Skvělá (i když zdaleka ne ze dne na den) digitální transformace Ricoh
10.12.2021

Skvělá (i když zdaleka ne ze dne na den) digitální transformace Ricoh

Caroline Bright, Senior Vice President, Marketing, Ricoh Europe

Ricoh Europe, Londýn, 10. prosinec 2021 – Co přesně znamená digitální transformace? Podobně jako množství obchodní terminologie, může být tento použitý pojem jako vágní, univerzální anebo jako specifický referenční bod. To, samozřejmě, pro každého znamená něco jiného. Vzhledem k výhledům vaší společnosti může mít digitální transformace mnoho podob. Zavedení cloudu, spuštění platformy elektronického obchodu a osvojení si existující technologie – to všechno k tomu patří.

Ve společnosti Ricoh jsme leadery v zavádění zásadních změn, které uvolňují lidský potenciál díky síle a možnostem technologií. Vycházíme přitom z našeho klíčového pochopení toho, jakou roli hraje technologie při pracovních procesech – ať už při práci v kanceláři, anebo na dálku. Naší jedinečnou výhodou je naše vlastní digitální transformace a historie průkopnického přístupu k novým způsobům práce. To znamená spojení zkušeností a kreativního know-how s cílem maximalizovat lidský potenciál prostřednictvím technologie. Podstatné je, že to umožňuje zaměstnancům dělat věci, které jsou relevantní, zajímavé a obohacující. Dosáhnut osobního naplnění díky práci je jednoduše k nezaplacení.

Dnes žádná prosperující společnost není taková, jaká byla před 15, 10 anebo dokonce 5 lety. Zavedené změny mohly být nepatrné, ale bez nich by tyto společnosti v dnešních podmínkách fungovaly úplně jinak (anebo vůbec). Je pravděpodobné, že digitální transformace a posilnění postavení lidí pomocí technologií v tom sehrály významnou úlohu.

Digitální transformace v naší společnosti zdaleka nenastala ze dne na den. Dalo by se namítat, že Ricoh je digitální společností už desetiletí, když vezmeme do úvahy naše dlouholeté služby v oblasti zobrazování, skenování a služby správy dokumentů. Je pravdou, že společnost Ricoh je známá jako leader v průmyslovém odvětví tisku a hardwaru. Ve skutečnosti právě tato pozice zrychlila a zlepšila naši transformaci na opravdovou digitální entitu. Vidíme, že stále více našich klientů z oblasti tisku se na nás obrací i kvůli digitálním službám, od automatizace obchodních procesů až po cloudové řešení a infrastrukturu služeb a řešení kybernetické bezpečnosti. Potom je tu i naše způsobilost týkající se robotiky a inteligentních zařízení. Ale nejen naši klienti nás uznávají jako společnost poskytující digitální služby. Tento názor sdílejí i komentátoři a analytici z tohoto odvětví. V roce 2021 se společnost Ricoh umístila ve zprávě společnosti Gartner Magic Quadrant for Managed Workplace Services, Europe a nedávno se zařadila mezi tři nejlepší společnosti ve zprávě o udržitelnosti a sociálním vlivu „European Technology for Sustainability and Social Impact Index Market Maturity Report“ společnosti IDC.

To všechno přímo souvisí s naším přístupem Zákazník na prvním místě. Skvělým příkladem toho, jak tuto agendu uvádíme k životu, je naše nadcházející EMEA kampaň Leading Change at Work. Prokáže naši schopnost podporovat společnosti všech typů a velikostí, aby se z nich staly skutečně digitální firmy. Jak? Tím, že jim pomůžeme opustit administrativně náročné, namáhavé a většinou manuální procesy, které snižují morálku zaměstnanců a zároveň omezují kreativitu a produktivitu. Cílem je zabezpečit bezproblémové digitální pracoviště pro všechny. Základem je poskytování přizpůsobených a škálovatelných řešení, která se dokážou přizpůsobit potřebám klientů a trhům, na kterých působí. V souladu s tím vylepšíme i naši webovou stránku. Všechno toto je součástí nového, pro nás známého příběhu vzhledem k našemu dědictví průkopníků nových způsobů práce od našeho založení v roce 1936. Klíčovou součástí tohoto příběhu je zůstat loajální k našim klientům z oblasti tisku a pomáhat jim přizpůsobit se změnám a využít nové příležitosti.

Všechno je otázkou evoluce. Ale nikdy neměla být evoluce (anebo její předstíraná forma) jen kvůli ní samotné. Změny, které jakákoliv firma vykoná, musí být vždy logickým vývojem existujících nabídek (případně být jejich doplněním). Bez výjimky musí vycházet z potřeb klientů. Měli by také uvolnit lidský potenciál a zabezpečit naplnění prostřednictvím práce.

Transformace, samozřejmě, pokračuje. Postarají se o to nové technologie, měnící se požadavky klientů a další nával nepředvídaných faktorů, které otřesou podnikatelským prostředím. Digitální myšlení s doprovodným závazkem a strategií jsou nejlepšími zbraněmi v boji nejen o přežití, ale i o další rozvoj v digitální době. Věřte nám, my to víme.

Zdroj: Caroline Bright, Senior Vice President, Marketing, Ricoh Europe, LinkedIn

Jak může Ricoh pomoct vaší firmě uspět na digitální cestě, zjistíte zde.

|O společnosti Ricoh|

Ricoh podporuje digitální pracoviště pomocí inovativních technologií a služeb, které umožňují chytřejší práci odkudkoliv.

Se znalostmi a organizačními schopnostmi získanými během své 85leté historie je Ricoh předním poskytovatelem digitálních služeb, správy informací a tiskových a zobrazovacích řešení navržených pro podporu digitální transformace a optimalizaci výkonnosti firem.

Společnost Ricoh Group se sídlem v Tokiu má pobočky po celém světě a její produkty a služby jsou nyní k dispozici zákazníkům v přibližně 200 zemích a regionech. Ve fiskálním roce končícím březnem 2022 měla skupina Ricoh celosvětové tržby ve výši 1 758 miliard jenů (cca 14,5 miliard USD).

Pro další informace navštivte www.ricoh.cz.

© 2022 RICOH COMPANY, LTD. Všechna práva vyhrazena. Jakékoliv uváděné názvy produktů jsou registrovanými ochrannými známkami příslušných společností.

Kontakt pro média:

RICOH Czech Republic s.r.o.

E-mail: marcom@ricoh.cz 

Mobile: +420 702 245 128