Oslava našich narozenin (a závazek k naplnění prostřednictvím práce)
19.01.2023

Oslava našich narozenin (a závazek k naplnění prostřednictvím práce)

Nicola Downing, generální ředitelka, Ricoh Europe

Ricoh Europe, Londýn, 19. ledna 2023 – Obchodní motto roku 2022, „lidé na prvním místě“ si určitě zajistilo pódiové umístění. Stejně jako většina módních frází by tato formulace mohla být nespravedlivě odmítnuta jako firemní řeč, protože je příliš často používána a snadno se o ni mluví, ale těžko realizuje. Vzhledem k nepochybné důležitosti toho, že lidé jsou na prvním místě, by to ale byla škoda pro všechny.

Oslava našich narozenin (a závazek k naplnění prostřednictvím práce)

Ve společnosti Ricoh jdeme ještě o krok dále a snažíme se pomáhat našim lidem dosáhnout pocitu naplnění prostřednictvím práce. Klíčem k tomu je vytvoření podmínek a oslava úspěchu.

V pondělí 6. února si připomínáme naše 87. narozeniny - den, který bude celý o našich lidech. Jako vždy to oslavujeme událostí, kterou nazýváme Foundation Day - to je den výročí, kdy Kiyoshi Ichimura založil společnost, kterou dnes známe jako Ricoh. Slavíme po celém světě, abychom si připomněli tento historický den a znovu se spojili s našimi základními hodnotami (to, co nazýváme naším zakládajícím duchem). Patří mezi ně naše tři lásky: miluj svého bližního, miluj svou zemi a miluj svou práci. V letošním roce klademe naplnění prostřednictvím práce do popředí a do centra našich oslav.

Není žádným tajemstvím, že když lidé najdou naplnění prostřednictvím práce, může být uvolněna spousta nevyužité kreativity. To jim umožňuje přemýšlet šířeji o tom, jak jejich práce souvisí se společností, a podporovat myšlení, ve kterém jsou lidé na prvním místě. To je také dobrá zpráva pro zákazníky, protože větší pocit úspěchu a seberealizace zaměstnanců znamená ještě lepší úroveň služeb, podpory a spokojenosti.

V průběhu let přišli naši lidé s mnoha inovativními nápady, které se staly řešeními vyvinutými společností Ricoh. Patří mezi ně použití naší fotografické technologie od kopírek a tiskáren k vývoji buněk pro sběr energie, které mohou generovat energii v oblastech se slabým osvětlením, což eliminuje potřebu výměny baterií. Dalším příkladem je naše hlavní inkoustová technologie, díky které společnost Ricoh vyvíjí 3D biotiskárny, které mohou velmi přesně ukládat živé buňky vrstvu po vrstvě, při provádění potenciálně život zachraňující práce v oblasti výzkumu léčiv a nemocí s využitím buněk iPS. V těchto příkladech naši lidé viděli příležitosti k řešení problémů uplatněním svých odborných znalostí v oblastech mimo svou každodenní práci. To by se nemohlo stát bez pracovního prostředí, v němž je podporována kreativita a inovativní myšlení, nemluvě o odhodlání vysoce kvalifikovaných lidí.

Pokud jde o snahu zajistit pocit naplnění, vedoucí pracovníci společnosti hrají důležitou roli. Na nich musí spočívat odpovědnost za vytvoření prostoru, ve kterém lze rozvíjet inovativní myšlení. Vzhledem k tomu, že potenciálem jsou šťastnější lidé, vyšší zisky a zdravější pracovní prostředí, je v sázce příliš mnoho.

Naplnění prostřednictvím práce také hrálo roli v naší celoevropské kampani Leading Change at Work. Jedná se o náš společný závazek pomáhat podnikům odstraňovat digitální překážky, urychlit růst a vytvářet bezproblémová pracovní místa. Aktivity kampaně jsou postaveny na našem poskytování na míru šitých a škálovatelných řešení, která se mohou přizpůsobit tomu, co zákazníci chtějí, a trhům, na kterých působí. Vše spočívá v naší schopnosti implementovat změny, které uvolní lidský potenciál prostřednictvím síly a příležitostí technologií. Toho nelze dosáhnout bez kreativní, motivované a vnitřně naplněné pracovní síly.

Takže na další rok skvělých lidí, perfektních partnerů a úžasných zákazníků. Všechno nejlepší k narozeninám!

Zdroj: Nicola Downing, generální ředitelka, Ricoh Europe

|O společnosti Ricoh|

Ricoh podporuje digitální pracoviště pomocí inovativních technologií a služeb, které umožňují chytřejší práci odkudkoliv.

Se znalostmi a organizačními schopnostmi získanými během své 85leté historie je Ricoh předním poskytovatelem digitálních služeb, správy informací a tiskových a zobrazovacích řešení navržených pro podporu digitální transformace a optimalizaci výkonnosti firem.

Společnost Ricoh Group se sídlem v Tokiu má pobočky po celém světě a její produkty a služby jsou nyní k dispozici zákazníkům v přibližně 200 zemích a regionech. Ve fiskálním roce končícím březnem 2022 měla skupina Ricoh celosvětové tržby ve výši 1 758 miliard jenů (cca 14,5 miliard USD).

Pro další informace navštivte www.ricoh.cz.

© 2022 RICOH COMPANY, LTD. Všechna práva vyhrazena. Jakékoliv uváděné názvy produktů jsou registrovanými ochrannými známkami příslušných společností.

Kontakt pro média:

RICOH Czech Republic s.r.o.

E-mail: marcom@ricoh.cz 

Mobile: +420 702 245 128