Zásady pro soubory cookie

Ricoh ke zdokonalování tohoto webu využívá nástroje na shromažďování dat, například soubory cookie. Chcete-li zjistit, jak lze tato nastavení změnit, a získat další informace o souborech cookie, klikněte sem.

Cesta zpátky do reality

Nicola Downing, COO, Ricoh Europe

The road back to reality

Ricoh Europe, Londýn, 27. srpna 2020 – I když cesta zpět do kanceláře není tak legendární jako ta, která vede do Damašku nebo Říma, stala se hlavním tématem rozhovorů napříč celou obchodní hierarchií.

Jak by to i mělo být, bezpečnost jednotlivce je prioritou číslo jedna, jelikož podnikatelská komunita koná na základě pečlivě připravených plánů.

Díky důkladnějším metodám uklízení a úpravě pracovní doby, rozdělení pracovních prostor a rezervaci pracovních stolů přes aplikaci, nedošlo ke snížení pohodlí. Také prudce vzrostla poptávka po termovizních kamerách a stále více zákazníků má zájem o technologii společnosti Ricoh, aby mohli měřit tělesnou teplotu příchozích zaměstnanců.

Nedávno jsem dostala otázku, co mi v naší kanceláři v centru Londýna nejvíce chybí – jednoduchá otázka, na kterou je lehké odpovědět. Pro mě jsou nenahraditelné neplánované interakce. Všichni jsme se naučili něco nového ať už o podnikaní, klientech anebo průmyslu během rozhovoru nebo procházky s kolegou. I když se debaty u nápojového automatu zdají být bezvýznamné, nenucené konverzace na pracovišti často vedou k lepším vztahům, nápadům a výsledkům. Konverzace u kávy anebo na chodbě může být stejně produktivní jako ta na pracovním střetnutí anebo v zasedací místnosti.

Analýza výzkumné skupiny Alpha Wise Morgana Stanleyho dokazuje, že francouzské společnosti jsou v čele v rámci návratu zaměstnanců zpět na pracoviště. Ve Francii se do kanceláří vrátilo 83 procent zaměstnanců, po ní následuje Itálie se 76 procenty, Španělsko se 73 procenty a Německo se 70 procenty. Na opačné straně je Spojené království, kde se do kanceláří vrátilo jen 34 procent zaměstnanců.

I když jsem plně ocenila extra čas strávený s rodinou a méně cestování, uvědomuji si, že ne každý měl stejnou zkušenost. Sociální aspekt práce v kanceláři by se neměl nikdy podceňovat. Kdo mohl vědět, jak efektivním se ukáže být při pocitech odloučení a podpoře sounáležitosti?

Taktéž bych se ráda vrátila do kanceláře, abych dále využívala skutečně inkluzivní kulturu naší společnosti Ricoh Europe. Nenechejte se zmást, nedošlo k úbytku neuvěřitelných platforem a systémů, kterými disponujeme. Díky naší vhodné technologii, jako i technologii našich partnerů, práce na dálku už nepředstavuje problém. Naše aplikace na správu zařízení Smart Spaces a aplikace na rezervaci pracovišť se uplatnily. Ale pokud jde o rozvoj skutečně rozmanité a prosperující kultury, je vždy efektivnější, když jsme ve stejné budově.

Stejně jako při každém podobném případě, trik spočívá v jasné a pravidelné komunikaci se zaměstnanci. Jako vedení společnosti nikdy nemůžeme být příliš empatičtí. To znamená pochopit a uznat pocity obav a změny, které mohly nastat v životě zaměstnanců během pandemie. Nejlepší cestou pro většinu společností se zdá být „smíšené“ řešení, které umožňuje zaměstnancům rozdělit si pracovní dobu na čas v kanceláři a doma.

I když všechny cesty napříč Evropou momentálně nemusí vést do kanceláří, je to nepochybně cesta k místu, kde jsme nejspolečenštější, nejspontánnější a nejefektivnější.

Klikněte sem a zjistěte, jak vám společnost Ricoh může pomoct vytvořit inteligentní a bezpečné pracoviště.

|O společnosti Ricoh|

Ricoh svými inovativními technologiemi a službami podporuje a rozvíjí digitální pracoviště a umožňuje tak lidem efektivnější a lepší práci. Už víc než 80 let společnost Ricoh inspiruje k inovacím a je významným dodavatelem systémů pro řízení a správu dokumentů, IT služeb, komunikačních služeb, řešení pro komerční a produkční tisk, digitálních kamer, fotoaparátů a průmyslových systémů.

Skupina Ricoh, s hlavním sídlem v Tokiu působí přibližně v 200 zemích a regionech na světě. Na konci fiskálního roku 2020 dosáhla Skupina Ricoh celosvětový obrat ve výši 2 008 miliard jenů (přibližně 18,5 miliard USD).

© 2020 RICOH COMPANY, LTD. Všechna práva vyhrazena. Jakékoliv uváděné názvy produktů jsou registrovanými ochrannými známkami příslušných společností.