IDC MarketScape označil společnost Ricoh za lídra v celosvětovém hodnocení dodavatelů cloudových řízených tiskových služeb
Společnost Ricoh podporuje digitální transformaci a přechod na hybridní pracoviště, které se zaměřuje na klienta, je přizpůsobitelné a všestranné v rámci řízených tiskových služeb cloudové architektury
Tokio, Japonsko, 7. února 2022 – Společnost Ricoh oznamuje, že v hodnocení IDC MarketScape: Worldwide Cloud MPS Hardcopy 2022 Vendor Assessment byla označená za lídra: díky své Správě tiskových služeb (MPS) v rámci cloudu, jakož i za další smluvní tiskové služby založené na cloudu. Společnost IDC MarketScape uvádí: „Globální infrastruktura služeb společnosti Ricoh v kombinaci s jejím celosvětovým geografickým pokrytím je pro firmu klíčovým diferenciátorem.“

„Společnost Ricoh uplatňuje přístup orientovaný na zákazníka a díky své silné pozici dokáže uspokojit rozsáhlé potřeby globálních, regionálních a lokálních zákazníků,“ říká Robert Palmer, viceprezident výzkumu Imaging, Printing a Document Solutions společnosti IDC. „Cloudová platforma MPS společnosti Ricoh má jedinečnou schopnost dovést klienty k celkové digitální transformaci prostřednictvím technologicko-agnostického přístupu, který jim umožňuje vybrat si z celé nabídky služeb, schopných přizpůsobit se měnícím se potřebám jejich společnosti."
Společnost IDC MarketScape uvedla, že architektura MPS společnosti Ricoh založená na cloudu „poskytuje jedinečný ekosystém s flexibilitou a přizpůsobitelností, která je potřebná k uspokojení všech klientských odvětví a modelů dodávek, od přímých vztahů s velkými společnostmi, přes středně velké trhy až po klienty malých a středně velkých firem, pracujících prostřednictvím nepřímých obchodních partnerů společnosti Ricoh“.
„Kvůli dosažení obchodních výsledků se zaměření trhu posouvá od zvyšování provozní efektivnosti k umožňování vysokohodnotné práce, využívání cloudu a datové analýzy,“ řekl Akira Oyama, výkonný ředitel společnosti a prezident Digital Services Business Unit společnosti Ricoh. „Společnost Ricoh pomáhá zaměstnancům dosáhnout zadostiučinění prostřednictvím práce tím, že společnostem pomáhá nástroji, jako jsou naše řešení Správy tiskových služeb a Inteligentní obchodní platforma, které zajišťují a spravují informace potřebné pro jejich úspěch. Jsou to naše globální zkušenosti s digitálními službami a odborné znalosti managementu, které hrají rozhodující roli při řízení digitálních transformací, které firmy posouvají vpřed.“
Strategické cloudové nabídky MPS společnosti Ricoh pomáhají společnostem optimalizovat procesy a technologie v rámci jejich celého výstupního ekosystému. Široké portfolio umožňuje uživatelům osvojit si v průběhu jejich digitálních transformací hybridní pracovní způsoby, čímž se stírají hranice kanceláře a umožňují připojení a produktivitu odkudkoli a kdykoli.
Více informací o tomto ocenění najdete na této stránce.
O společnosti IDC MarketScape
Model hodnocení dodavatelů IDC MarketScape je navržen tak, aby poskytoval přehled o konkurenční způsobilosti dodavatelů IKT (informačních a komunikačních technologií) na daném trhu. Výzkum využívá přísnou metodiku hodnocení založenou na kvalitativních i kvantitativních kritériích, jejímž výsledkem je jedno grafické znázornění pozice každého dodavatele na daném trhu. IDC MarketScape poskytuje jasnou koncepci, ve které lze smysluplně porovnávat nabídky produktů a služeb, schopnosti a strategie, jakož i současné a budoucí faktory úspěchu dodavatelů IT služeb a telekomunikací. Koncepce také poskytuje nákupčím technologií 360-stupňové hodnocení silných a slabých stránek současných a potenciálních prodejců.
|O společnosti Ricoh|
Ricoh podporuje digitální pracoviště pomocí inovativních technologií a služeb, které umožňují chytřejší práci odkudkoliv.
Se znalostmi a organizačními schopnostmi získanými během své 85leté historie je Ricoh předním poskytovatelem digitálních služeb, správy informací a tiskových a zobrazovacích řešení navržených pro podporu digitální transformace a optimalizaci výkonnosti firem.
Společnost Ricoh Group se sídlem v Tokiu má pobočky po celém světě a její produkty a služby jsou nyní k dispozici zákazníkům v přibližně 200 zemích a regionech. Ve fiskálním roce končícím březnem 2022 měla skupina Ricoh celosvětové tržby ve výši 1 758 miliard jenů (cca 14,5 miliard USD).
Pro další informace navštivte www.ricoh.cz.
© 2022 RICOH COMPANY, LTD. Všechna práva vyhrazena. Jakékoliv uváděné názvy produktů jsou registrovanými ochrannými známkami příslušných společností.
Kontakt pro média:
RICOH Czech Republic s.r.o.
E-mail: marcom@ricoh.cz
Mobile: +420 702 245 128