Zajištění provozu RICOH Czech Republic a RICOH Slovakia v době karantény
18.03.2020

Zajištění provozu RICOH Czech Republic v době omezení a řešení, která zvyšují bezpečnost na pracovišti

Vážení zákazníci, v souvislosti s aktuální situací ohledně viru Covid-19 vás informujeme, že společnost RICOH Czech Republic je nadále v provozu a v rámci stanovených možností a vládních opatření poskytují i nadále služby svým zákazníkům.

18.3.2020, aktualizováno 1.8.2021

Vážení zákazníci,

v souvislosti s aktuální situací ohledně viru Covid-19 vás informujeme, že společnost RICOH Czech Republic je nadále v provozu a v rámci stanovených možností a vládních opatření poskytuje i nadále služby svým zákazníkům. Nastavili jsme plány pro zajištění kontinuity našich služeb, které průběžně sledujeme a upravujeme dle aktuální situace. Díky vytvořeným zásobám nejsou ohroženy dodávky zboží ani náhradních dílů.

Pro zvýšení hygienické bezpečnosti doporučujeme pravidelně ošetřovat Vaše tisková zařízení dle našeho Průvodce čištěním, který je volně ke stažení. Nabízíme také řešení pro bezpečné pracoviště, jako je vzdálené monitorování teploty příchozích, centrální řízení pracovních míst, digitalizace procesů nebo moderní nástroje pro vzdálenou spolupráci. Pokud máte zájem o uvedené řešení, neváhejte nás kontaktovat.

Registrovaným zákazníkům doporučujeme pro dotazy či hlášení incidentů využít zákaznický portál CZ, kde je možné provést i novou registraci, pokud účet ještě nemáte. Dále je možné využít elektronické komunikace na Helpdesk CZ. Odbavování této elektronické komunikace probíhá bez technických omezení.

My i naši subdodavatelé, zejména přepravní společnosti, klademe důraz na dodržování opatření vlády zejména v oblasti ochrany zdraví. Prosíme i naše zákazníky o dodržování stejných opatření. Pracovníci mohou odmítnout provedení služby/doručení zboží při nerespektování takových opatření.

Primárním cílem je ochrana zdraví našich zaměstnanců, a orientace na nejdůležitější provozní činnosti, o kterých zaměstnance pravidelně informuje krizový tým naší společnosti. Na všech pobočkách byla zavedena zvýšená hygienická opatření, např. omezení přístupu do logistických prostor, vybavení desinfekčními prostředky a informacemi o důrazném dodržování osobní hygieny dle doporučení vydaných Ministerstvem zdravotnictví v příslušné zemi.

Striktně dodržujeme nařízení vlády a hlavního hygienika. Komunikaci s klienty i mezi našimi pobočkami zajišťujeme v maximální míře vzdálenou audiovizuální komunikací, kterou máme díky portfoliu našich služeb v tomto segmentu profesionálně integrovánu do naší infrastruktury.

Připravujeme, aktualizujeme a realizujeme scénáře, v souladu se zákony a nařízením vlády, pro zajištění kontinuity provozu společnosti tak, aby byl minimalizován negativní dopad na její chod a poskytování služeb zákazníkům.

V případě dotazů využijte kontaktního formuláře na webu www.ricoh.cz

|O společnosti Ricoh|

Ricoh podporuje digitální pracoviště pomocí inovativních technologií a služeb, které umožňují chytřejší práci odkudkoliv.

Se znalostmi a organizačními schopnostmi získanými během své 85leté historie je Ricoh předním poskytovatelem digitálních služeb, správy informací a tiskových a zobrazovacích řešení navržených pro podporu digitální transformace a optimalizaci výkonnosti firem.

Společnost Ricoh Group se sídlem v Tokiu má pobočky po celém světě a její produkty a služby jsou nyní k dispozici zákazníkům v přibližně 200 zemích a regionech. Ve fiskálním roce končícím březnem 2022 měla skupina Ricoh celosvětové tržby ve výši 1 758 miliard jenů (cca 14,5 miliard USD).

Pro další informace navštivte www.ricoh.cz.

© 2022 RICOH COMPANY, LTD. Všechna práva vyhrazena. Jakékoliv uváděné názvy produktů jsou registrovanými ochrannými známkami příslušných společností.

Kontakt pro média:

RICOH Czech Republic s.r.o.

E-mail: marcom@ricoh.cz 

Mobile: +420 702 245 128