Cesta zpátky do reality
27.08.2020

Cesta zpátky do reality

Nicola Downing, COO, Ricoh Europe

The road back to reality
Ricoh Europe, Londýn, 27. srpna 2020 – I když cesta zpět do kanceláře není tak legendární jako ta, která vede do Damašku nebo Říma, stala se hlavním tématem rozhovorů napříč celou obchodní hierarchií.
Jak by to i mělo být, bezpečnost jednotlivce je prioritou číslo jedna, jelikož podnikatelská komunita koná na základě pečlivě připravených plánů.
Díky důkladnějším metodám uklízení a úpravě pracovní doby, rozdělení pracovních prostor a rezervaci pracovních stolů přes aplikaci, nedošlo ke snížení pohodlí. Také prudce vzrostla poptávka po termovizních kamerách a stále více zákazníků má zájem o technologii společnosti Ricoh, aby mohli měřit tělesnou teplotu příchozích zaměstnanců.
Nedávno jsem dostala otázku, co mi v naší kanceláři v centru Londýna nejvíce chybí – jednoduchá otázka, na kterou je lehké odpovědět. Pro mě jsou nenahraditelné neplánované interakce. Všichni jsme se naučili něco nového ať už o podnikaní, klientech anebo průmyslu během rozhovoru nebo procházky s kolegou. I když se debaty u nápojového automatu zdají být bezvýznamné, nenucené konverzace na pracovišti často vedou k lepším vztahům, nápadům a výsledkům. Konverzace u kávy anebo na chodbě může být stejně produktivní jako ta na pracovním střetnutí anebo v zasedací místnosti.
Analýza výzkumné skupiny Alpha Wise Morgana Stanleyho dokazuje, že francouzské společnosti jsou v čele v rámci návratu zaměstnanců zpět na pracoviště. Ve Francii se do kanceláří vrátilo 83 procent zaměstnanců, po ní následuje Itálie se 76 procenty, Španělsko se 73 procenty a Německo se 70 procenty. Na opačné straně je Spojené království, kde se do kanceláří vrátilo jen 34 procent zaměstnanců.
I když jsem plně ocenila extra čas strávený s rodinou a méně cestování, uvědomuji si, že ne každý měl stejnou zkušenost. Sociální aspekt práce v kanceláři by se neměl nikdy podceňovat. Kdo mohl vědět, jak efektivním se ukáže být při pocitech odloučení a podpoře sounáležitosti?
Taktéž bych se ráda vrátila do kanceláře, abych dále využívala skutečně inkluzivní kulturu naší společnosti Ricoh Europe. Nenechejte se zmást, nedošlo k úbytku neuvěřitelných platforem a systémů, kterými disponujeme. Díky naší vhodné technologii, jako i technologii našich partnerů, práce na dálku už nepředstavuje problém. Naše aplikace na správu zařízení Smart Spaces a aplikace na rezervaci pracovišť se uplatnily. Ale pokud jde o rozvoj skutečně rozmanité a prosperující kultury, je vždy efektivnější, když jsme ve stejné budově.
Stejně jako při každém podobném případě, trik spočívá v jasné a pravidelné komunikaci se zaměstnanci. Jako vedení společnosti nikdy nemůžeme být příliš empatičtí. To znamená pochopit a uznat pocity obav a změny, které mohly nastat v životě zaměstnanců během pandemie. Nejlepší cestou pro většinu společností se zdá být „smíšené“ řešení, které umožňuje zaměstnancům rozdělit si pracovní dobu na čas v kanceláři a doma.
I když všechny cesty napříč Evropou momentálně nemusí vést do kanceláří, je to nepochybně cesta k místu, kde jsme nejspolečenštější, nejspontánnější a nejefektivnější.
Klikněte sem a zjistěte, jak vám společnost Ricoh může pomoct vytvořit inteligentní a bezpečné pracoviště.

|O společnosti Ricoh|

Ricoh podporuje digitální pracoviště pomocí inovativních technologií a služeb, které umožňují chytřejší práci odkudkoliv.

Se znalostmi a organizačními schopnostmi získanými během své 85leté historie je Ricoh předním poskytovatelem digitálních služeb, správy informací a tiskových a zobrazovacích řešení navržených pro podporu digitální transformace a optimalizaci výkonnosti firem.

Společnost Ricoh Group se sídlem v Tokiu má pobočky po celém světě a její produkty a služby jsou nyní k dispozici zákazníkům v přibližně 200 zemích a regionech. Ve fiskálním roce končícím březnem 2022 měla skupina Ricoh celosvětové tržby ve výši 1 758 miliard jenů (cca 14,5 miliard USD).

Pro další informace navštivte www.ricoh.cz.

© 2022 RICOH COMPANY, LTD. Všechna práva vyhrazena. Jakékoliv uváděné názvy produktů jsou registrovanými ochrannými známkami příslušných společností.

Kontakt pro média:

RICOH Czech Republic s.r.o.

E-mail: marcom@ricoh.cz 

Mobile: +420 702 245 128