Ricoh představil Art of the New – Umění inovace – ve vysokorychlostním inkoustovém tisku
28.11.2017

Ricoh představil Art of the New – Umění inovace – ve vysokorychlostním inkoustovém tisku

RICOH PŘEDSTAVIL ART OF THE NEW – UMĚNÍ INOVACE – VE VYSOKORYCHLOSTNÍM INKOUSTOVÉM TISKU
Profesionální stroj pro kontinuální inkoustový tisk řady Ricoh Pro ™ V20000 měl světovou premiéru během akce Art of The New

Vedoucí pracovníci vydavatelství a tiskáren, dodavatelů služeb v oblasti komerčního tisku, transakčního tisku, direct marketingu a tisku reklamních zásilek, viděli z první ruky nejčerstvější vlnu novinek společnosti Ricoh.

Mezi prvními akcemi byl ve světové premiéře odhalen stroj Ricoh Pro™ V20000 pro kontinuální inkoustový tisk, který dokáže tisknout širokou škálu monochromatických zakázek, od knih přes reklamní tiskoviny až po lékové letáky s vysokým profitem.

Další novinkou byl zdokonalený systémem kontinuálního posuvu papíru vlajkové lodi společnosti Ricoh - Pro™ VC60000. Nejnovější aktualizace zahrnuje technologie vedoucí ke snižování nákladů na tisk, jako jsou inteligentní ochranný nátěr (protector coat), který pokryje pouze potištěnou plochu, nebo nový 200litrový sytém pro podkladový nátěr (undercoating). Inovovaný černý inkoust zkracuje dobu čištění, šetří čas i dodatečné náklady. Nové rychlosti tisku přispívají k hladšímu průběhu navazujících dokončovacích prací a digitální rozhraní pro nastavení a kontrolu barevnosti tisku, které poskytuje zpětnou vazbu ke každé tištěné zakázce.

Druhá tisková technologie, která byla během Art of the New představena, je barevná inkjetová platforma Ricoh Pro™ VC40000 pro kontinuální tisk, která poskytuje vysoce kvalitní výstupy a vyšší produktivitu.

Představili jsme ….

Po přivítání ve zcela novém brífingovém centru Ricoh čekal účastníky bohatý program, který zahrnoval odborné prezentace a ukázky, masterclassy a panelovou debatu s následnou diskusí s účastníky. Tiskový konzultant Sean Smyth se ve své přednášce detailně zabýval měnící se úlohou analogového a digitálního tisku a Tim Taylor, ředitel marketingu pro kontinuální tisk společnosti Ricoh Europe prezentoval „Jak nejlépe využívat inkjetové technologie“.

Sílu partnerství se společností Ricoh objasnili odborní technologové firem Hunkeler, Tecnau a Kern. Přínosem správně zvoleného spolupracovníka se obšírněji zabývali odborníci v panelové debatě o off-line versus in-line finišingu. Richard Saunders, konzultant pro materiály a tisk nezávislé výzkumné a zkušební společnosti Test-Tech, přiblížil účastníkům důležitost volby správného substrátu.

Během ukázek ve studiu Smart Factory and Solutions získali návštěvníci přehled o nejnovějších aktualizacích softwaru a dostali příležitost prohlédnout si ofsetové, velkoformátové i hybridní tiskárny a technologii pro přímý tisk na textil (Direct to Garment) v CEC Ricoh. Na závěr nabitého programu proběhly masterclasses o automatizaci pracovních postupů vedoucí ke zvýšení produktivity, inteligentní výrobě tiskovin a efektivnějšísprávě barev.

Stephen Palmer, CEO Ricoh Czech Republic a Ricoh Slovakia dodává: „Vývoj nových produktů je zároveň umění i věda. K tomu, aby se sešla ta správná kombinace schopností a výkonu a vzniklo něco, co by bylo odpovědí na vyvíjející se potřeby komerčního tisku, je notná dávka kreativity klíčová. Dny Art of the New byly plné inspirace a hodnotných informací pro nás i naše zákazníky! Věříme, že nejnovější technologie pro vysokorychlostní inkjetový tisk společnosti Ricoh otevírají celé nové světy příležitostí.“

|O společnosti Ricoh|

Ricoh podporuje digitální pracoviště pomocí inovativních technologií a služeb, které umožňují chytřejší práci odkudkoliv.

Se znalostmi a organizačními schopnostmi získanými během své 85leté historie je Ricoh předním poskytovatelem digitálních služeb, správy informací a tiskových a zobrazovacích řešení navržených pro podporu digitální transformace a optimalizaci výkonnosti firem.

Společnost Ricoh Group se sídlem v Tokiu má pobočky po celém světě a její produkty a služby jsou nyní k dispozici zákazníkům v přibližně 200 zemích a regionech. Ve fiskálním roce končícím březnem 2022 měla skupina Ricoh celosvětové tržby ve výši 1 758 miliard jenů (cca 14,5 miliard USD).

Pro další informace navštivte www.ricoh.cz.

© 2022 RICOH COMPANY, LTD. Všechna práva vyhrazena. Jakékoliv uváděné názvy produktů jsou registrovanými ochrannými známkami příslušných společností.

Kontakt pro média:

RICOH Czech Republic s.r.o.

E-mail: marcom@ricoh.cz 

Mobile: +420 702 245 128