Oslava našich hodnot a přístupu k zákazníkům
David Mills, předseda představenstva Ricoh Europe, Ricoh Europe
Ricoh Europe, Londýn, 19. srpna 2022 – Ať už je to poplácání po rameni, zlatá hvězda nebo lesklá trofej, všichni milujeme chválu. Tým Ricoh Europe (zcela oprávněně) není výjimkou.
Ve společnosti Ricoh Europe jsme právě v režimu oslav. A to proto, že naše celoevropská obchodní a marketingová kampaň Work Together, Anywhere (WTA) získala na slavnostním ceremoniálu v Japonsku prestižní ocenění Global Top Ricoh Way Award! Toto ocenění je určeno pro celou skupinu Ricoh a je udělováno za iniciativu, která má největší hmatatelný dopad na podnikání a zároveň přivádí k životu naše hodnoty Ricoh Way. V kontextu naší kampaně WTA – vícestupňového programu, jehož cílem bylo podpořit zákazníky nástroji a procesy potřebnými k inovacím, zapojení zaměstnanců, komunikaci se zákazníky a udržení konkurenceschopnosti – to zahrnuje:
Týmová práce
Výjimečná týmová práce marketingových a prodejních týmů v regionu EMEA, v kombinaci s podporou všech funkcí ve společnosti EMEA, představuje skutečného ducha úspěchu příběhu WTA. Kampaň byla spuštěna v době, kdy společnosti po celém světě čelily skutečné nepřízni osudu. Za mimořádných okolností jsme se spojili jako jeden sladěný tým v celém regionu EMEA, abychom porozuměli vyvíjejícím se potřebám našich zákazníků a přeměnili bezprecedentní výzvy na obchodní příležitosti.
Orientace na zákazníka
Pochopení jedinečných potřeb našich zákazníků a vytváření řešení specifických pro tyto potřeby jsou základem kampaně. Ještě důležitější je, že jsou základem pro fungování naší společnosti v regionu EMEA. Kampaň poskytla našim prodejním týmům perfektní a včasnou příležitost komunikovat přímo se zákazníky, což vedlo k odhalení jejich dalších potřeb. To znamenalo, že kampaň WTA se mohla rychle rozvíjet díky tomu, že naši zaměstnanci navštěvovali zákazníky pracující v supermarketech, nemocnicích, logistických centrech a mnoha dalších předních liniích - všechny tyto subjekty zažívaly v souvislosti s globální pandemií rychlé a bezprecedentní změny.
Inovace
Každý aspekt kampaně ukázal inovativnost a z pohledu zákazníků vedl ke změně vnímání společnosti Ricoh jako poskytovatele digitálních služeb. Prezentování našich odborných znalostí přineslo novým i stávajícím zákazníkům v celém regionu výhody inovací vytvořených speciálně pro hybridní pracovní týmy. To zahrnuje RICOH Spaces – cloudovou platformu pro pracovní prostory – a také naši nabídku kybernetické bezpečnosti, detekující a eliminující nejnovější hrozby dříve, než způsobí jakékoli narušení.
Vzhledem k tomu, že se naše rozsáhlé možnosti digitálních služeb neustále vyvíjejí a rozšiřují, otevírají se našim zákazníkům nové příležitosti k růstu, zvyšování efektivity a udržení si špičkových odborníků.
Takže velmi děkujeme za tvrdou práci, houževnatost a odhodlání našich lidí. Navzdory svému herkulovskému úsilí zůstávají energetičtí a nadšení z podpory zákazníků na jejich cestách digitální transformací v rámci naší aktuální celoevropské obchodní a marketingové kampaně Leading Change at Work - Měníme přístup k práci.
Zdroj: David Mills, předseda představenstva Ricoh Europe, LinkedIn
|O společnosti Ricoh|
Ricoh podporuje digitální pracoviště pomocí inovativních technologií a služeb, které umožňují chytřejší práci odkudkoliv.
Se znalostmi a organizačními schopnostmi získanými během své 85leté historie je Ricoh předním poskytovatelem digitálních služeb, správy informací a tiskových a zobrazovacích řešení navržených pro podporu digitální transformace a optimalizaci výkonnosti firem.
Společnost Ricoh Group se sídlem v Tokiu má pobočky po celém světě a její produkty a služby jsou nyní k dispozici zákazníkům v přibližně 200 zemích a regionech. Ve fiskálním roce končícím březnem 2022 měla skupina Ricoh celosvětové tržby ve výši 1 758 miliard jenů (cca 14,5 miliard USD).
Pro další informace navštivte www.ricoh.cz.
© 2022 RICOH COMPANY, LTD. Všechna práva vyhrazena. Jakékoliv uváděné názvy produktů jsou registrovanými ochrannými známkami příslušných společností.
Kontakt pro média:
RICOH Czech Republic s.r.o.
E-mail: marcom@ricoh.cz
Mobile: +420 702 245 128