Proč už předevčírem byl nejvyšší čas začít cílit
23.09.2020

Proč už předevčírem byl nejvyšší čas začít cílit

Caroline Bright, SVP Marketing EMEA, Ricoh Europe

Ricoh Europe, Londýn, 23. září 2020 – Důvěryhodný poskytovatel komplexních řešení, který umí zabezpečit všechny vaše potřeby dnes i v budoucnu. A jak požadavky přichází, jsou jeho tvrzení víc a víc přehnaná.

Proč už předevčírem byl nejvyšší čas začít cílit

Zatímco nás někteří marketéři donutí věřit, že právě jejich společnosti mohou zabezpečit všechno pro všechny lidi, většinou nejde o nic víc než o neohrabaný pokus získat peníze od podniků jakékoliv velikosti, struktury anebo přesvědčení. Ironie spočívá v tom, že pevně stojíme v éře personalizace. Navzdory tomu, generická strategická hra, kterou neustále posloucháme od marketingových oddělení, připomíná šustění staré vytahané sítě hozené tak daleko, jako se dá. A toto se nikdy nemělo stát skutečností. V nejhorším případě to mělo vyvrcholit jako projev menší informovanosti uplynulého období.

Zní to jasně a samozřejmě, protože to tak je. I tak se zdá, že je na to potřebné neustále poukazovat: společnosti se musí na klienty zaměřovat inteligentně – pokud ne podle osobnosti anebo profilu, tak potom přinejmenším podle jejich velikosti. Mluvit ke všem je jako mluvit k nikomu.

Osobní rozhořčení, které mě doprovází během celé mojí kariéry (a o kterém jsem přesvědčená, že se ho nikdy nezbavím), se projeví, když vidím, jak jsou malé a střední firmy spojovány dohromady. Poskytovatelé zdravotní péče a společnost poskytující finanční služby byste neoslovili naráz a se stejnými taktikami a strategií, tak proč byste měli takový přístup volit při hledaní nového byznysu u subjektů, které mají pět, respektive 500 zaměstnanců? I když samozřejmě budou mít některé rysy společné (konec konců, nikdo nemá rád déšť během dovolené), jsou to VELMI odlišné skupiny. Takový přístup se stává ještě nezodpovědnějším – a hraničí s urážením – pokud jsou tyto firmy házené do jednoho pytle.

Vezměte si poslední výzkum, který jsme v Ricoh Europe podnikli. Kromě jiného náš průzkum mezi více než 3000 kancelářskými pracovníky dokázal, že v evropských malých firmách je o 42% vyšší pravděpodobnost ztráty zaměstnanců kvůli technologickým problémům při práci na dálku. Tak proč byste s těmito firmami jednali stejným způsobem? Odpovědí, samozřejmě, je, že byste tak neučinili. 

Nikdo se nikdy necítil výjimečně, když ho nazvali „obyvatel“, nebo „nájemník“. Dalším zjištěním je, že e-maily začínající oslovením „Vážený pane/paní“ nebudou nikdy tak osobní jako slova od starého přítele. Lidi z oblasti marketingu, vyhraďte si čas na pochopení svých klientů, kdokoliv a kdekoliv jste.

Klikněte sem a zjistěte, jak může společnost Ricoh pomoct vašemu malému podniku vytvořit inteligentní a bezpečné pracoviště.

|O společnosti Ricoh|

Ricoh podporuje digitální pracoviště pomocí inovativních technologií a služeb, které umožňují chytřejší práci odkudkoliv.

Se znalostmi a organizačními schopnostmi získanými během své 85leté historie je Ricoh předním poskytovatelem digitálních služeb, správy informací a tiskových a zobrazovacích řešení navržených pro podporu digitální transformace a optimalizaci výkonnosti firem.

Společnost Ricoh Group se sídlem v Tokiu má pobočky po celém světě a její produkty a služby jsou nyní k dispozici zákazníkům v přibližně 200 zemích a regionech. Ve fiskálním roce končícím březnem 2022 měla skupina Ricoh celosvětové tržby ve výši 1 758 miliard jenů (cca 14,5 miliard USD).

Pro další informace navštivte www.ricoh.cz.

© 2022 RICOH COMPANY, LTD. Všechna práva vyhrazena. Jakékoliv uváděné názvy produktů jsou registrovanými ochrannými známkami příslušných společností.

Kontakt pro média:

RICOH Czech Republic s.r.o.

E-mail: marcom@ricoh.cz 

Mobile: +420 702 245 128