Ricoh prošel přísným bezpečnostním testovacím programem společnosti Keypoint Intelligence pro multifunkční zařízení
20.03.2020

Ricoh prošel přísným bezpečnostním testovacím programem společnosti Keypoint Intelligence pro multifunkční zařízení

Ricoh Europe, Londýn, 20. března 2020 - Společnost Ricoh oznámila, že prošla novým přísným testovacím programem ověřujícím bezpečnostní opatření, který iniciovala společnost Keypoint Intelligence – Buyers Lab, lídr v oblasti testování a výzkumu tiskových zařízení.

Ricoh prošel přísným bezpečnostním testovacím programem společnosti Keypoint Intelligence pro multifunkční zařízení
Program se zaměřením na připojená multifunkční zařízení a tiskárny stanovuje standardní kritéria v oblasti odolnosti zařízení vůči napadnutí, dodržování pravidel a odolnosti firmwaru. Program zahrnuje praktické testování v souladu s akreditovanými společnostmi zabezpečujícími testování bezpečnosti.
Během dvou let vývoje programu si společnost Keypoint Intelligence vyžádala přístup od předních výrobců v oblasti zobrazovacích technologií včetně společnosti Ricoh. Výsledkem je testovací balík skládající se ze tří častí, který se zaměřuje na bezpečnost z různých směrů, aby zaručil, že zařízení jsou chráněná vůči napadnutí. Firmware obsažený v inteligentních zařízeních série IM Ricoh prošel částí balíku testování zaměřeným na průnik do zařízení.

Jamie Bsales, ředitel oddělení Solutions & Security Analysis ve společnosti Keypoint Intelligence, říká: „Závazek společnosti Ricoh zúčastnit se programu penetračního testování potvrzuje odhodlání společnosti zajistit bezpečnost zařízení pro klienty, což je opravdu důležité. Toto počáteční kolo testování bylo rozsáhlé a zahrnovalo jak automatizované, tak i manuální „hackerské“ pokusy získat neoprávněný přístup k zařízením a testovací síti. Praktický penetrační test zařízení potvrdil, že nejnovější firmware zařízení ze série Ricoh IM má vhodné bezpečnostní mechanizmy a nastavení, díky čemuž jsou zařízení exponenciálně méně zranitelná vůči vnějším útokům.“

Olivier Vriesendorp, viceprezident pro produktový marketing společnosti Ricoh Europe, dodává: „Absolvování takto přísného testu, který se týká akutního problému v podnikání, je důkazem toho, jak důležitá a cenná je pro nás informační bezpečnost. Pomáháme chránit naše klienty prostřednictvím spolehlivých, výkonných a bezpečných zařízení, která jim umožňují zaměřit se na jejich hlavní obchodní aktivity."
Více informací o produktech a službách společnosti Ricoh najdete zde.

|O společnosti Ricoh|

Ricoh podporuje digitální pracoviště pomocí inovativních technologií a služeb, které umožňují chytřejší práci odkudkoliv.

Se znalostmi a organizačními schopnostmi získanými během své 85leté historie je Ricoh předním poskytovatelem digitálních služeb, správy informací a tiskových a zobrazovacích řešení navržených pro podporu digitální transformace a optimalizaci výkonnosti firem.

Společnost Ricoh Group se sídlem v Tokiu má pobočky po celém světě a její produkty a služby jsou nyní k dispozici zákazníkům v přibližně 200 zemích a regionech. Ve fiskálním roce končícím březnem 2022 měla skupina Ricoh celosvětové tržby ve výši 1 758 miliard jenů (cca 14,5 miliard USD).

Pro další informace navštivte www.ricoh.cz.

© 2022 RICOH COMPANY, LTD. Všechna práva vyhrazena. Jakékoliv uváděné názvy produktů jsou registrovanými ochrannými známkami příslušných společností.

Kontakt pro média:

RICOH Czech Republic s.r.o.

E-mail: marcom@ricoh.cz 

Mobile: +420 702 245 128