Ricoh Business Booster EDGE přichází na trh urychlit růst a zvýšit odolnost firem
Ricoh Europe, Londýn, 16. říjen 2020 - Ricoh Business Booster EDGE (RBB EDGE) přináší vývojové nástroje, které vytvářejí pro poskytovatele tiskových služeb (PSP) silnější obchodní modely pro urychlení růstu a podporu digitalizace.
V návaznosti na úspěšnou vzdělávací webovou stránku Ricoh Business Booster na trh uvádí program RBB EDGE s cílem poskytovat personalizovanější poradenství a na míru šitou poprodejní podporu pro poskytovatele PSP. Unikátní program rozvoje digitálního tisku podpoří klienty, kteří chtějí nabízet nové služby a zdokonalovat nabídky s přidanou hodnotou pomocí nástrojů, rad a metodik. Majitelé firem, vedoucí výroby, prodejci tisku a marketingoví profesionálové budou profitovat díky:
- Zkušenosti, jak mohou inovace přinést nové výnosy a zvýšit efektivitu
- Objevování způsobů, jak vytvářet a budovat nové obchodní modely
- Vytváření efektivních marketingových plánů pomocí inovativních marketingových technik a technologií
- Školením zaměřených na zvyšování hodnoty pro nové i existující zákazníky
- Zvyšování potenciálu prodejců tisku pro realizaci nových příležitostí v oblasti digitálního tisku
- Rozvoji strategií klientů v oblasti řízení komunikace se zákazníky
Zásadním krokem při budovaní nové hodnoty pro PSP je vytvoření silných a udržitelných obchodných modelů. Pro dosažení tohoto záměru společnost Ricoh uzavře partnerství se specialistou na obchodní plánování - Strategyzer. Provoz bude při vývoji úspěšného obchodního modelu profitovat z osvědčených metodik a platforem společnosti Strategyzer v oblasti strategického plánování. Uživatelům RBB EDGE to také umožní přizpůsobit se a transformovat efektivní implementací a testováním nových nápadů a přístupů.
Eef de Ridder, viceprezident skupiny pro komerční a průmyslový tisk Ricoh Europe, vysvětluje: „Pandemie nás vedla k urychlení zavedení RBB EDGE - a přizpůsobení zaměření programu na podporu poskytovatelů PSP při vstupu do nového světa tisku. Celý program pokryje množství oblastí, ve kterých naši klienti žádali o pomoc, včetně využití příležitostí vyplývajících z efektivní strategie elektronického obchodování (web2print). A pomůže jim při navrhovaní a implementaci marketingových strategií k přilákání nových klientů.“
RBB EDGE se v rámci EMEA představí v průběhu následujících šesti měsíců.
Více informací najdete na www.ricoh.cz.
|O společnosti Ricoh|
Ricoh podporuje digitální pracoviště pomocí inovativních technologií a služeb, které umožňují chytřejší práci odkudkoliv.
Se znalostmi a organizačními schopnostmi získanými během své 85leté historie je Ricoh předním poskytovatelem digitálních služeb, správy informací a tiskových a zobrazovacích řešení navržených pro podporu digitální transformace a optimalizaci výkonnosti firem.
Společnost Ricoh Group se sídlem v Tokiu má pobočky po celém světě a její produkty a služby jsou nyní k dispozici zákazníkům v přibližně 200 zemích a regionech. Ve fiskálním roce končícím březnem 2022 měla skupina Ricoh celosvětové tržby ve výši 1 758 miliard jenů (cca 14,5 miliard USD).
Pro další informace navštivte www.ricoh.cz.
© 2022 RICOH COMPANY, LTD. Všechna práva vyhrazena. Jakékoliv uváděné názvy produktů jsou registrovanými ochrannými známkami příslušných společností.
Kontakt pro média:
RICOH Czech Republic s.r.o.
E-mail: marcom@ricoh.cz
Mobile: +420 702 245 128