Přehled
Pokud to automatizace zvládne, nechte ji to udělat
V dnešním rychlém světě vás mohou zastaralé procesy, nepropojené systémy a manuální úkoly výrazně brzdit. Řešení pro automatizaci procesů umožňují změnit způsob práce a revolučně změnit fungování vaší organizace. Společnost Ricoh poskytuje technologie, odborné znalosti a podporu pro zefektivnění a optimalizaci vašich workflow, aby vaši lidé mohli pracovat lépe, rychleji a dosahovat lepších výsledků. Díky vyšší přesnosti, rychlejšímu schvalování, informovanějšímu rozhodování a lepším reakčním časům se můžete soustředit na to, co je nejdůležitější.
Ve společnosti Ricoh máme více než osm desetiletí zkušeností s vývojem nejlepších řešení ve své třídě, která posilují pozici lidí, zlepšují výsledky a kontrolují náklady. Začínáme pochopením jedinečných potřeb vaší organizace, procesů a zaměstnanců. Poté v úzké spolupráci s vaším týmem navrhneme a implementujeme řešení s maximálním dopadem.
Věděli jste, že 27 % finančních ředitelů uvádí, že produktivitu zaměstnanců nejvíce ovlivňují nedostatečné investice do automatizace procesů?
*Zdroj: Výzkum společnosti Ricoh 2024
Řešení a služby
Řešení a služby pro všechny vaše potřeby
-
Aplikace pro správu vašich workflow
-
Řešení pro digitální archivaci
-
Řešení digitální podatelny
-
Řešení pro správu podnikového obsahu
-
Správa podnikových výstupů
-
Robotická automatizace procesů (RPA)
Aplikace pro správu vašich workflow

Zrychlení firemních procesů a zvýšení efektivity
Manuální, pro podnikání kritické procesy mohou vést k frustraci zaměstnanců, nespokojenosti zákazníků a nedodržování předpisů. Správa dokumentů a pracovních postupů v rozsáhlém pracovním týmu také vyžaduje čas a zdroje.
Naše aplikace pro správu pracovních postupů umožňují automatizované procesy, které pomáhají vašim zaměstnancům pracovat rychleji, chytřeji a hospodárněji a zároveň omezují lidské chyby a zvyšují transparentnost.
Software pro správu dokumentů
Nabízíme řadu řešení spolu s poradenskými službami, které vám pomohou zvýšit efektivitu podnikání.
- Zefektivněte firemní procesy
- Zvýšení produktivity zaměstnanců
- Zlepšení reportování, dodržování předpisů a kontroly
- Zvýšení efektivity podnikání
Řešení pro digitální archivaci

Odstranění rizik spojených s uchováváním fyzického papíru
Ukládání dokumentů, jako jsou faktury, smlouvy, dohody a objednávky v analogovém světě vyžaduje nemovitosti, čas a trpělivost. Tyto dokumenty často podléhají právním předpisům a pravidlům, které je obtížné dodržovat offline. Vyhledávání je náročné a vaše dokumenty jsou vystaveny riziku poškození, ztráty a úniku.
Software na míru a archivační služby
Naše řešení digitální archivace chrání vaši firmu před riziky spojenými s ukládáním papírových dokumentů. S využitím našich odborných znalostí a předních partnerských řešení dodáváme software na míru a archivační služby kompatibilní s vaším preferovaným hardwarem.
- Vytvoření bezpečného a vyhovujícího úložiště
- Usnadnění vyhledávání a získávání dokumentů
- Snížení úložného prostoru a souvisejících kapitálových výdajů
- Podpora bezpapírové kanceláře a digitální transformace
- Jistota zálohování a obnovy dat v případě katastrofy
Řešení digitální podatelny

Zvýšení kontroly a efektivity pošty
Ruční rozesílání pošty je opakující se a časově náročný proces. Procesy založené na papírové podobě jsou neefektivní – poštovní pytle se musí distribuovat a zadávání údajů o příchozí poště do podnikových systémů je spojeno s vysokými náklady na pracovní sílu, stejně jako s výkazy, sledováním a bezpečnostními problémy.
Dosažení efektivního a sledovatelného poštovního workflow
S našimi řešeními digitální podatelny vám pomůžeme snížit provozní náklady a umožníme rychlejší, přesnější a spolehlivější doručování. Pošta je skenována v místě příchodu a digitálně distribuována mezi příjemce, což zajišťuje bezpečné, sledovatelné a plně kontrolovatelné poštovní workflow.
- Snížení pracnosti podatelny ve srovnání s tradiční podatelnou
- Zvýšení rychlosti doručování pošty a obchodních procesů
- Zmírnění rizik způsobených problémy se zdroji nebo kapacitou
- Snížení nákladů na přeposílání poštovních zásilek
- Zlepšení procesů dodržování GDPR
Řešení pro správu podnikového obsahu

Snímání, zpracování a přístup k dokumentům
Zpracování fyzických dokumentů je pro mnoho podniků neefektivní. Nedostatečný přehled a přístup k informacím vytváří v organizaci kritická místa. Nalezení správných informací ve správný čas přispívá k vyšší produktivitě zaměstnanců a efektivitě podniku.
Centralizované informace pod kontrolou
S našimi řešeními pro správu podnikového obsahu můžete svým týmům poskytnout možnost rychle snímat, spravovat, ukládat a vyhledávat informace na jednom centralizovaném místě pro veškerý podnikový obsah.
- Zlepšená produktivita
- Snížení nákladů
- Zajištění bezpečnosti a shody s předpisy
- Usnadnění integrace s dalšími pracovními postupy a aplikacemi
- Zlepšení transparentnosti, aby zaměstnanci měli okamžitý přístup k datům
- Zvýšení spokojenosti zákazníků
Automatizace procesů s naším špičkovým řešením na trhu
Naše špičkové řešení automatizuje obchodní procesy a pracovní postupy elektronickou správou a sdílením dokumentů bez ohledu na jejich formát nebo zdroj. Buď lokálně, nebo v cloudu jsou dokumenty snadno dostupné, kdykoli a kdekoli je potřeba, a k rychlému nalezení souvisejících informací stačí jediné vyhledávání.
Správa podnikových výstupů

Vytvoření jednotného workflow pro data a dokumenty
V typických podnicích vytvářejí mnohá dokumentová sila s různými pracovními postupy nekonečné problémy s výstupem a zatěžují zdroje IT. To vše vytváří neefektivní a nehospodárné podnikové procesy.
Díky jediné celopodnikové platformě pro správu všech typů dokumentů a požadavků na tisk můžete zjednodušit a zlepšit své výstupy. Poskytujeme jednotné workflow, které dokáže zpracovat jakýkoli datový tok z jakéhokoli systému v jakémkoli formátu a poskytne vám možnost převodu do správného formátu pro správné výstupní zařízení, ať už jde o tiskové, nebo digitální médium.
Vypracování chytré strategie zlepšování procesů
S našimi řešeními pro správu podnikových výstupů můžete také získat ucelený přehled o tom, kde je třeba zlepšit tiskové a dokumentové pracovní postupy, což vám pomůže vypracovat strategii úspory nákladů a zlepšování procesů v rámci celého podniku.
- Zefektivnění správy tiskáren a zařízení
- Získávání dat z podnikových systémů
- Snížení chybovosti a plýtvání při tisku
- Zvýšení automatizace procesů
- Výstup na mobilní zařízení
- Zvýšení kapacity tisku v době špičky
- Překonání problémů s kapacitou systému
- Zlepšení komunikace se zákazníky
- Snížení uhlíkové stopy
Naše řešení, která jsou podpořena špičkovou standardní technologií, se integrují se stávajícími kancelářskými pracovními postupy, jako je například naše řešení Streamline NX, a umožňují vám spravovat kritické podnikové výstupy nebo produkční tisk v jediném řešení pro správu výstupů.
Robotická automatizace procesů (RPA)

Uvolněte lidem čas, aby se mohli soustředit na dobré věci
V době digitalizace může být přenechání opakujících se manuálních úkolů zaměstnancům neefektivním způsobem řízení zdrojů a optimalizace času zaměstnanců. Náklady na lidskou práci a chyby jsou vysoké, ale lze je kontrolovat pomocí robotické automatizace procesů (RPA).
Zvyšte ziskovost svého podnikání
RPA umožňuje vytvářet, nasazovat a spravovat softwarové roboty, kteří napodobují interakci člověka se systémy a softwarem. Roboti provádějí tyto činnosti rychleji a důsledněji, díky čemuž je vaše organizace pohotovější, produktivnější a ziskovější.
- Uvolněte svým zaměstnancům čas, aby se mohli soustředit na úkoly s vyšší hodnotou
- Zvyšte spokojenost zaměstnanců
- Vytvářejte rychlejší, přesnější a odolnější procesy
- Škálujte aplikace tak, aby vyhovovaly poptávce
Poradenské služby
Potřebujete pomoc s návrhem automatizovaných procesů?
Naši odborní konzultanti vám pomohou identifikovat konkrétní požadavky a řešení pro optimalizaci vašich současných procesů a pomohou vám navrhnout a implementovat řešení, která obstojí i do budoucna. Naši konzultanti mohou pomoci v těchto oblastech:
- Doporučení na míru: Naši konzultanti vám na základě vašich konkrétních potřeb doporučí technologie, pracovní postupy a procesy na míru.
- Implementace: Pomůžeme vám implementovat řešení, vytvořit pracovní postupy a integrovat je s vašimi stávajícími řešeními (např. systémem ERP), čímž usnadníme práci IT oddělení.
- Školení: Pro klíčové uživatele a správce poskytujeme školení na místě i online, což usnadňuje přijetí řešení.
