Jak by měla vypadat kancelář budoucnosti
Ricoh Europe, Londýn, 1. dubna 2021 – Probíhající diskuse o dlouhověkosti kanceláře se blíží k poslední fázi. Víme, že její úloha se změní. Měli bychom také pochopit, že už není cesty zpět.
Musí vytěžit co nejvíce z technologických investic
Celý svět podnikání si je hluboce vědom toho, že pandemie urychlila úsilí o digitální transformaci, více než mohl kdokoliv předpovědět.
Větší společnosti s rozsáhlejšími kancelářskými prostorami už můžou mít zkušenosti s nástroji pro postupy práce na bázi cloudu. Možná ale ještě nezjistili, co jim mohou nabídnout řešení pro správu pracovišť.
Prostředí musí podporovat spolupráci, a to bezpečným způsobem
Pro mnohé společnosti je v současnosti standardem používat při práci na dálku nástroje na spolupráci. Ale pro společnosti, které chtějí zlepšit týmovou práci a kreativitu, je potřebné tyto nástroje integrovat i v rozmezí čtyř stěn kanceláře.
Nezapomeňte vybírat a investovat s rozumem
Klíčem k vybudování ideální kanceláře budoucnosti je investice do řešení, která maximalizují produktivitu a zároveň minimalizují mrhání místem. Souvisí to i s vytvořením prostoru pro vzrušující inovace, které může budoucnost přinést. Ale jak se to ve skutečnosti vyvine, bude záviset na množství různých faktorů, včetně obchodního sektoru a velikosti společnosti, ale i na tom, jakou digitální úroveň společnost už má.
|O společnosti Ricoh|
Ricoh podporuje digitální pracoviště pomocí inovativních technologií a služeb, které umožňují chytřejší práci odkudkoliv.
Se znalostmi a organizačními schopnostmi získanými během své 85leté historie je Ricoh předním poskytovatelem digitálních služeb, správy informací a tiskových a zobrazovacích řešení navržených pro podporu digitální transformace a optimalizaci výkonnosti firem.
Společnost Ricoh Group se sídlem v Tokiu má pobočky po celém světě a její produkty a služby jsou nyní k dispozici zákazníkům v přibližně 200 zemích a regionech. Ve fiskálním roce končícím březnem 2022 měla skupina Ricoh celosvětové tržby ve výši 1 758 miliard jenů (cca 14,5 miliard USD).
Pro další informace navštivte www.ricoh.cz.
© 2022 RICOH COMPANY, LTD. Všechna práva vyhrazena. Jakékoliv uváděné názvy produktů jsou registrovanými ochrannými známkami příslušných společností.
Kontakt pro média:
RICOH Czech Republic s.r.o.
E-mail: marcom@ricoh.cz
Mobile: +420 702 245 128