Ricoh spouští služby AV Managed Services, které klientům umožňují kontrolu nad zasedacími místnostmi a fungováním na pracovišti
16.07.2020

Ricoh spouští služby AV Managed Services, které klientům umožňují kontrolu nad zasedacími místnostmi a fungováním na pracovišti

Nová nabídka zabezpečuje pracovní postupy s nízkou úrovní osobního kontaktu, které jsou potřebné v post-pandemickém světe podnikání.

Ricoh Europe, Londýn, 16. července 2020 – Společnost Ricoh oznámila spuštění služeb AV Managed Services, které zákazníkům umožňují lepší kontrolu nad zasedacími místnostmi a děním na pracovišti. Služby AV Managed Services společnosti Ricoh, které jsou součástí integrovaného modelu poskytování služeb a infrastruktury, byly navrhnuté tak, aby klientům pomohly co nejlépe využívat prostor, zdokonalily zkušenosti zaměstnanců a dosáhly úspory nákladů. Toto opatření také pomáhá podnikům vykonávat pracovní postupy s nízkou úrovní osobního kontaktu, což je důležité v post-pandemickém světě podnikání.

Služby související se správou na dálku, monitorováním a odstraňováním problémů AV techniky byly vytvořené pro zabezpečení provozu zákazníků. Tři programové balíky od společnosti Ricoh - od čistě reaktivní odezvy na dálkové monitorování až po nejkomplexnější možnost proaktivního managementu, kontroly a podpory - umožňují inteligentnější využívání spotřeby energie, funkci rezervování místností a správu zařízení. Každý z nich je možné rychle nasadit a následně podporovat rozsáhlou sítí servisních techniků společnosti Ricoh.
Díky týmu expertů, se sídlem v AV Network Operations Centru společnosti Ricoh ve Varšavě, je pro klienty k dispozici podpora ve formě specializovaných schopností, nástrojů a ověřených postupů v oblasti správy na dálku. Centrum technické podpory je jednotné kontaktní místo, které snižuje náklady klienta a poskytuje mu spolehlivé zázemí. Poskytovaná podpora zahrnuje i jednoduchý nástroj pro správu požadavků, které jsou řešeny osobně pracovníky centra.
David Mills, generální ředitel společnosti Ricoh Europe, říká: „Současné podmínky jsou pro podniky těžké bez ohledu na jejich velkost nebo zaměření. Podstatné je, že díky našim zkušenostem s poskytováním služeb a schopností nabídnout globální pokrytí, dostávají klienti prvotřídní technologii řízených služeb a podporu.“
Společnost Ricoh využívá špičkovou monitorovací a kontrolní platformu Utelogy, aby klientům pomohla při překonávaní problémů. Platforma podporuje závazek společnosti Ricoh poskytovat klientům nejlepší služby ve svém oboru díky proaktivnímu řízení a monitorování propojených pracovišť.
Jonathan Mangnall, generální ředitel EMEA Utelogy, komentuje: „Jsme poctění, že můžeme spolupracovat s tak spolehlivým, renomovaným a inovativním technologickým partnerem s bezkonkurenční pověstí při poskytovaní vynikajících řízených služeb. Společnost Ricoh sdílí naši posedlost pro dodáváaní skvělých výsledků a inovativních řešení, a proto je to perfektní partnerství. Těšíme se na dlouhou a prospěšnou spolupráci, která bude zákazníkům poskytovat ty nejlepší zkušenosti umocněné robustní podporou na světové úrovni. “
Edward Hamilton, viceprezident a generální ředitel pro komunikační služby Ricoh Europe, dodává: „Tento vzrušující pokrok vychází z našich existujících služeb Managed Services pro tisk, IT služby a aplikační služby. Naše klienty v rámci služby AV Managed Services podporuje tým odborníků, kteří jsou schopní jim poradit nejlepší způsob optimalizace pracovního prostředí. Jako novou centrálně koordinovanou a řízenou službu poskytujeme zákazníkům jednotné kontaktní místo pro jejich AV vybavení, nákup a technologické potřeby pro současnost i budoucnost.“
Pro více informací ohledně technologických možností společnosti Ricoh na pracovišti klikněte sem.

|O společnosti Ricoh|

Ricoh podporuje digitální pracoviště pomocí inovativních technologií a služeb, které umožňují chytřejší práci odkudkoliv.

Se znalostmi a organizačními schopnostmi získanými během své 85leté historie je Ricoh předním poskytovatelem digitálních služeb, správy informací a tiskových a zobrazovacích řešení navržených pro podporu digitální transformace a optimalizaci výkonnosti firem.

Společnost Ricoh Group se sídlem v Tokiu má pobočky po celém světě a její produkty a služby jsou nyní k dispozici zákazníkům v přibližně 200 zemích a regionech. Ve fiskálním roce končícím březnem 2022 měla skupina Ricoh celosvětové tržby ve výši 1 758 miliard jenů (cca 14,5 miliard USD).

Pro další informace navštivte www.ricoh.cz.

© 2022 RICOH COMPANY, LTD. Všechna práva vyhrazena. Jakékoliv uváděné názvy produktů jsou registrovanými ochrannými známkami příslušných společností.

Kontakt pro média:

RICOH Czech Republic s.r.o.

E-mail: marcom@ricoh.cz 

Mobile: +420 702 245 128