Nová aplikace Ricoh Streamline NX propojuje správu zařízení a informací v jedné platformě
08.08.2017

Nová aplikace Ricoh Streamline NX propojuje správu zařízení a informací v jedné platformě

Praha, 8. srpna 2017 – Společnost Ricoh oznámila významné vylepšení své původní aplikace RICOH Streamline NX. Cílem bylo začlenit do jednoho, snadno ovladatelného rozhraní další procesy, které nejen IT pracovníci denně využívají.
Streamline NX
Aktualizace zvýší efektivitu práce ve společnostech na celém světě! Přinášejí lepší automatizaci skenování, indexování dokumentů, snazší přihlašování uživatelů díky zjednodušenému postupu ověřování a také omezení ztrát ze „zapomenutých výtisků“ ve výstupním zásobníku. To vše umožní přizpůsobení pracovních postupů a funkcí správy zařízení a dat, což jsou schopnosti zabudované přímo do nové softwarové platformy. Aplikace Streamline NX byla navržena tak, aby vyhovovala rozličným potřebám společností všech velikostí, s možností rozšíření podle jejich měnících se potřeb.
Inovujeme digitální pracoviště
V době, kdy se digitální pracoviště rychle rozvíjejí, mají firmy tendenci pořizovat nesourodé nástroje k řešení svých jednotlivých potřeb. Globálně dostupný software Streamline NX dává uživatelům možnost pracovat efektivněji a lépe, protože na vícero potřeb odpovídá jedním řešením a současně pomáhá odlehčit pracovnímu nasazení IT pracovníků.

K implementaci a následnému využití Streamline NX potřebují firmy pouze proškolit své zaměstnance, aby byli schopni používali pouze jedno rozhraní pro správu všech zařízení pro tisk, kopírování, skenování, faxování a další související pracovní úkony. Běžní uživatelé pak mohou jednoduše přistoupit k tiskárně, přiložit svou ID kartu a bezpečně skenovat a ukládat dokumenty do složek, na USB disky, posílat na email, atd. (funkce optického rozpoznávání znaků a metadat) anebo znovu načíst a vytisknout citlivé materiály, aniž by riskovali, že je zapomenou na výstupovém zásobníku. Software také usnadňuje uživatelům tisknout přímo ze svého mobilního zařízení.
Streamline NX podporuje až 100 000 zařízení najednou
Dříve složité úkoly lze díky individuálnímu nastavení workflow zkrátit na pár kliknutí, zaměstnanci snadno pošlou či obdrží informace, kdy je třeba, kam je třeba a v požadovaném formátu. Streamline NX podporuje až 100 000 zařízení připojených na hlavní server, a je schopen spravovat dalších 250 sekundárních serverů. Firmy tak mohou software implementovat i na všechna stávající zařízení třetích stran.
Streamline NX umí generovat celou řadu podrobných uživatelských reportů, které mohou poskytnout klíčové informace o nákladech nebo umožnit alokaci stávajících zdrojů. Navíc jednotlivá zařízení i celé skupiny zařízení lze dále snadno sledovat a spravovat v kanceláři i mimo kancelář, a to i díky smartphonům a tabletům. Například nastavení pro celou skupinu multifunkčních tiskáren (MFP) lze nastavit na jednom zařízení a poté je přenést na ostatní zařízení, což vytvoří známé prostředí pro všechny uživatele v celé firmě.
Streamline NX umožňuje zvýšit pracovní efektivitu automatickým přesměrováním podobných úloh určených pro off-line zařízení na dostupnou on-line alternativu, prosazováním politiky šetření zdrojů při tisku a zavedením rozpočtových limitů pro účty konkrétních uživatelů nebo projektů.
Streamline NX je software, který s pomocí výkonného optického rozpoznávání znaků (OCR) převádí dokumenty a formuláře do digitálních podoby a vytváří editovatelné soubory. Navíc volitelná zónová podpora OCR a čárových kódů může cíleně získávat data pro předdefinované nastavení pracovních postupů.

„Dnešní firmy a společnosti chtějí najít to jedno pravé řešení pro každý dokumentový proces. Žijeme v době ne velkých, ale obrovských objemů dat, což v některých IT pracovnících může vyvolat pocit zahlcení ohromným objemem informací a procesů, se kterými se musí nějak vypořádat. Streamline NX poskytuje jednotnou, uživatelsky přívětivou platformu, která umí zjednodušit práce a umožnit firmám jejich transformaci v novém digitálním věku.” dodává David Hodoň, Produktový manažer pro softwarová řešení Ricoh Czech Republic a Ricoh Slovakia.

|O společnosti Ricoh|

Ricoh podporuje digitální pracoviště pomocí inovativních technologií a služeb, které umožňují chytřejší práci odkudkoliv.

Se znalostmi a organizačními schopnostmi získanými během své 85leté historie je Ricoh předním poskytovatelem digitálních služeb, správy informací a tiskových a zobrazovacích řešení navržených pro podporu digitální transformace a optimalizaci výkonnosti firem.

Společnost Ricoh Group se sídlem v Tokiu má pobočky po celém světě a její produkty a služby jsou nyní k dispozici zákazníkům v přibližně 200 zemích a regionech. Ve fiskálním roce končícím březnem 2022 měla skupina Ricoh celosvětové tržby ve výši 1 758 miliard jenů (cca 14,5 miliard USD).

Pro další informace navštivte www.ricoh.cz.

© 2022 RICOH COMPANY, LTD. Všechna práva vyhrazena. Jakékoliv uváděné názvy produktů jsou registrovanými ochrannými známkami příslušných společností.

Kontakt pro média:

RICOH Czech Republic s.r.o.

E-mail: marcom@ricoh.cz 

Mobile: +420 702 245 128