Pět hnacích mechanismů, které podpoří prosperitu tisku v roce 2019
1) Direct mailing a GDPR
Jak víte, 25. května 2018 vstoupilo v platnost nařízení GDPR, které se dotklo i direct mailingu. AI může aktivovat potenciál direct mailingu, který je důležitou součástí integrovaných kampaní tím, že je pomůže přesně individualizovat, automatizovat a přizpůsobit jejich obsah. V Ricoh máme s tímto typem kampaní dlouholeté zkušenosti díky naší praxi v oblasti cíleného marketingu (precision marketing). Rozšířená realita může ještě zvýšit výkon kampaně tím, že nabídne širší škálu možností, jak zvýšit interaktivitu.
2) Obchodní růst
Podle průzkumu, který uskutečnila společnost Dentsu Aegis v roce 2018, jsou marketingoví odborníci v celé Evropě pod rostoucím tlakem, aby zajistili obchodní růst společností, pro něž pracují, silný brand management a celkový rozvoj zkušeností zákazníků. Tisk pomáhá tyto cíle naplňovat. Dokáže měřitelně doplnit přesně cílené informace s vhodným motivačním a variabilním obsahem.
3) Od analogového tisku k digitálnímu
Touha vytvářet efektivnější kampaně posílí pozici digitálního tisku mezi dnešní multi-channel nabídkou. Díky nákladové efektivitě a vysoké kvalitě je konkurencí pro ofsetový tisk a zároveň umožňuje vysokou míru personalizace cílených kampaní na základě získaných dat. V důsledku toho budou flexibilní hardwarová i softwarová řešení a služby přispívat k nezvratnému přechodu od analogové produkce na digitální.
4) Smyslová dimenze tisku
Tisk hraje důležitou úlohu, neboť majitelům značek a agenturám pomáhá vytvářet kreativní a nezapomenutelné výsledky, které spolu s personalizací obsahu vykazují maximální účinnost. Jedním ze způsobů, jak zapojit smysly do vnímání tisku je prostřednictvím speciálních textur papírů, které lze kombinovat např. s bílým a neonovým tonerem, lesklými či matnými povrchy, reflexními (spot UV), kovovými a syntetickými substráty. Použití nátěrů pro zvláštní haptický vjem jsou dalším takovým prostředkem, který přispěje k silnějšímu emocionálnímu zapojení zákazníka, vyšší účinnosti kampaní a konkurenční výhodě.
5) Příležitost pro vzdělávání
Navzdory pozitivnímu výhledu existuje jistý nesoulad v tom, jak tisk vnímají marketéři. V průzkumu médií Ubiquity serveru Radiocenter obsadily v roce 2017 noviny, časopisy a direct mailing třetí, čtvrtou a šestou příčku mezi mediálními kanály důležitými pro návratnost investic. Někteří inzerenti a agentury však řadí noviny a direct mailing na příčku sedmou a časopisy až na desátou. Tento nesoulad v chápání efektivity mediálních kanálů představuje skvělou vzdělávací příležitost.
Pokračujme v dobré práci
Možností, jak rozvíjet význam a hodnotu tisku, je třeba spolupráce s odbornými organizacemi, jako je společnost Print Power, nebo organizování vzdělávacích programů jako třeba naše nedávná akce Interact Europe pro uživatele softwaru, pro řízení a správu workflow, Ricoh ProcessDirector. V loňském roce jsme také uspořádali celoevropskou akci „The Art of The New 18”. Přístup založený na spolupráci, zajímavých akcích s cílem informovat, vzdělávat a diskutovat, to rozvíjí sílu tisku. Pokračujme stejně dobře v roce 2019!
|O společnosti Ricoh|
Ricoh podporuje digitální pracoviště pomocí inovativních technologií a služeb, které umožňují chytřejší práci odkudkoliv.
Se znalostmi a organizačními schopnostmi získanými během své 85leté historie je Ricoh předním poskytovatelem digitálních služeb, správy informací a tiskových a zobrazovacích řešení navržených pro podporu digitální transformace a optimalizaci výkonnosti firem.
Společnost Ricoh Group se sídlem v Tokiu má pobočky po celém světě a její produkty a služby jsou nyní k dispozici zákazníkům v přibližně 200 zemích a regionech. Ve fiskálním roce končícím březnem 2022 měla skupina Ricoh celosvětové tržby ve výši 1 758 miliard jenů (cca 14,5 miliard USD).
Pro další informace navštivte www.ricoh.cz.
© 2022 RICOH COMPANY, LTD. Všechna práva vyhrazena. Jakékoliv uváděné názvy produktů jsou registrovanými ochrannými známkami příslušných společností.
Kontakt pro média:
RICOH Czech Republic s.r.o.
E-mail: marcom@ricoh.cz
Mobile: +420 702 245 128