Smart Lockers New

Řešení chytrých úložných systémů Smart Locker

Efektivita napříč celým vaším podnikem

Chytré uzamykatelné skříňky mohou vaší organizaci pomoci přizpůsobit se a být efektivnější

Chytré uzamyketlné skříňky jsou nejlepším řešením pro přeměnu časově náročných manuálních úkonů na automatizované procesy. Jedná se o propojené technologie, které slouží k poskytování bezpečného úložného prostoru a řízení transakčních procesů. 
 
Naše chytré uzamykatelné skříňky poskytují bezpečný, ověřený a nepřetržitý přístup, přičemž cloudové monitorování poskytuje přehled v reálném čase, sledování, přehledy a reportování.
 
Na společnost Ricoh, která se pyšní 4 800 certifikovanými servisními techniky, 25 000 instalovanými skříňkami (1,3 milionu dvířek) a 150 instalacemi každý týden po celé Evropě, se s ohledem na zajištění výkonu a efektivity můžete spolehnout.
 
Díky více než 80 letům zkušeností s navrhováním a integrací technologií na pracovišti jsme ve spolupráci se zákazníky vyvinuli a vyrobili naše nová řešení Smart Locker, která odpovídají současným trendům a přinášejí řešení pro pracovní prostor budoucnosti.

Klíčové vlastnosti a přínosy

Bez ohledu na váš obor můžeme společně s vámi najít řešení, které zlepší vaši organizaci a přinese různé výhody:

Inovujte, zdokonalte procesy a zlepšete zkušenosti zaměstnanců a zákazníků

Chytré uzamykatelné skříňky Ricoh mají zabudované vysoké bezpečnostní standardy a jednoduché uživatelské funkce a funkce správy, a to vše v esteticky atraktivních jednotkách, které se ve vašem prostoru nebudou vyjímat. Ať už hledáte skříňky pro správu majetku a inventáře IT, nebo skříňky pro sběr a vracení zboží Click & Collect Smart, společnost Ricoh má pro vás řešení.
 
Naše globální síť služeb a podpory nabízí funkce vhodné pro kanceláře a pracovní prostory, sklady, maloobchody a prostředí zaměřená na zákazníky. Chytré uzamykatelné skříňky Smart Locker dokážeme navrhnout, sestavit, udržovat a optimalizovat podle toho, jak se mění vaše podnikání.

Podívejte se, jak vám chytré uzamykatelné skříňky Ricoh pomohou převzít kontrolu nad inventářem a vytvořit lepší uživatelský komfort.

Podívejte se na video
Ricoh Europe Supply Chain Management

„Použitím skříněk Ricoh Smart Lockers pro správu majetku jsme našli spolehlivé a čisté řešení pro naše úložiště skenerů. Můžeme sledovat a bezpečně ukládat naše skenery, čímž šetříme drahocenný čas a zvyšujeme efektivitu provozu.“

Simon Hooglugt

generální manažer, DHL Supply Chain

Spojme se

Obraťte se na odborníka společnosti Ricoh

Kontaktujte některého z našich konzultantů a zjistěte, jak můžeme pomoci vašemu podnikání.

Kontaktujte nás