Digitální komunikace zažívá rozmach s unikátními barevnými schématy Touch7 od společnosti Ricoh
28.09.2021

Digitální komunikace zažívá rozmach s unikátními barevnými schématy Touch7 od společnosti Ricoh

Ricoh Europe, Londýn, 28. září 2021 – Poskytovatelé tiskových služeb (PSP) mohou od teď pomoci značkám a designerům vytvářet odvážnou a živou digitální komunikaci s prvními neonovými barevnými schématy na světe Touch7 od společnosti Ricoh.

Čtyři digitální neonová barevná schémata Touch7 umožňují konzistentní reprodukci 1 520 barev.
Čtyři digitální neonová barevná schémata Touch7 umožňují konzistentní reprodukci 1 520 barev.

Při použití tonerů Neon Pink a Neon Yellow na pětibarevné digitální tiskárně Ricoh Pro™ C7200X umožňují schémata Touch7 konzistentní reprodukci 1 520 barev.

Pátou barevnou předlohu je možné vytvořit s pomocí vzorků barev specifikovaných ve čtyřech schématech. Jsou to:

  • Neon Yellow a Neon Pink SCR (odstranění původní barvy), při kterých se odstraní původní barva z CMY a nahradí se neonovým tonerem pro vytvoření čistější a světlejší škály neonových odstínů
  • Neon Yellow a Neon Pink s předtiskem při kterých je neonový toner tištěn na povrch CMY pro zvýšení sytosti barvy.

Díky této schopnosti se podle studie o přidané hodnotě digitálního tisku společnosti North American Publishing Company Research kreativním tiskárnám naskytují obrovské příležitosti. Zjistilo se, že majitelé značek zaplatí za neonové barvy průměrný bonus ve výšce 33 %.

Studie též uvádí, že 55 % z dotázaných upřednostňuje spolupráci s poskytovateli tisku, kteří nabízejí jedinečné nápady na zvýšení kvality tisku, a 51 % z nich by chtělo spolupracovat 

s podniky s proaktivním vzděláváním o nových technologiích a speciálních efektech.

Richard Ainge, zakladatel a hlavní technologický ředitel Touch7, uvádí: „Každá barva v těchto prvních digitálních neonových barevných schématech na světě využívá neonový toner pro to, aby vytvořila jasné, zářivé a poutavé produkty a rozšířila tiskový sortiment společnosti Ricoh. Rozsah barev je od výrazně sytých červených, fialových a modrých až po jemné pastelové odstíny. Vytvoření tohoto pátého barevného prvku je jednoduché a logické.“

Eef de Ridder, viceprezident Graphic Communications Group, Ricoh Europe, komentuje: „Barevná schémata jsou už dlouho součástí společnosti Pantone®, ale její schémata Neon a Pastel nejsou vhodná pro digitální produkci. Touch7 má 1 520 digitálních barev a není tak potřebné míchat přímé barvy nebo inkousty, což může způsobit nepřesnost, plýtvání a dodatečné náklady. Schémata umožňují jednoduchou a cenově dostupnou tvorbu vizuálně ohromujících a podmanivých produktů tisku. Podporují inspirativní design a podmanivý tisk, který vyvolává reakci.“

Více informací o Touch7 mohou kreativní tiskárny a agentury nalézt na adrese https://touch7.co/neon/guides/.

|O společnosti Ricoh|

Ricoh podporuje digitální pracoviště pomocí inovativních technologií a služeb, které umožňují chytřejší práci odkudkoliv.

Se znalostmi a organizačními schopnostmi získanými během své 85leté historie je Ricoh předním poskytovatelem digitálních služeb, správy informací a tiskových a zobrazovacích řešení navržených pro podporu digitální transformace a optimalizaci výkonnosti firem.

Společnost Ricoh Group se sídlem v Tokiu má pobočky po celém světě a její produkty a služby jsou nyní k dispozici zákazníkům v přibližně 200 zemích a regionech. Ve fiskálním roce končícím březnem 2022 měla skupina Ricoh celosvětové tržby ve výši 1 758 miliard jenů (cca 14,5 miliard USD).

Pro další informace navštivte www.ricoh.cz.

© 2022 RICOH COMPANY, LTD. Všechna práva vyhrazena. Jakékoliv uváděné názvy produktů jsou registrovanými ochrannými známkami příslušných společností.

Kontakt pro média:

RICOH Czech Republic s.r.o.

E-mail: marcom@ricoh.cz 

Mobile: +420 702 245 128