IDC MarketScape uvádí Ricoh jako světového lídra v oblasti vysokorychlostního inkoustového tisku
Tokio, 4. března 2020 – Ricoh dnes oznámil, že jej nová zpráva analytické společnosti IDC MarketScape analytické společnosti IDC ho označila za světového lídra ve vysokorychlostním inkoustovém tisku.
Společnost Ricoh dovedl na pozici světového lídra její závazek pomáhat svým klientům k úspěchu. Analýza IDC uvádí jako hlavní pozitivum soustavný vývoj pokrokových technologií společnosti Ricoh a velké investice do zajištění zpětné vazby od klientů, která je součástí jejího procesu výzkumu a vývoje. Nejnověji tento přístup dovedl společnost k úspěchu, který mění pravidla hry, ve formě oceňovaného inkoustového produkčního stroje RICOH Pro VC70000, který představil patentovanou technologii sušení Ricoh a inkousty Extended Gamut Inks. Obě tyto inovace rozšiřují možnosti inkoustových strojů v oblasti kvality obrazu, zkrácení doby tisku, dodržování principů SLA a zvýšení efektivity výroby. Umožňují tisk na ofsetové nenatírané i natírané papíry, inkoustové materiály i bez penetrace nebo základního nátěru, což nabízí větší kreativitu, flexibilitu a nižší náklady na papír. Tyto inovace, které jsou výsledkem investice více než 1 miliardy dolarů ročně do výzkumu a vývoje, jsou v Ricohu standardem a jsou odpovědí na cíle klientů i jejich reálná bolestivá místa.
„Představení produkčního stroje Ricoh Pro VC70000 dokonale ladí s rostoucími aktivitami Ricohu ve vývoji softwaru a služeb, které společnosti umožňují zaměřit se na prostor komerčního tisku, grafického zpracování a rozšiřovat působnost nad rámec svých kořenů v transakčním tisku a direct mailu,“ říká Amy Machado, vedoucí Výzkumu pro řešení pro tisk a dokumenty společnosti IDC. „Vedle vlastního růstu v rozmanitých segmentech Ricoh pomáhá i svým klientům v rozšiřování jejich nabídky.“
Ricoh buduje s klienty dlouhodobé vztahy nekončící prodejem ale při implementaci technologií za pomoci individuálního poradenského přístupu. Zástupci společnosti se řídí strategií, do níž patří pozornost na klienta a služby, a to tak, jak se vyvíjí obchodní potřeby klientů, vyvíjí se i způsob, jakým ho společnost Ricoh řeší. Zpráva IDC MarketScape mimo jiné uvádí plán společnosti Ricoh pokračovat v rozšiřování svých obchodních služeb, aby pomohla svým klientům v dalším růstu výnosů a zvyšování objemů tisků ještě dlouho po instalaci, což je další klíčový faktor, který přispívá k silné pozici společnosti Ricoh na trhu.
Klienti společnosti Ricoh těží z hlubokých znalostí specializovaného týmu servisních techniků, konzultantů a manažerů. Tým Ricoh podporuje klienty poradenstvím a odborným školením technických záležitostí, jako je správa barev, back-office, rozvoj prodejního plánu, řízení provozu apod. Klienti tak mohou zlepšit své podnikání na více liniích.
Základem všeho, co v Ricohu děláme, je spolupráce s klienty, abychom porozuměli jejich potřebám a tomu, jak se mohou obstát požadavkům trhu. Díky tomu jim můžeme navrhovat řešení a služby na jejich podporu,“ řekl Eef de Ridder, viceprezident pro komerční a průmyslový tisk skupiny Ricoh Europe. „Schopnost otevřeně komunikovat a prozkoumat všechny možnosti ze všech úhlů nám umožňuje vyvíjet technologii, která nejenže provádí, co má, ale zvyšuje kvalitu, produktivitu a kreativitu. Výsledky v dlouhodobých klientských vztazích, které jsme vytvořili a které daleko přesahují prodej a instalaci, hovoří samy za sebe. My pomáháme klientům v rozvoji, oni pomáhají nám vytvářet řešení, která budou utvářet budoucnost obou našich společností.“
1 “IDC MarketScape: Worldwide High-Speed Inkjet Press 2019-2020 Vendor Assessment”, doc #US45705519, December 2019, https://www.idc.com/getdoc.jsp?containerId=US45705519
O hodnocení IDC MarketScape
O IDC MarketScape: Model hodnocení dodavatelů je ve zprávě IDC MarketScape navržen tak, aby poskytoval přehled o konkurenceschopnosti dodavatelů ICT (informačních a komunikačních technologií) na daném trhu. Metodika výzkumu využívá přísnou metodiku bodování založenou na kvalitativních i kvantitativních kritériích, která vedou k jedinému grafickému zobrazení pozice každého prodejce na daném trhu. IDC MarketScape poskytuje jasný rámec, ve kterém lze smysluplně porovnávat nabídky produktů a služeb, možnosti a strategie a současné a budoucí faktory tržního úspěchu dodavatelů IT a telekomunikací. Skóre poskytuje také informace zájemcům o technologie absolutní hodnocení silných a slabých stránek současných a budoucích dodavatelů.
|O společnosti Ricoh|
Ricoh podporuje digitální pracoviště pomocí inovativních technologií a služeb, které umožňují chytřejší práci odkudkoliv.
Se znalostmi a organizačními schopnostmi získanými během své 85leté historie je Ricoh předním poskytovatelem digitálních služeb, správy informací a tiskových a zobrazovacích řešení navržených pro podporu digitální transformace a optimalizaci výkonnosti firem.
Společnost Ricoh Group se sídlem v Tokiu má pobočky po celém světě a její produkty a služby jsou nyní k dispozici zákazníkům v přibližně 200 zemích a regionech. Ve fiskálním roce končícím březnem 2022 měla skupina Ricoh celosvětové tržby ve výši 1 758 miliard jenů (cca 14,5 miliard USD).
Pro další informace navštivte www.ricoh.cz.
© 2022 RICOH COMPANY, LTD. Všechna práva vyhrazena. Jakékoliv uváděné názvy produktů jsou registrovanými ochrannými známkami příslušných společností.
Kontakt pro média:
RICOH Czech Republic s.r.o.
E-mail: marcom@ricoh.cz
Mobile: +420 702 245 128