Ocenění Pacesetter od Keypoint Intelligence pro společnost Ricoh
Trvale vysoké hodnocení a odhodlání dosahovat cílů potvrzené oceněním v oboru
Londýn, 28. května 2024 - Závazek společnosti Ricoh umožnit udržitelný a odpovědný produkční tisk byl oceněn průmyslovým odvětvím cenou Buyers Lab (BLI) 2024-2025 Pacesetter Award v oblasti udržitelnosti produkčního tisku od společnosti Keypoint Intelligence, která se zabývá globálním průzkumem trhu a nezávislým hodnocením tiskového a inteligentního technologického hardwaru, softwaru a služeb. Koji Miyao, Ricoh Graphic Communications President & Senior Corporate Officer, , dnes převzal ocenění od Germana Sacristana, ředitele skupiny Keypoint Intelligence Production Group, na mezinárodním veletrhu tisku a médií drupa 2024.
German Sacristano ze společnosti Keypoint Intelligence předává Koji Miyaovi, prezidentovi a seniornímu korporátnímu řediteli společnosti Ricoh Graphic Communications, cenu BLI Pacesetter Award v domě HENKAKU společnosti Ricoh na veletrhu drupa 2024.
Ocenění Pacesetter Awards od společnosti Keypoint Intelligence je udělováno výrobcům zařízení pro zpracování dokumentů, kteří prokázali vedoucí postavení na trhu v různých kategoriích, včetně technologií, služeb a klíčových vertikálních trhů. Společnost Ricoh byla oceněna za svůj přínos k udržitelnosti produkčního tisku. Sacristan ze společnosti Keypoint vysvětlil, že společnost Ricoh získala ocenění Pacesetter díky svému trvale vysokému skóre v celé řadě faktorů souvisejících s udržitelností výroby. Důležité je, že firemní odpovědnost společnosti Ricoh zahrnuje spolupráci s mezinárodními ekologickými standardy a vzdělávacími organizacemi a je podporována velkým specializovaným interním týmem zaměřeným na řízení aktivit a postupů v oblasti udržitelnosti.
Oceněn byl také silný závazek společnosti Ricoh k udržitelnosti na straně produktů, který se zaměřuje na snižování dopadu na životní prostředí prostřednictvím recyklovatelných výrobních produktů, servisních dílů, spotřebního materiálu a obalů. Společnost Keypoint Intelligence rovněž ocenila stabilní a konzistentní vizi společnosti Ricoh směrem k environmentálním cílům, jako je dosažení nulových čistých emisí uhlíku, a její neustále se zlepšující cíle v oblasti udržitelnosti.
Společnost Ricoh má dlouhou historii integrace udržitelnosti do provozních strategií. V roce 1994 společnost Ricoh založila Comet Circle™, aby přispěla k rozvoji udržitelné společnosti. Dnes usiluje o dosažení nulových čistých emisí do roku 2050. Do roku 2030 chce mít 50 % své spotřeby elektřiny z obnovitelných zdrojů a do roku 2040 chce na všech hlavních pracovištích využívat 100 % elektřiny z obnovitelných zdrojů. Zaměřuje se také na šetření vodou a snižování používání nebezpečných materiálů ve všech výrobních závodech, zatímco služba repasování tiskáren Ricoh nadále využívá méně zdrojů, energie a surovin.
Tyto a další iniciativy jsou důvodem, proč společnost Ricoh nedávno získala zlaté hodnocení od společnosti EcoVadis, čímž se zařadila mezi 5 % nejlepších společností, které jsou hodnoceny nepřetržitě od roku 2014. Společnost Ricoh byla také již čtvrtý rok po sobě jmenována jedním z lídrů v oblasti zapojení dodavatelů neziskovou organizací CDP, která provozuje přední globální systém zveřejňování informací o životním prostředí.
Koji Miyao říká: „Společnost Ricoh se již po desetiletí snaží rozvíjet udržitelné a odpovědné postupy v grafickém průmyslu. Jsme potěšeni, že se našemu neochvějnému odhodlání a nasazení dostalo tak prestižního uznání v oboru. Těšíme se, že budeme pokračovat v našem velkém pokroku, dosahovat našich cílů a následně podporovat naše klienty při vytváření jejich vlastních udržitelných, efektivních a úspěšných provozních prostředí.“
Další informace naleznete na adrese https://www.ricoh-europe.com/news-events/events/drupa-2024/.
Související informace
Společnost Ricoh získala zlaté hodnocení EcoVadis za udržitelnost
https://www.ricoh.com/info/2024/0405_1
Společnost Ricoh je již čtvrtý rok po sobě oceněna jako lídr v oblasti zapojení dodavatelů do CDP
https://www.ricoh.com/info/2024/0315_1
Ricoh prosazuje nulové emise skleníkových plynů v rozsahu 1 a 2 do roku 2040 a posiluje opatření ke snížení emisí v rozsahu 3
https://www.ricoh.com/release/2024/0318_1
O společnosti Keypoint Intelligence
Již více než 60 let se klienti v odvětví digitálních zobrazovacích technologií spoléhají na společnost Keypoint Intelligence, která jim poskytuje nezávislé praktické testování, laboratorní data a rozsáhlý průzkum trhu, který jim pomáhá dosáhnout úspěchu v oblasti produktů a prodeje. Díky desítkám let zkušeností s analytickou činností je společnost Keypoint Intelligence uznávána jako nejdůvěryhodnější zdroj objektivních informací, analýz a ocenění v tomto odvětví. Zákazníci využívají tyto kritické poznatky pro strategické rozhodování, každodenní podporu prodeje a provozní dokonalost s cílem zlepšit obchodní cíle a dosáhnout lepších výsledků. Společnost Keypoint Intelligence, která se primárně zaměřuje na klienty, se neustále vyvíjí spolu se změnami v odvětví, rozšiřuje nabídku a aktualizuje metody, důvěrně rozumí výrobcům, kanálům a jejich zákazníkům a slouží jim při transformaci odvětví digitálního tisku a zpracování obrazu.
O ocenění BLI Pacesetter
Na základě vyčerpávajících dotazníků, hloubkových rozhovorů a vlastní hodnotící stupnice uděluje společnost Keypoint Intelligence ocenění Buyers Lab Pacesetter výrobcům OEM pro zobrazování dokumentů, kteří prokázali vedoucí postavení na trhu v různých kategoriích, včetně technologií, služeb a klíčových vertikálních trhů.
| O společnosti Ricoh |
Ricoh podporuje digitální pracoviště pomocí inovativních technologií a služeb, které umožňují chytřejší práci odkudkoliv.
Se znalostmi a organizačními schopnostmi získanými během své 85leté historie je Ricoh předním poskytovatelem digitálních služeb, správy informací a tiskových a zobrazovacích řešení navržených pro podporu digitální transformace a optimalizaci výkonnosti firem.
Společnost Ricoh Group se sídlem v Tokiu má pobočky po celém světě a její produkty a služby jsou nyní k dispozici zákazníkům v přibližně 200 zemích a regionech. Ve fiskálním roce končícím březnem 2022 měla skupina Ricoh celosvětové tržby ve výši 1 758 miliard jenů (cca 14,5 miliard USD).
Pro další informace navštivte www.ricoh.cz.
© 2023 RICOH COMPANY, LTD. Všechna práva vyhrazena. Jakékoliv uváděné názvy produktů jsou registrovanými ochrannými známkami příslušných společností.
Kontakt pro média:
RICOH Czech Republic s.r.o.
E-mail: marcom@ricoh.cz
Mobile: +420 702 245 128