Oslava našich hodnot a přístupu k zákazníkům
19.08.2022

Oslava našich hodnot a přístupu k zákazníkům

David Mills, předseda představenstva Ricoh Europe, Ricoh Europe

Ricoh Europe, Londýn, 19. srpna 2022 – Ať už je to poplácání po rameni, zlatá hvězda nebo lesklá trofej, všichni milujeme chválu. Tým Ricoh Europe (zcela oprávněně) není výjimkou.

Celebrating our values and customer first approach

Ve společnosti Ricoh Europe jsme právě v režimu oslav. A to proto, že naše celoevropská obchodní a marketingová kampaň Work Together, Anywhere (WTA) získala na slavnostním ceremoniálu v Japonsku prestižní ocenění Global Top Ricoh Way Award! Toto ocenění je určeno pro celou skupinu Ricoh a je udělováno za iniciativu, která má největší hmatatelný dopad na podnikání a zároveň přivádí k životu naše hodnoty Ricoh Way. V kontextu naší kampaně WTA – vícestupňového programu, jehož cílem bylo podpořit zákazníky nástroji a procesy potřebnými k inovacím, zapojení zaměstnanců, komunikaci se zákazníky a udržení konkurenceschopnosti – to zahrnuje:

Týmová práce

Výjimečná týmová práce marketingových a prodejních týmů v regionu EMEA, v kombinaci s podporou všech funkcí ve společnosti EMEA, představuje skutečného ducha úspěchu příběhu WTA. Kampaň byla spuštěna v době, kdy společnosti po celém světě čelily skutečné nepřízni osudu. Za mimořádných okolností jsme se spojili jako jeden sladěný tým v celém regionu EMEA, abychom porozuměli vyvíjejícím se potřebám našich zákazníků a přeměnili bezprecedentní výzvy na obchodní příležitosti.

Orientace na zákazníka

Pochopení jedinečných potřeb našich zákazníků a vytváření řešení specifických pro tyto potřeby jsou základem kampaně. Ještě důležitější je, že jsou základem pro fungování naší společnosti v regionu EMEA. Kampaň poskytla našim prodejním týmům perfektní a včasnou příležitost komunikovat přímo se zákazníky, což vedlo k odhalení jejich dalších potřeb. To znamenalo, že kampaň WTA se mohla rychle rozvíjet díky tomu, že naši zaměstnanci navštěvovali zákazníky pracující v supermarketech, nemocnicích, logistických centrech a mnoha dalších předních liniích - všechny tyto subjekty zažívaly v souvislosti s globální pandemií rychlé a bezprecedentní změny. 

Inovace

Každý aspekt kampaně ukázal inovativnost a z pohledu zákazníků vedl ke změně vnímání společnosti Ricoh jako poskytovatele digitálních služeb. Prezentování našich odborných znalostí přineslo novým i stávajícím zákazníkům v celém regionu výhody inovací vytvořených speciálně pro hybridní pracovní týmy. To zahrnuje RICOH Spaces – cloudovou platformu pro pracovní prostory – a také naši nabídku kybernetické bezpečnosti, detekující a eliminující nejnovější hrozby  dříve, než způsobí jakékoli narušení.

Vzhledem k tomu, že se naše rozsáhlé možnosti digitálních služeb neustále vyvíjejí a rozšiřují, otevírají se našim zákazníkům nové příležitosti k růstu, zvyšování efektivity a udržení si špičkových odborníků. 

Takže velmi děkujeme za tvrdou práci, houževnatost a odhodlání našich lidí. Navzdory svému herkulovskému úsilí zůstávají energetičtí a nadšení z podpory zákazníků na jejich cestách digitální transformací v rámci naší aktuální celoevropské obchodní a marketingové kampaně Leading Change at Work - Měníme přístup k práci.

Zdroj: David Mills, předseda představenstva Ricoh Europe, LinkedIn

|O společnosti Ricoh|

Ricoh podporuje digitální pracoviště pomocí inovativních technologií a služeb, které umožňují chytřejší práci odkudkoliv.

Se znalostmi a organizačními schopnostmi získanými během své 85leté historie je Ricoh předním poskytovatelem digitálních služeb, správy informací a tiskových a zobrazovacích řešení navržených pro podporu digitální transformace a optimalizaci výkonnosti firem.

Společnost Ricoh Group se sídlem v Tokiu má pobočky po celém světě a její produkty a služby jsou nyní k dispozici zákazníkům v přibližně 200 zemích a regionech. Ve fiskálním roce končícím březnem 2022 měla skupina Ricoh celosvětové tržby ve výši 1 758 miliard jenů (cca 14,5 miliard USD).

Pro další informace navštivte www.ricoh.cz.

© 2022 RICOH COMPANY, LTD. Všechna práva vyhrazena. Jakékoliv uváděné názvy produktů jsou registrovanými ochrannými známkami příslušných společností.

Kontakt pro média:

RICOH Czech Republic s.r.o.

E-mail: marcom@ricoh.cz 

Mobile: +420 702 245 128