homeback to menu
Přehled

Měníme přístup k práci

Technologie mění náš způsob práce. Ve společnosti Ricoh zajišťujeme, aby změny byly pro vaše týmy a vaše podnikání pozitivní. Provedeme vás každým krokem, abychom zajistili bezproblémový přechod na plně digitální pracoviště
Podívejte se na všechna naše firemní řešení
Služby pro firmy
Digitální Pracoviště

Přístup odkudkoli

Hybridní a mobilní zařízení utvářejí naši budoucnost. K návrhu, integraci a podpoře digitálních pracovišť přistupujeme komplexně, abychom podpořili zapojení zaměstnanců a pomohli vám dosáhnout nové úrovně výkonnosti.
Objevte všechna naše řešení digitálního pracoviště
Správa firemních procesů

Nastaveno pro úspěch

Manuální úkoly již nemusí zdržovat vaše zaměstnance. Optimalizujeme vaše podnikové procesy, abychom vašim zaměstnancům umožnili dosahovat lepších výsledků; poskytujeme technologie, odborné znalosti a podporu pro zefektivnění a zjednodušení procesů ve vaší organizaci
Podívejte se na všechna naše řešení pro správu firemních procesů
Cloud a infrastruktura

Cloud & Clear

Využití všech výhod cloudu vyžaduje správný plán a tým, který jej bude realizovat. Poskytujeme cloudová řešení a odborné znalosti, díky nimž je vaše podnikání pružnější, nákladově efektivnější a bezpečnější a zároveň se snažíme o inovace nové generace.
Podívejte se na všechna naše řešení pro cloud a infrastrukturu
Kybernetická bezpečnost

Už žádné riskantní podnikání

Zařízení připojená k internetu vytvářejí nová zranitelná místa pro kybernetické útoky. Pomáháme vám přejít do útoku proti kybernetické kriminalitě pomocí inteligentních služeb a řešení kybernetické bezpečnosti přizpůsobených vašim hlavním firemním procesům.
Podívejte se na všechna naše řešení kybernetické bezpečnosti
Digitální Zkušenosti

Nová úroveň zkušeností

An excellent customer experience starts with a superior employee experience. Our highly-skilled team of data scientists and developers design, build, implement and service the solutions you need to exceed expectations at every touchpoint.
Discover all Digital Experience solutions
Grafická komunikace

Zajistěte budoucnost svého podnikání

Možnosti tisku jsou bezmezné. Ve společnosti Ricoh vám pomáháme rozvíjet se, digitalizovat a vytvářet trvalé podnikatelské výhody; poskytujeme řešení v oblasti hardwaru, softwaru a služeb, která umožňují nové příležitosti v oblasti profesionálního tisku.
Objevte všechna naše řešení pro Grafickou komunikaci
Grafická komunikace
Kancelářské produkty a software

Nejlepší ve své třídě

Společnost Ricoh je známá pro vysoce kvalitní tiskárny, digitální duplikátory a multifunkční tiskárny / skenery / kopírky. Díky široké nabídce rychlostí, velikostí a funkcí si můžete vybrat modely, které nejlépe vyhovují vašemu týmu, kanceláři nebo učebně.
Podívejte se na naše kancelářské produkty a software
Přehled

Všestranná platforma služeb a podpory

Veškerá produktová a servisní podpora na jednom místě. Poskytujeme podporu, poradenství a řešení pro udržení vašeho podnikání v chodu.
Získat podporu
Správa audiovizuálních služeb (AV)
Přehled

Vše na jednom místě

Buďte v obraze o dění v naší firmě, produktech a akcích, které pořádáme nebo se jich účastníme.
Buďte informovaní
News and events from Ricoh
Společnost

Kdo jsme a co děláme

Ve společnosti Ricoh se snažíme vždy naslouchat našim zákazníkům a poskytovat vám inovativní řešení, produkty a služby, které odpovídají vašim podnikatelským cílům. Snažíme se přidat hodnotu vašim službám a produktům. Přizpůsobujeme se měnícím se podnikatelským podmínkám.
Dozvědět se více o společnosti Ricoh
Přehled

Co pro vás můžeme udělat?

Ať už máte dotaz ohledně cen našich řešení nebo produktů, potřebujete pomoci se správou svého účtu nebo již naše produkty používáte a máte dotaz na podporu, náš tým je připraven vám pomoci.
Obraťte se na nás
Správa audiovizuálních služeb (AV)
Přehled

Pomáháme vám být o krok napřed

Prozkoumejte a přečtěte si naše nejnovější poznatky o tom, co je v oblasti podnikových řešení nejdůležitější.
Podívejte se na nejnovější poznatky
Ricoh Insights - Overview
Zásady pro soubory cookie

Ricoh ke zdokonalování tohoto webu využívá nástroje na shromažďování dat, například soubory cookie. Chcete-li zjistit, jak lze tato nastavení změnit, a získat další informace o souborech cookie, klikněte sem.

Pět důvodů, proč vaše firma potřebuje v roce 2023 zahájit automatizaci

Nicola Downing, generální ředitel společnosti Ricoh Europe, Ricoh Europe
 
Ricoh Europe, Londýn, 13.  Prosinec 2022 - Říká se, že nic není jen dobré nebo jen špatné. Ale i když je to pravda, automatizace v podnikání musí být čistě pozitivní výjimkou.

Pět důvodů, proč vaše firma potřebuje v roce 2023 zahájit automatizaci

Vzhledem k rostoucí konkurenci na trzích a rostoucím požadavkům zákazníků je vždy vítáno vše, co pomáhá s náročnou prací. Velká administrativní zátěž nikoho nenadchne, ani nedává velký prostor pro kreativitu a pocit naplnění z práce. 

S ohledem na tuto skutečnost je zde pět důvodů, proč by se společnosti měli v roce 2023 rozhodnout pro automatizaci. 

1. Univerzální přitažlivost
Ve světě, kde není nouze o protichůdné názory, je povzbudivé vidět dohodu na společném základě. Náš průzkum mezi 6 000 zaměstnanci a 1 500 vedoucími pracovníky ve Velké Británii, Irsku, Francii, Německu, Itálii, Holandsku a Španělsku ukazuje obousměrný zájem o automatizaci. Rozhodovací orgány si uvědomují, že časově náročné procesy vyčerpávají jejich zaměstnance, a 76 % z nich považuje automatizaci únavných úkolů za klíčovou součást své strategie digitální transformace. To se shoduje s téměř stejným podílem zaměstnanců (78 %), kteří uvedli, že by uvítali automatizační nástroje jako prostředek ke snížení pracnosti úkolů. I když toto sladění slouží k dosažení harmonizace práce, je to také dobrá zpráva pro zákazníky. Automatizace znamená rychlejší servis, menší chybovost a větší schopnost inovovat.

2. Více času na to, na čem záleží nejvíce
Průměrný zaměstnanec stráví téměř třetinu (30 %) svého dne administrativní prací. To je asi dvě a půl hodiny. Je to čas, který by mohl být věnován úkolům, které přinášejí větší zisk a jsou osobně prospěšné. Výhody možnosti vyhledávání, správy a ukládání klíčových dokumentů nelze podceňovat. Ale trávit 12 hodin týdně touto činností není dobré využití času. K tomu se přidává skutečnost, že 64 % pracovníků by si práci více užilo, kdyby měli čas na kreativní úkoly.

3. Bezpečnost na prvním místě (a to především)
Zpracování a skladování papírových dokumentů, jako jsou faktury, smlouvy a objednávky, vyžaduje spoustu místa, času a trpělivosti. Tyto typy dokumentů často podléhají zákonům a pravidlům dodržování předpisů, které je obtížné dodržovat offline, což je vystavuje riziku poškození, ztráty a úniku. To je také případ podatelen, kde je manuální distribuce pošty neefektivním, opakujícím se a časově náročným procesem. Zadávání údajů o zásilkách do podnikových systémů je zároveň spojeno s vysokými náklady na pracovní sílu, jakož i s problémy s vykazováním, sledováním a zabezpečením. Když se tyto okolnosti nahromadí, netrvá dlouho a myšlenka automatizace se změní z lákavé na nevyhnutelnou.

4. Jednodušší a pohodlnější
Automatizace je často považována za synonymum lepší odpovědnosti vůči životnímu prostředí. Vzhledem k tomu, že obecně neexistuje závislost na fyzických materiálech, je snadné pochopit proč. Automatizace však nezíská svou jasně zelenou hvězdu úplným odstraněním papíru z procesů, ale zajištěním jeho optimálního využití. Spolupráce s jedním dodavatelem zároveň eliminuje potřebu více platforem a interakcí – což znamená menší dopad na planetu a pracovní zátěž.

5. Zvýšení produktivity 
Společnosti, které v posledním finančním roce implementovali automatizační software, zaznamenali průměrný nárůst produktivity o 14 %.  To je klíčová výhoda pro ty, kteří chtějí zůstat konkurenceschopní na trzích, které čelí rostoucím turbulencím. V tak náročném podnikatelském prostředí, s měnícími se pracovními vzorci a zuřící krizí životních nákladů, je každé zvýšení produktivity životně důležité. Poskytování automatizačních nástrojů potřebných k řešení omezeného výkonu a odstraňování nedostatků musí být na vrcholu obchodního plánu.

Stejně jako u všech inovací, které usnadňují život a zvyšují konkurenceschopnost, mnoho společností se již těší z plodů jejich zavedení. To jen potvrzuje, že rok 2023 musí být rokem automatizace pro ty, kteří teprve budou jednat.   

Zde je návod, jak osvobodit své zaměstnance, aby se mohli plně zapojit do úkolů s přidanou hodnotou.

|O společnosti Ricoh|

Ricoh podporuje digitální pracoviště pomocí inovativních technologií a služeb, které umožňují chytřejší práci odkudkoliv.

Se znalostmi a organizačními schopnostmi získanými během své 85leté historie je Ricoh předním poskytovatelem digitálních služeb, správy informací a tiskových a zobrazovacích řešení navržených pro podporu digitální transformace a optimalizaci výkonnosti firem.

Společnost Ricoh Group se sídlem v Tokiu má pobočky po celém světě a její produkty a služby jsou nyní k dispozici zákazníkům v přibližně 200 zemích a regionech. Ve fiskálním roce končícím březnem 2022 měla skupina Ricoh celosvětové tržby ve výši 1 758 miliard jenů (cca 14,5 miliard USD).

Pro další informace navštivte www.ricoh.cz.

© 2022 RICOH COMPANY, LTD. Všechna práva vyhrazena. Jakékoliv uváděné názvy produktů jsou registrovanými ochrannými známkami příslušných společností.


Kontakt pro média:
RICOH Czech Republic s.r.o.
E-mail: marcom@ricoh.cz 
Mobile: +420 702 245 128