IDC MarketScape označil Ricoh za lídra celosvětového tisku v rámci distribuované pracovní síly
02.02.2022

IDC MarketScape označil Ricoh za lídra celosvětového tisku v rámci distribuované pracovní síly

Společnost Ricoh posiluje IT služby a cloudové možnosti pro zabezpečení produktivnějších pracovišť a lepší spolupráce bez ohledu na lokalitu.

Tokio, Japonsko, 2. února 2022 – Společnost Ricoh oznamuje, že byla jmenovaná lídrem ve zprávě IDC MarketScape: Worldwide Print in the Distributed Workforce 2022 Vendor Assessment.

Podle zprávy „byla společnost Ricoh jednou z prvních tiskařských společností, která rozpoznala a realizovala svůj plán transformace dlouho před příchodem pandemie."

„Kromě komplexního balíku Správy IT služeb se zaměřením na cloudové služby, nabízí společnost Ricoh řešení, která optimalizují snímání dokumentů, jejich digitální transformaci a automatizaci dokumentových procesů,“ řekl Keith Kmetz, programový viceprezident Imaging, Printing, and Document Solutions společnosti IDC. „Společnost Ricoh má za sebou historii navrhování, vývoje, dodávání a řízení komplexních řešení pracovních procesů, kterými svým klientům zajišťuje digitální transformaci jejich obchodních činností. V kombinaci s možností doplnit tato řešení pracovních procesů řízenými IT službami jde o jedinečný přínos v rámci tržní nabídky.“

Podle IDC MarketScape by zákazníci měli uvažovat o společnosti Ricoh, pokud hledají partnera, který nabízí širokou škálu produktů a služeb v celosvětovém měřítku. Široké portfolio v kombinaci s komplexním globálním modelem poskytování služeb staví společnost Ricoh do silné pozice vzhledem k podpoře potřeb klientů v oblasti distribuované pracovní síly. Společnost Ricoh by měli zvážit i klienti hledající dodavatele, kterému mohou důvěřovat v oblasti kritických obchodních procesů a infrastruktury – z hlediska bezpečnosti i výsledků.

Společnost IDC MarketScape vyhodnotila, že řízení tisku při stále rozptýlenější pracovní síle roste na důležitosti. Hodnotí také, jak společnosti zabývající se tiskem, oslovují tento trh vhodným rozšířením nabídky. Společnosti stále častěji rozšiřují tiskový hardware, spotřební materiál, software, služby a servis nad rámec běžného kancelářského prostředí tak, aby se práce z domova i vzdálená místa staly součástí podnikové infrastruktury.

„Společnost Ricoh umožňuje klientům optimalizovat jejich stále rozptýlenější týmy pomocí automatizace, cloudových možností a provozních znalostí, které přesahují krátkodobé cíle podpory hybridní pracovní síly a vedou digitální transformaci směrem k budoucnosti,“ konstatoval Akira Oyama, výkonný ředitel a prezident Digital Services Business Unit společnosti Ricoh . „Multifunkční zařízení si představujeme jako špičkové zařízení, které přesahuje rámec tisku díky cloudovým pracovním procesům, aplikacím a řešením prostřednictvím platformy RICOH Smart Integration, která umožňuje a podporuje spojení mezi lidmi kdykoli a odkudkoli.”

Ve zprávě se také uvádí, že „úsilí společnosti Ricoh demonstruje tlak na inovace prostřednictvím inteligentních technologií pro zlepšení nabídky společnosti v oblasti dokumentů, a to neustálými investicemi do 3D tisku, aby zajistila program pro péči o zdraví a výrobu jako službu, která pomáhá klientům dosahovat úspěchů v úsilí o udržitelnost a automatizaci pracoviště s novými řešeními pro návrat do práce.

Více informací o ocenění najdete na této stránce.

O společnosti IDC MarketScape

Model hodnocení dodavatelů IDC MarketScape je navržen tak, aby poskytoval přehled o konkurenční způsobilosti dodavatelů IKT (informačních a komunikačních technologií) na daném trhu. Výzkum využívá přísnou metodiku hodnocení založenou na kvalitativních i kvantitativních kritériích, jejímž výsledkem je jedno grafické znázornění pozice každého dodavatele na daném trhu. IDC MarketScape poskytuje jasnou koncepci, ve které lze smysluplně porovnávat nabídky produktů a služeb, schopnosti a strategie, jakož i současné a budoucí faktory úspěchu dodavatelů IT služeb a telekomunikací. Koncepce také poskytuje nákupčím technologií 360-stupňové hodnocení silných a slabých stránek současných a potenciálních prodejců.

|O společnosti Ricoh|

Ricoh podporuje digitální pracoviště pomocí inovativních technologií a služeb, které umožňují chytřejší práci odkudkoliv.

Se znalostmi a organizačními schopnostmi získanými během své 85leté historie je Ricoh předním poskytovatelem digitálních služeb, správy informací a tiskových a zobrazovacích řešení navržených pro podporu digitální transformace a optimalizaci výkonnosti firem.

Společnost Ricoh Group se sídlem v Tokiu má pobočky po celém světě a její produkty a služby jsou nyní k dispozici zákazníkům v přibližně 200 zemích a regionech. Ve fiskálním roce končícím březnem 2022 měla skupina Ricoh celosvětové tržby ve výši 1 758 miliard jenů (cca 14,5 miliard USD).

Pro další informace navštivte www.ricoh.cz.

© 2022 RICOH COMPANY, LTD. Všechna práva vyhrazena. Jakékoliv uváděné názvy produktů jsou registrovanými ochrannými známkami příslušných společností.

Kontakt pro média:

RICOH Czech Republic s.r.o.

E-mail: marcom@ricoh.cz 

Mobile: +420 702 245 128