky Ricoh pomohou převzít kontrolu nad inventářem a vytvořit lepší uživatelský komfort.
Podívejte se na video„Použitím skříněk Ricoh Smart Lockers pro správu majetku jsme našli spolehlivé a čisté řešení pro naše úložiště skenerů. Můžeme sledovat a bezpečně ukládat naše skenery, čímž šetříme drahocenný čas a zvyšujeme efektivitu provozu.“
Simon Hooglugt
generální manažer, DHL Supply Chain
Spojme se
Obraťte se na odborníka společnosti Ricoh
Kontaktujte některého z našich konzultantů a zjistěte, jak můžeme pomoci vašemu podnikání.
Kontaktujte nás