Automatizace procesů

Pracujte lépe, rychleji a efektivněji

Automatizace procesů

Přechod k hybridním pracovištím znamená udržet zaměstnance aktivní a produktivní díky automatizaci manuálních procesů a zajištění bezproblémového uživatelského prostředí.
 
Ztráta času při vyhledávání dokumentů a chyby při zadávání dat vedou k velkým ztrátám v oblasti výkonnosti podniku a motivace zaměstnanců.
 
Komplexní automatizace pro váš podnik
Řešení automatizace procesů, které Ricoh nabízí, posunou váš podnik směrem k vyšší přesnosti, rychlejšímu schvalování, informovanému rozhodování a lepšímu času odezvy - bez ohledu na to, odkud vaši lidé pracují.
  • Zlepšení zákaznické zkušenosti
  • Urychlení digitální transformace
  • Optimalizace firemních procesů
  • Zvýšení produktivity a spokojenosti zaměstnanců
  • Snížení zátěže spojené s dodržováním předpisů
  • Snížení nákladů na tisk, poštu a správu dokumentů
Přístup k nejlepším fyzickým a digitálním řešením
Díky více než 80 letům zkušeností se správou nejdůležitějších dokumentů a pracovních postupů našich zákazníků nabízíme přístup k nejlepším fyzickým a digitálním řešením.
 
Díky naší rozsáhlé síti globálních center sdílených služeb a předním strategickým partnerstvím na trhu vám můžeme poskytnout vysokou úroveň standardizace prostřednictvím jednotného vlastnictví a správy.

Řešení a služby

Aplikace pro správu pracovních postupů

areo

Zrychlení firemních procesů a zvýšení efektivity

Manuální, pro podnikání kritické procesy mohou vést k frustraci zaměstnanců, nespokojenosti zákazníků a nedodržování předpisů. Správa dokumentů a pracovních postupů v rozsáhlém pracovním týmu také vyžaduje čas a zdroje.
 
Naše aplikace pro správu pracovních postupů umožňují automatizované procesy, které pomáhají vašim zaměstnancům pracovat rychleji, chytřeji a hospodárněji a zároveň omezují lidské chyby a zvyšují transparentnost.
 
Software pro správu dokumentů DocuWare
Nabízíme řadu řešení, včetně naší vlajkové lodi DocuWare, spolu s poradenskými službami, které vám pomohou zvýšit efektivitu podnikání.
  • Zjednodušení podnikových procesů
  • Zvýšení produktivity zaměstnanců
  • Zlepšení reportingu, shody s předpisy a kontroly
  • Zvýšení efektivity podnikání
Zjistit více

Řešení pro digitální archivaci

areo

Odstranění rizik spojených s uchováváním fyzických dokumentů

Ukládání dokumentů, jako jsou faktury, smlouvy, dohody a objednávky v analogovém světě vyžaduje prostor, čas a trpělivost. Tyto dokumenty často podléhají právním předpisům a pravidlům shody, které je obtížné dodržovat offline. Vyhledávání je náročné a vaše dokumenty jsou vystaveny riziku poškození, ztráty a úniku.
 
Software na míru a archivační služby
Naše řešení digitální archivace chrání vaši firmu před riziky spojenými s ukládáním papírových dokumentů. S využitím našich odborných znalostí a předních partnerských řešení dodáváme software na míru a archivační služby kompatibilní s vaším preferovaným hardwarem.
  • Vytvoření bezpečného a vyhovujícího úložiště
  • Usnadnění vyhledávání dokumentů
  • Zredukování úložného prostoru a souvisejících kapitálových výdajů
  • Podpora bezpapírové kanceláře a digitální transformace
  • Jistota zálohování a obnovy dat v případě katastrofy
Kontaktujte nás

Řešení digitální podatelny

areo

Zvýšení kontroly a efektivity pošty

Ruční rozesílání pošty je opakující se a časově náročný proces. Procesy založené na papírové podobě jsou neefektivní - pošta se musí distribuovat a zadávání údajů o příchozí poště do podnikových systémů je spojeno s vysokými náklady na pracovní sílu, stejně jako s výkazy, sledováním a bezpečnostními problémy.
 
Dosáhněte efektivního a sledovatelného toku pošty
S našimi řešeními digitální podatelny vám pomůžeme snížit provozní náklady a umožníme rychlejší, přesnější a spolehlivější doručování. Pošta je skenována v místě příchodu a digitálně distribuována mezi příjemce, což zajišťuje bezpečný, sledovatelný a plně kontrolovatelný tok pošty.
  • Snížení pracnosti digitální podatelny ve srovnání s tradiční podatelnou
  • Zvýšení rychlosti doručování pošty a firemních procesů
  • Zmírnění rizik způsobených problémy se zdroji nebo kapacitou
  • Snížení nákladů na přeposílání pošty
  • Zlepšení procesů dodržování GDPR
Zjistit více

Řešení pro správu podnikového obsahu

areo

Snímání, zpracování a přístup k dokumentům

Zpracování fyzických dokumentů je pro mnoho podniků neefektivní. Nedostatečný přehled a přístup k informacím vytváří v organizaci kritická místa. Nalezení správných informací ve správný čas přispívá k vyšší produktivitě zaměstnanců a efektivitě podniku.
 
Centralizované informace pod kontrolou
S našimi řešeními pro správu podnikového obsahu můžete svým týmům poskytnout možnost rychle snímat, spravovat, ukládat a vyhledávat informace na jednom centralizovaném místě pro veškerý podnikový obsah.
  • Zvýšení produktivity
  • Snížení nákladů
  • Zajištění bezpečnosti a shody s předpisy
  • Usnadnění integrace s dalšími pracovními postupy a aplikacemi
  • Zlepšení transparentnosti, aby zaměstnanci měli okamžitý přístup k datům
  • Zvýšení spokojenosti a zkušeností zákazníků
Automatizace procesů s řešením DocuWare 
Například naše přední řešení DocuWare automatizuje obchodní procesy a pracovní postupy elektronickou správou a sdílením dokumentů bez ohledu na jejich formát nebo zdroj. Buď na místě, nebo v cloudu jsou dokumenty snadno dostupné, kdykoli a kdekoli je potřeba, a k rychlému vyhledání souvisejících informací stačí jediné vyhledávání.
Zjistit více

Řešení pro správu podnikových výstupů

areo

Vytvoření jednotného pracovního postupu pro data a dokumenty

V typickém podniku způsobuje existence několika úložišť na dokumenty a používání různých pracovních postupů nekonečné problémy s výstupem a zatěžuje zdroje IT. To vše vytváří neefektivní a nehospodárné firemní procesy.
 
Díky jediné celopodnikové platformě pro správu všech typů dokumentů a požadavků na tisk můžete zjednodušit a zlepšit výstup. Nabízíme jednotný pracovní postup, který dokáže zpracovat jakýkoli datový tok z jakéhokoli systému v jakémkoli formátu a umožní vám převést jej do správného formátu pro správné výstupní zařízení, ať už jde o tisk nebo digitální médium.
 
Vypracování chytré strategie zlepšování procesů
S našimi řešeními pro správu podnikových výstupů můžete také získat ucelený přehled o tom, kde je třeba zlepšit tiskové a dokumentové pracovní postupy, což vám pomůže vypracovat strategii úspory nákladů a zlepšování procesů v rámci celého podniku.
  • Zefektivnění správy tiskáren a zařízení
  • Získávání dat z podnikových systémů
  • Snížení chybovosti a plýtvání při tisku
  • Zvýšení automatizace procesů
  • Výstup na mobilní zařízení
  • Zvýšení kapacity tisku v době špičky
  • Překonání problémů s kapacitou systému 
  • Zlepšení komunikace se zákazníky
  • Snížení uhlíkové stopy
Naše řešení, která jsou podpořena špičkovou standardní technologií, se integrují se stávajícími kancelářskými pracovními postupy, jako je například naše řešení Streamline NX, a umožňují vám spravovat kritické podnikové výstupy nebo produkční tisk v jediném řešení pro správu výstupů. 
Zjistit více

Robotická automatizace procesů (RPA)

areo

Osvoboďte lidi, aby se mohli soustředit na užitečné věci

Nechat zaměstnance vykonávat opakující se manuální úkoly může být v době digitalizace neefektivní způsob řízení zdrojů a optimalizace času zaměstnanců. Náklady na lidskou práci a vznik chyb jsou vysoké, ale lze je kontrolovat pomocí robotické automatizace procesů (RPA).
 
Zvyšte ziskovost svého podnikání
RPA umožňuje vytvářet, nasazovat a spravovat softwarové roboty, kteří napodobují interakci člověka se systémy a softwarem. Roboti provádějí tyto činnosti rychleji a důsledněji, díky čemuž je vaše organizace pohotovější, produktivnější a ziskovější.
  • Osvoboďte své zaměstnance, aby se mohli soustředit na úkoly s vyšší hodnotou
  • Zvyšte spokojenost zaměstnanců
  • Vytvářejte rychlejší, přesnější a odolnější procesy
  • Škálujte aplikace tak, aby vyhovovaly poptávce
Kontaktujte nás

Spojme se

Obraťte se na odborníka společnosti Ricoh

Kontaktujte některého z našich konzultantů a zjistěte, jak můžeme pomoci vašemu podnikání.

Kontaktujte nás

Firemní služby Ricoh

Prozkoumejte řadu profesionálních služeb a řešení, která vaší organizaci pomohou pokročit na cestě k digitalizaci.

Podívejte se na všechna naše firemní řešení
Služby pro firmy

Digitální zkušenosti

Náš vysoce kvalifikovaný tým datových vědců a vývojářů navrhuje, vytváří, implementuje a servisuje řešení, která vám pomohou dosáhnout maximální angažovanosti zákazníků.

Přečtěte si více

Správa firemních procesů

Udržujeme váš tým aktivní a produktivní díky jednodušším, rychlejším a nákladově efektivnějším způsobům práce.

Přečtěte si více

Kybernetická bezpečnost

Pomůžeme vám vybudovat odolnou IT infrastrukturu, pochopit a spravovat zranitelná místa a s jistotou růst.

Přečtěte si více

Cloud a infrastruktura

Poskytujeme plán a cloudová řešení, která vám pomohou modernizovat IT infrastrukturu, automatizovat pracovní úlohy a transformovat obchodní operace.

Přečtěte si více

Digitální pracoviště

Navrhneme, nakonfigurujeme a zavedeme vaše digitální pracoviště a umožníme vašim týmům efektivně spolupracovat a získat více ze svého pracovního dne, ať už pracují kdekoli.

Přečtěte si více