Ocenění business superbrands 2017 pro značku ricoh
15.02.2017

Ocenění business superbrands 2017 pro značku ricoh

RICOH Czech Republic s.r.o., Praha, 15. února 2017 – Naše společnost získala prestižní ocenění Business Superbrands 2017, které získávají pouze značky, které si svou nominaci zaslouží hlavně obchodními výsledky.
Pečeť Superbrands získají značky s vynikající pověstí – zákazníci si s nimi spojují významné hodnoty a mají k nim osobní vztah. Udělení titulu Superbrands daného roku předchází vícekolové výběrové řízení. Do programu Superbrands se jednotlivé značky nemůžou přihlásit. Při nominaci se vychází z databáze všech registrovaných obchodních trade-mark značek, kterou pro tento účel uvolní Úřad průmyslového vlastnictví.

Rozhodující slovo má expertní komise Business Brand Council. Tu tvoří profesionálové z oblasti byznysu, komunikace, marketingu, médií a marketingového výzkumu. Bernou mincí při rozhodování jsou atributy jako známost, budování brandu, inovace či prestiž.
Ricoh Superbrands
„Ocenění Business Superbrands 2017 pro naši značku je důkazem, že to, co děláme, má smysl. Získání tohoto titulu si velice vážíme, je to ocenění nejen značky jako takové, ale především naší dlouholeté práce a pozitivní zpráva směrem k našim stávajícím i potenciálním klientům, že svému byznysu rozumíme a děláme jej dobře“, říká Hana Chytrá, Marketingová  manažerka společnosti RICOH Czech Republic.

Program Superbrands obnovil své působení v České republice v roce 2013. Od roku 2014 jsou značky vyhodnocovány nejen v kategorii spotřebitelských, ale také v oblasti podnikatelských či průmyslových (B2B) značek. Zatímco první z nich jsou veřejně známé a spotřebitelé se s nimi setkávají den co den v maloobchodním sektoru či sektoru služeb, podnikatelské značky jsou důležitými hráči ve specializovaných odvětvích průmyslu, zemědělství a obchodu. Spotřebitelské a podnikatelské Superbrands daného roku představují absolutní špičku mezi konkurencí.

|O společnosti Ricoh|

Ricoh podporuje digitální pracoviště pomocí inovativních technologií a služeb, které umožňují chytřejší práci odkudkoliv.

Se znalostmi a organizačními schopnostmi získanými během své 85leté historie je Ricoh předním poskytovatelem digitálních služeb, správy informací a tiskových a zobrazovacích řešení navržených pro podporu digitální transformace a optimalizaci výkonnosti firem.

Společnost Ricoh Group se sídlem v Tokiu má pobočky po celém světě a její produkty a služby jsou nyní k dispozici zákazníkům v přibližně 200 zemích a regionech. Ve fiskálním roce končícím březnem 2022 měla skupina Ricoh celosvětové tržby ve výši 1 758 miliard jenů (cca 14,5 miliard USD).

Pro další informace navštivte www.ricoh.cz.

© 2022 RICOH COMPANY, LTD. Všechna práva vyhrazena. Jakékoliv uváděné názvy produktů jsou registrovanými ochrannými známkami příslušných společností.

Kontakt pro média:

RICOH Czech Republic s.r.o.

E-mail: marcom@ricoh.cz 

Mobile: +420 702 245 128