HomeZpět na nabídku
Přehled

Měníme přístup k práci

Technologie mění náš způsob práce. Ve společnosti Ricoh zajišťujeme, aby změny byly pro vaše týmy a vaše podnikání pozitivní. Provedeme vás každým krokem, abychom zajistili bezproblémový přechod na plně digitální pracoviště
Podívejte se na všechna naše firemní řešení
Služby pro firmy
Digitální pracoviště

Přístup odkudkoli

Hybridní a mobilní zařízení utvářejí naši budoucnost. K návrhu, integraci a podpoře digitálních pracovišť přistupujeme komplexně, abychom podpořili zapojení zaměstnanců a pomohli vám dosáhnout nové úrovně výkonnosti.
Objevte všechna naše řešení digitálního pracoviště
Správa firemních procesů

Nastaveno pro úspěch

Manuální úkoly již nemusí zdržovat vaše zaměstnance. Optimalizujeme vaše podnikové procesy, abychom vašim zaměstnancům umožnili dosahovat lepších výsledků; poskytujeme technologie, odborné znalosti a podporu pro zefektivnění a zjednodušení procesů ve vaší organizaci
Podívejte se na všechna naše řešení pro správu firemních procesů
Cloud a infrastruktura

Cloud & Clear

Využití všech výhod cloudu vyžaduje správný plán a tým, který jej bude realizovat. Poskytujeme cloudová řešení a odborné znalosti, díky nimž je vaše podnikání pružnější, nákladově efektivnější a bezpečnější a zároveň se snažíme o inovace nové generace.
Podívejte se na všechna naše řešení pro cloud a infrastrukturu
Kybernetická bezpečnost

Už žádné riskantní podnikání

Zařízení připojená k internetu vytvářejí nová zranitelná místa pro kybernetické útoky. Pomáháme vám přejít do útoku proti kybernetické kriminalitě pomocí inteligentních služeb a řešení kybernetické bezpečnosti přizpůsobených vašim hlavním firemním procesům.
Podívejte se na všechna naše řešení kybernetické bezpečnosti
Digitální zkušenosti

Nová úroveň zkušeností

Vynikající zákaznický zážitek začíná s vynikajícím zážitkem zaměstnance. Náš vysoce kvalifikovaný tým datových vědců a vývojářů navrhuje, staví, implementuje a poskytuje řešení, která potřebujete k překonání očekávání na každém bodě styku.
Objevte všechna řešení digitálních zážitků.
Kancelářské produkty a software

Nejlepší ve své třídě

Společnost Ricoh je známá pro vysoce kvalitní tiskárny, digitální duplikátory a multifunkční tiskárny / skenery / kopírky. Díky široké nabídce rychlostí, velikostí a funkcí si můžete vybrat modely, které nejlépe vyhovují vašemu týmu, kanceláři nebo učebně.
Podívejte se na naše kancelářské produkty a software
Přehled

Všestranná platforma služeb a podpory

Veškerá produktová a servisní podpora na jednom místě. Poskytujeme podporu, poradenství a řešení pro udržení vašeho podnikání v chodu.
Získat podporu
Správa audiovizuálních služeb (AV)
Přehled

Vše na jednom místě

Buďte v obraze o dění v naší firmě, produktech a akcích, které pořádáme nebo se jich účastníme.
Buďte informovaní
News and events from Ricoh
Společnost

Kdo jsme a co děláme

Ve společnosti Ricoh se snažíme vždy naslouchat našim zákazníkům a poskytovat vám inovativní řešení, produkty a služby, které odpovídají vašim podnikatelským cílům. Snažíme se přidat hodnotu vašim službám a produktům. Přizpůsobujeme se měnícím se podnikatelským podmínkám.
Dozvědět se více o společnosti Ricoh
Přehled

Co pro vás můžeme udělat?

Ať už máte dotaz ohledně cen našich řešení nebo produktů, potřebujete pomoci se správou svého účtu nebo již naše produkty používáte a máte dotaz na podporu, náš tým je připraven vám pomoci.
Obraťte se na nás
Správa audiovizuálních služeb (AV)
Přehled

Pomáháme vám být o krok napřed

Prozkoumejte a přečtěte si naše nejnovější poznatky o tom, co je v oblasti podnikových řešení nejdůležitější.
Podívejte se na nejnovější poznatky
Ricoh Insights - Overview

Ricoh Process Director

Pracujte s grafickým uživatelským rozhraním, nikoli přímo s úlohami 
Čím více se v kuchyni pohybuje kuchařů, tím jde všechno pomaleji. A zvyšuje se riziko chyby. Čím méně úloh, s nimiž se musí vaše obsluha potýkat, tím vyšší efektivita a přesnost. Se softwarem pro pracovní postupy RICOH® ProcessDirector tečou informace napříč produkcí hladce a s dokonalou integritou. A my zajišťujeme, aby byly informace vždy přístupné a k dispozici, abyste je mohli využívat, kdykoli a kdekoli je budete potřebovat.  

Staňte se superhrdinou v oblasti správy tisku 
Chcete zvýšit svoji produktivitu? Využívat nové aplikace? Nabídnout zákazníkům nové možnosti? S řešením RICOH ProcessDirector je tohle všechno možné. Ideální volba pro obchody vyžadující velké tiskové objemy a složitá použití, protože můžete snadno přijímat novou práci, automatizovat opětovné tištění, sledovat každý dokument se 100% integritou a vytvářet sestavy pro fakturaci či dodržování předpisů. Grafické rozhraní založené na prohlížeči umožňuje prohlížet a ovládat vše centrálně namísto sledování úloh ve výrobní hale.

Snadná komunikace 
Začněte zvolna, nebo rovnou upravte RICOH ProcessDirector pomocí volitelných funkcí, které staví na základních možnostech:  
  • Import úloh z externích systémů pomocí LPR, složek hot folder nebo z centrálního počítače
  • Automatické přiřazování pracovních postupů 
  • Náhled úloh pomocí integrovaného prohlížeče, pro kontrolu úlohy nebo opětovný tisk 
  • Správa tiskových front 
  • Řízení provozu tiskáren
  • Transformace tiskových úloh v případě potřeby 
  • Sledování úlohy od přijetí tiskových souborů po finální doručení 
  • Automatizace procesu opětovného tisku 
  • Odesílání přizpůsobitelných e-mailových oznámení o událostech souvisejících s tiskárnou a úlohami
Vlastnosti a výhody

Tvorba pracovních postupů pomocí přetahování položek 
Pracovní postupy není třeba vytvářet od základů. Pomocí softwaru RICOH ProcessDirector můžete přetahováním ikon rychle vytvářet jednoduché nebo složité pracovních postupy. Vizuální diagramy představují tok úloh napříč systémem. A když aplikujete podmíněnou logiku za účelem automatizace obchodních rozhodnutí, můžete nastavit pravidla, která automaticky odesílají úlohy do jednotlivých větví pracovního postupu. Například můžete úlohy, které přesahují nastavený počet stran, automaticky směřovat na tiskárny s kontinuálním podáváním papíru, a menší úlohy na archová zařízení. Je to jednoduché, snadné a šetří to čas i peníze.  

Správa tisku na úrovni dokumentů 
Po nastavení požadavků na média, dokončování a vazbu pro jednotlivé dokumenty může software RICOH ProcessDirector využít tyto informace ke zvýšení produktivity. Například dokumenty, které se mají spolu vázat, mohou být z úlohy vyjmuty a spuštěny samostatně v jinou dobu.

Řízení procesů v souladu s databází 
RICOH ProcessDirector zahrnuje vloženou databázi IBM® DB2®, což je výkonný systém, který vám zajistí růst, aniž by to pro vás znamenalo nějaké další režijní náklady. Nepotřebujete žádné dovednosti v oblasti DB2 – o to vše se za vás postaráme my.  

Tiskový ovladač Print Services Facility™ (PSF) 
Z řešení RICOH ProcessDirector můžete spouštět úlohy na tiskárnách Ricoh, tiskárnách jiných značek i na IPDS™ tiskárnách. Špičkový tiskový ovladač vám umožňuje spolehlivě odesílat úlohy na libovolnou tiskárnu a využívat výhod obousměrné komunikace IPDS i vynikajících možností obnovení po chybě.

Přístup k programům třetích stran 
Začleňte do svých pracovních postupů další programy, např. software pro sazbu, formátování stránek a manipulaci s dokumenty. Lze je nainstalovat na server RICOH ProcessDirector nebo na vzdálené servery se systémy Windows, AIX nebo Linux, přičemž ovládat je lze jednoduše z konfigurátoru pracovních postupů.


Volitelné funkce  

Novinka! Archivace úloh celé měsíce nebo roky a jejich snadné obnovení 
Vyhovte požadavkům na dlouhodobé uložení souborů. Úlohy a související indexové informace můžete archivovat v jednom z kroků pracovního postupu a následně lze pomocí indexovaných vlastností dokumenty a úlohy snadno a rychle vyhledávat. Po načtení můžete úlohy zobrazit, znovu vytisknout odesláním zpět do pracovního postupu, anebo provést jiné akce. Po přesunutí úloh, které je třeba archivovat, z tabulky aktivních úloh, mohou operátoři využít svůj čas efektivněji, protože každý den spravují méně souborů.

Novinka! Povolení produkčním a MIS systémů sdílet informace 
Funkce Avanti Slingshot Connect umožňuje vašim systémům MIS odeslat informace o úloze a IDF ze systému Avanti Slingshot MIS do softwaru RICOH ProcessDirector, který je zpracuje. Náš software poté může určit stav úlohy související s konkrétními kroky pracovního postupu, dobou trvání a se stránkami vytištěnými na Avanti. Díky integraci těchto systémů a automatizaci procesu tvorby sestav můžete pomocí Avanti sledovat všechny úlohy v jediném systému, počítat produkční náklady spravovat inventář a využívat pokročilé plánovací nástroje řešení Avanti.  

Informace o přesné adrese 
Šetřte čas a snižte poštovní náklady pomocí funkce Postal Enablement, která automatizuje kritický počáteční krok v pracovním postupu pošty. Tato funkce identifikuje informace o adrese v kompletních dokumentech, extrahuje je a předá softwaru třetí strany na optimalizaci poštovních služeb, aby údaje adresy mohli vyčistit, skrýt a roztřídit. Tato funkce se testovala pomocí špičkového softwaru, ale můžete ji používat se všemi typy poštovních nástrojů. Tuto funkci můžete nainstalovat sami nebo požádat náš tým profesionálních služeb, aby ji nainstaloval v rámci komplexního automatizovaného pracovního postupu odesílání pošty. Pokud je funkce Postal Enablement integrována do softwaru RICOH ProcessDirector, software automaticky zjistí informace o adrese a vrátí opravené informace o adrese jako kroky v pracovním postupu.

Funkce Postal Enablement má připraven modul plug-in pro Acrobat, takže můžete těžit PDF soubory a shromažďovat informace o adresách. RICOH ProcessDirector pracuje rovněž s datovými toky AFP. Pokud jsou soubory AFP správně formátovány, můžete začít. Pokud tomu tak není, stačí jen k funkci Postal Enablement přidat funkci AFP Indexer.

Ověřování dokončení úloh, prokazování souladu se zákonnými požadavky
Díky sledování a reportingu na úrovni položek můžete provádět i kritické úlohy, u kterých je třeba ověřit dokončení. Jedná se např. o výpisy, personalizovanou poštu, knihy, zásilky direct mail, marketingové materiály apod. Volitelná funkce Automated Verification je dostupná pro soubory PDF a AFP™ a automatizuje proces ověřování, který lze monitorovat a spravovat přes grafické uživatelské rozhraní RICOH ProcessDirector. A jelikož nemusíte manuálně hledat a znovu tisknout poškozené či chybějící položky, ušetříte si práci a snížíte náklady. Funkce automatické verifikace:
  • Přiřazuje každé položce jedinečný čárový kód
  • Spolupracuje s fixními či samostatnými manuálními snímači čárových kódů
  • Využívá systém ProcessDirector, takže nemusíte pořizovat jiný samostatný systém
  • Skenuje každou položku, který prochází zpracováním
  • Kontroluje dokončené a nedokončené položky
  • Vytváří soubor pro opakovaný tisk
  • Vytváří finální kontrolní sestavu nákladů

Dodržujte termíny
Plnění termínů jsou pro váš byznys důležité. Pokud některý nedodržíte, riskujete nespokojenost zákazníků a možné finanční postihy. Volitelná funkce sledování termínů softwaru RICOH ProcessDirector usnadňuje dodržování požadovaných termínů na základě stanovených kritérií. Jelikož funkce sledování termínů úzce spolupracuje s konfigurátorem pracovních postupů softwaru RICOH ProcessDirector, dokáže předpovídat cestu úlohy v pracovním postupu a plánovaný čas použije pouze na kroky, které se budou provádět. To znamená, že funkce sledování termínů dokáže přesně předpovědět dvě věci: Kdy bude práce trvat déle, než se očekává, a kdy při zpoždění hrozí, že se nestihne termín.

Všechny stavové informace se zobrazují v grafickém uživatelském rozhraní RICOH ProcessDirector, takže můžete monitorovat všechny svoje úlohy na jednom místě. Dokonce i v případě urgentních zakázek, které naruší váš harmonogram, zajistí funkce sledování zakázek maximální efektivitu vašeho byznysu.

Vylepšené využití zařízení od různých dodavatelů 
Máte tiskárny Xerox a Kodak? Žádný strach, budeme je brát jako naše vlastní archová zařízení Ricoh. S volitelnými funkcemi, jež poskytují podporu archovým tiskárnám od společností Xerox a Kodak, můžete spravovat svoje zařízení stejně, jako spravujete svá zařízení Ricoh. Mezi funkce patří výběr médií a dokončovací operace. Máte možnost nastavit vlastnosti úloh v řešení RICOH ProcessDirector a tikety úloh JDF (pomocí příkazů JDF, XRX a KDK) a následně tyto vlastnosti využít pro hledání a plánování úloh s podobnými požadavky, efektivnější produkci těchto úloh a vylepšení využití zařízení.  

Když tato zařízení spravuje náš software pro pracovní postupy, můžete k tisku nebo opětovnému tisku využít libovolné zařízení a přitom bude zachována 100% integrita. To je zásadní pro klíčovou komunikaci – dokumenty, které musí být vytvořeny naprosto bezchybně, protože jsou regulovány, přizpůsobovány a personalizovány.  

Nižší spotřeba inkoustu 
Při použití volitelné funkce InfoPrint Ink Suite s inkoustový systémem InfoPrint 5000 pro tisk z role, můžete vylepšit kvalitu barevného výstupu, snížit spotřebu inkoustu, zvýšit přesnost odhadu inkoustu a zvýšit produktivitu. Komponenta Ink Savvy optimalizuje soubory prostředků pro tisk, obraz a grafiku. Komponenta Ink Estimation automatizuje odhad spotřeby inkoustu a vytváří scénáře nákladů na tisk / spotřeby inkoustu. Komponenta integrace serveru Enfocus PitStop poskytuje standardní „step to call“ PitStop server a automatizuje proces, který připravuje soubory pro tisk.  

Efektivnější logistika pošty a aplikace dokončovacích úprav založených na logice 
Volitelná funkce PDF Mailroom Integrity pomáhá spravovat a řídit tiskové a poštovní procesy pomocí nativního Adobe® PDF. PDF úlohy lze spravovat na úrovni dokumentu s pomocí nástrojů, mezi které patří například:  
  • Modul plug-in Adobe, který vytváří šablony, jež definují vlastnosti dokumentů a pravidla úprav pro text, obrázky, čárové kódy, maskovací oblasti atd. 
  • Podpora vkládače, jež propojuje náš software pro pracovní postupy s vkládacím řešením nebo softwarem kamery a poskytuje výměnu souborů pro management škod, harmonizaci a opětovné tisky. 
  • Kroky pracovního postupu, které vám poskytují hodně flexibility pro dělení, opětovné sekvencování a seskupování individuálních dokumentů v rámci tiskového souboru PDF. Můžete dosáhnout 100% automatizace opětovného tisku PDF souborů bez transformací. 

Navíc s touto funkcí můžete zvýšit efektivitu tím, že dáte dohromady data, logiku a dokončování. Pomocí modulu plug-in RICOH ProcessDirector Acrobat můžete vizuálně nastavit pravidla dokončování. Představte si získání informací, jako je jméno příjemce nebo stav člena klubu, z tiskové úlohy o více dokumentech a dynamické nastavení papíru, na který se má tisknout. Nebo co kdybyste mohli snadno najít hranice vazby dokumentu v tiskové úloze? V tom případě, pokud má dokument více než určitý počet stran, přesměruje se na vazbu, pokud mí dokument stran méně, bude jen sešit. Případně můžete nastavit sešívání podmnožin a nahrazování médií na základě logiky podle vzorového souboru – a následnou automatickou aplikaci těchto pravidel pokaždé, když tento typ práce dorazí z řešení RICOH ProcessDirector.  

Dolaďování správy výstupu pomocí datových poznatků 
Volitelná funkce Zprávy vám pomáhá s plánováním kapacit, měřením efektivity produkce a určováním problémů. Shromažďujte data o událostech úlohy, akcích uživatelů a aktivitě tiskárny, a následně na základě těchto dat generujte zprávy. Buď můžete využít dodané standardní zprávy, nebo si sestavit vlastní přizpůsobené zprávy.  

Snadná indexace souborů AFP 
Volitelná funkce AFP Indexer vám umožní vytvářet indexy a skupiny stránek (s názvem skupiny a strukturovaná pole Tag Logical Element) v souborech Advanced Function Presentation™ (AFP™). Když zobrazíte soubor AFP obsahující indexy a skupiny stránek, můžete se pohybovat v souboru a najít stránky obsahující specifické hodnoty indexů. Také je možné opětovně vytisknout všechny stránky v jedné nebo více skupinách stránek.  

Přidávání čárových kódů, provádění jednoduchých úprav v dokumentech AFP  
Někdy je potřeba v datových proudech AFP, které obdržíte ze systémů základních jednotek nebo od zákazníků zvenčí, provést drobné změny, než je bude možné vytisknout. Je velmi obtížné – téměř až nemožné – tyto změny provádět na úrovni aplikace. Pomocí volitelní funkce AFP Editor můžete datové proudy AFP proměnit na vizuální nástroj a provádět změny. Například vytvářet nové čárové kódy a skryté oblasti, aby se nevytiskla některá data, například staré čárové kódy.  

Jednodušší vkládání a slaďování 
Volitelná funkce Vkládače automatizuje vkládání vytištěných dokumentů a jiných položek, například marketingových materiálů, do obálek. Můžete připravovat tiskové úlohy pro vkládání, zápis a odesílání řídicích souborů do kontrolerů vkládače, přijímat soubory výsledků z kontrolerů vkládače a interpretovat je za účelem určení stavu vložení jednotlivých dokumentů v úloze. Současně lze automaticky nebo ručně harmonizovat úlohu a opětovně tisknout jakékoli poškozené dokumenty.  

Řízení a sledování jednotlivých dokumentů 
S volitelnou funkcí Optimalizace výroby můžete řídit a sledovat jednotlivé dokumenty v tiskové úloze. To rozšiřuje pracovní postup dokumentu za hranice řízení a sledování tiskových úloh. Aniž by bylo potřeba provádět změny v aplikaci, můžete měnit způsob zpracování jednotlivých dokumentů, a to pomocí obchodních pravidel, který určují, jak by mělo zpracování probíhat. Například můžete rozdělit dokumenty v tiskové úloze na podmnožiny tiskových úloh a řadit je na základě informací specifických pro dokumenty, jako jsou například data o adrese. Nebo je lze seskupit do podmnožin pracovních úloh podle dat v dokumentu. Bez Optimalizace výroby jsou všechna data v souboru AFP jedna velká jednotka, takže činnosti, které se s nimi dají provádět, jsou velmi omezené.  

Přesné převody datových proudů 
Volitelná funkce Transformace umožňuje v systému snadno využívat tisková data ve formátech PDF, GIF, TIF, SAP, JPEG, PCL, PostScript® a Metacode1.  
  • Přijímat můžete tyto datové proudy: PCL (úroveň 5/6), Adobe PDF (v1.7), Adobe PostScript 3™, TIFF, GIF, JPEG, AFP, Metacode. 
  • Výstup lze provádět do těchto datových proudů: AFP, PCL (úroveň 5/6), Adobe PDF (v1.7), Adobe PostScript 3. 

1 Vyžaduje InfoPrint XT  

Propojení tiskové produkce do kompozice 
Kompozice dokumentů mimo váš pracovní postup tiskové produkce je omezený. Nemáte jeden bod kontroly, z něhož byste mohli spravovat svoji práci, pokud jde o termíny, a centralizovat vytváření zpráv. Volitelná funkce Návrhář propojuje váš pracovní postup s kompozičním nástrojem GMC Inspire. Když je kompozice propojena s pracovním postupem, můžete řídit proces kompozice a budete vědět, že kroky pracovního postupu se odehrávají včas a sledují se chyby.  

Sjednocení více míst tiskové produkce 
Volitelná funkce Řídicí středisko poskytuje kombinované zobrazení všech úloh a aktiv na více místech. Můžete snadno identifikovat problémy a přesouvat práci z jednoho místa na jiné, aby bylo možné lépe spravovat termíny a zajistit využití zařízení.

Volitelné rozšířené funkce: ještě podrobnější optimalizace výstupu
Pokud hledáte ještě více způsobů, jak zvýšit efektivitu, snížit poštovní náklady a vylepšit kontrolu nad tiskem, nabízíme také volitelné rozšířené funkce řešení RICOH ProcessDirector, které poskytuje náš tým profesionálních služeb. Další informace vám poskytne váš specialista na produkční tisk od společnosti Ricoh.

Související software a aplikace

  • TotalFlow Batchbuilder

    TotalFlow BatchBuilder

    Software RICOH TotalFlow BatchBuilder zjednodušuje a automatizuje mnoho kroků v krátkodobé digitální produkci.