A person smiling at another person

Řešení automatizace procesů

Zjednodušte své procesy, abyste zvýšili přesnost a získali přehled v reálném čase pro lepší rozhodování

Přehled

Pokud to automatizace zvládne, nechte ji to udělat

V dnešním rychlém světě vás mohou zastaralé procesy, nepropojené systémy a manuální úkoly výrazně brzdit. Řešení pro automatizaci procesů umožňují změnit způsob práce a revolučně změnit fungování vaší organizace. Společnost Ricoh poskytuje technologie, odborné znalosti a podporu pro zefektivnění a optimalizaci vašich workflow, aby vaši lidé mohli pracovat lépe, rychleji a dosahovat lepších výsledků. Díky vyšší přesnosti, rychlejšímu schvalování, informovanějšímu rozhodování a lepším reakčním časům se můžete soustředit na to, co je nejdůležitější.

Ve společnosti Ricoh máme více než osm desetiletí zkušeností s vývojem nejlepších řešení ve své třídě, která posilují pozici lidí, zlepšují výsledky a kontrolují náklady. Začínáme pochopením jedinečných potřeb vaší organizace, procesů a zaměstnanců. Poté v úzké spolupráci s vaším týmem navrhneme a implementujeme řešení s maximálním dopadem.

Close
A person sitting at a table with a computer and phone
A person sitting at a table with a computer and phone
Přehrát video

Věděli jste, že 27 % finančních ředitelů uvádí, že produktivitu zaměstnanců nejvíce ovlivňují nedostatečné investice do automatizace procesů?

*Zdroj: Výzkum společnosti Ricoh 2024

Výhody

Naše řešení pro správu dokumentů a procesů mohou:

A graph and chart with a eye and euro symbol

Poskytovat jasný přehled o cash flow pro lepší rozhodování

A black and white stopwatch

Uvolnit si čas a snížit pracovní zátěž pomocí automatizace

An outline of 3 characters and 2 cogs above their heads

Zvýšit produktivitu a zlepšit prostředí pro zaměstnance

A black and white line drawing of a network

Zvýšení přesnosti a rychlosti zpracování a manipulace s daty

A black and white icon of a lock and a check mark

Zabezpečit úložiště s detekcí a zmírňováním podvodů

A black checklist with a shield

Poskytovat úplné auditní záznamy pro podporu dodržování předpisů

Řešení a služby

Řešení a služby pro všechny vaše potřeby

Aplikace pro správu vašich workflow

areo

Zrychlení firemních procesů a zvýšení efektivity

Manuální, pro podnikání kritické procesy mohou vést k frustraci zaměstnanců, nespokojenosti zákazníků a nedodržování předpisů. Správa dokumentů a pracovních postupů v rozsáhlém pracovním týmu také vyžaduje čas a zdroje.

Naše aplikace pro správu pracovních postupů umožňují automatizované procesy, které pomáhají vašim zaměstnancům pracovat rychleji, chytřeji a hospodárněji a zároveň omezují lidské chyby a zvyšují transparentnost. 

Software pro správu dokumentů 
Nabízíme řadu řešení spolu s poradenskými službami, které vám pomohou zvýšit efektivitu podnikání.

  1. Zefektivněte firemní procesy
  2. Zvýšení produktivity zaměstnanců
  3. Zlepšení reportování, dodržování předpisů a kontroly
  4. Zvýšení efektivity podnikání
Zjistit více

Řešení pro digitální archivaci

areo

Odstranění rizik spojených s uchováváním fyzického papíru

Ukládání dokumentů, jako jsou faktury, smlouvy, dohody a objednávky v analogovém světě vyžaduje nemovitosti, čas a trpělivost. Tyto dokumenty často podléhají právním předpisům a pravidlům, které je obtížné dodržovat offline. Vyhledávání je náročné a vaše dokumenty jsou vystaveny riziku poškození, ztráty a úniku.

Software na míru a archivační služby
Naše řešení digitální archivace chrání vaši firmu před riziky spojenými s ukládáním papírových dokumentů. S využitím našich odborných znalostí a předních partnerských řešení dodáváme software na míru a archivační služby kompatibilní s vaším preferovaným hardwarem.

  • Vytvoření bezpečného a vyhovujícího úložiště
  • Usnadnění vyhledávání a získávání dokumentů
  • Snížení úložného prostoru a souvisejících kapitálových výdajů
  • Podpora bezpapírové kanceláře a digitální transformace
  • Jistota zálohování a obnovy dat v případě katastrofy
Kontaktujte nás

Řešení digitální podatelny

areo

Zvýšení kontroly a efektivity pošty

Ruční rozesílání pošty je opakující se a časově náročný proces. Procesy založené na papírové podobě jsou neefektivní – poštovní pytle se musí distribuovat a zadávání údajů o příchozí poště do podnikových systémů je spojeno s vysokými náklady na pracovní sílu, stejně jako s výkazy, sledováním a bezpečnostními problémy. 

Dosažení efektivního a sledovatelného poštovního workflow 
S našimi řešeními digitální podatelny vám pomůžeme snížit provozní náklady a umožníme rychlejší, přesnější a spolehlivější doručování. Pošta je skenována v místě příchodu a digitálně distribuována mezi příjemce, což zajišťuje bezpečné, sledovatelné a plně kontrolovatelné poštovní workflow.

  • Snížení pracnosti podatelny ve srovnání s tradiční podatelnou
  • Zvýšení rychlosti doručování pošty a obchodních procesů
  • Zmírnění rizik způsobených problémy se zdroji nebo kapacitou
  • Snížení nákladů na přeposílání poštovních zásilek
  • Zlepšení procesů dodržování GDPR
Kontaktujte nás

Řešení pro správu podnikového obsahu

areo

Snímání, zpracování a přístup k dokumentům

Zpracování fyzických dokumentů je pro mnoho podniků neefektivní. Nedostatečný přehled a přístup k informacím vytváří v organizaci kritická místa. Nalezení správných informací ve správný čas přispívá k vyšší produktivitě zaměstnanců a efektivitě podniku.  

Centralizované informace pod kontrolou
S našimi řešeními pro správu podnikového obsahu můžete svým týmům poskytnout možnost rychle snímat, spravovat, ukládat a vyhledávat informace na jednom centralizovaném místě pro veškerý podnikový obsah.

  • Zlepšená produktivita
  • Snížení nákladů
  • Zajištění bezpečnosti a shody s předpisy
  • Usnadnění integrace s dalšími pracovními postupy a aplikacemi
  • Zlepšení transparentnosti, aby zaměstnanci měli okamžitý přístup k datům
  • Zvýšení spokojenosti zákazníků 

Automatizace procesů s naším špičkovým řešením na trhu
Naše špičkové řešení automatizuje obchodní procesy a pracovní postupy elektronickou správou a sdílením dokumentů bez ohledu na jejich formát nebo zdroj. Buď lokálně, nebo v cloudu jsou dokumenty snadno dostupné, kdykoli a kdekoli je potřeba, a k rychlému nalezení souvisejících informací stačí jediné vyhledávání.

Zjistit více

Správa podnikových výstupů

areo

Vytvoření jednotného workflow pro data a dokumenty

V typických podnicích vytvářejí mnohá dokumentová sila s různými pracovními postupy nekonečné problémy s výstupem a zatěžují zdroje IT. To vše vytváří neefektivní a nehospodárné podnikové procesy.

Díky jediné celopodnikové platformě pro správu všech typů dokumentů a požadavků na tisk můžete zjednodušit a zlepšit své výstupy. Poskytujeme jednotné workflow, které dokáže zpracovat jakýkoli datový tok z jakéhokoli systému v jakémkoli formátu a poskytne vám možnost převodu do správného formátu pro správné výstupní zařízení, ať už jde o tiskové, nebo digitální médium.


Vypracování chytré strategie zlepšování procesů 
S našimi řešeními pro správu podnikových výstupů můžete také získat ucelený přehled o tom, kde je třeba zlepšit tiskové a dokumentové pracovní postupy, což vám pomůže vypracovat strategii úspory nákladů a zlepšování procesů v rámci celého podniku.

  • Zefektivnění správy tiskáren a zařízení
  • Získávání dat z podnikových systémů
  • Snížení chybovosti a plýtvání při tisku
  • Zvýšení automatizace procesů
  • Výstup na mobilní zařízení
  • Zvýšení kapacity tisku v době špičky
  • Překonání problémů s kapacitou systému
  • Zlepšení komunikace se zákazníky
  • Snížení uhlíkové stopy

Naše řešení, která jsou podpořena špičkovou standardní technologií, se integrují se stávajícími kancelářskými pracovními postupy, jako je například naše řešení Streamline NX, a umožňují vám spravovat kritické podnikové výstupy nebo produkční tisk v jediném řešení pro správu výstupů.

Zjistit více

Robotická automatizace procesů (RPA)

areo

Uvolněte lidem čas, aby se mohli soustředit na dobré věci

V době digitalizace může být přenechání opakujících se manuálních úkolů zaměstnancům neefektivním způsobem řízení zdrojů a optimalizace času zaměstnanců. Náklady na lidskou práci a chyby jsou vysoké, ale lze je kontrolovat pomocí robotické automatizace procesů (RPA).

Zvyšte ziskovost svého podnikání 
RPA umožňuje vytvářet, nasazovat a spravovat softwarové roboty, kteří napodobují interakci člověka se systémy a softwarem. Roboti provádějí tyto činnosti rychleji a důsledněji, díky čemuž je vaše organizace pohotovější, produktivnější a ziskovější. 

  • Uvolněte svým zaměstnancům čas, aby se mohli soustředit na úkoly s vyšší hodnotou
  • Zvyšte spokojenost zaměstnanců
  • Vytvářejte rychlejší, přesnější a odolnější procesy
  • Škálujte aplikace tak, aby vyhovovaly poptávce
Kontaktujte nás

Poradenské služby

Potřebujete pomoc s návrhem automatizovaných procesů?

Naši odborní konzultanti vám pomohou identifikovat konkrétní požadavky a řešení pro optimalizaci vašich současných procesů a pomohou vám navrhnout a implementovat řešení, která obstojí i do budoucna. Naši konzultanti mohou pomoci v těchto oblastech:

  • Doporučení na míru: Naši konzultanti vám na základě vašich konkrétních potřeb doporučí technologie, pracovní postupy a procesy na míru.
  • Implementace: Pomůžeme vám implementovat řešení, vytvořit pracovní postupy a integrovat je s vašimi stávajícími řešeními (např. systémem ERP), čímž usnadníme práci IT oddělení.
  • Školení: Pro klíčové uživatele a správce poskytujeme školení na místě i online, což usnadňuje přijetí řešení.
A person sitting on a bench with a computer