Stavíme do čela strategii Zákazník na prvním místě
21.07.2020

Stavíme do čela strategii Zákazník na prvním místě

Caroline Bright, SVP Marketing EMEA, Ricoh Europe

Ricoh Europe, Londýn, 21. července 2020 – Co ve světě populárních obchodních výrazů a množství firemních klišé vůbec znamená, že zákazník je na prvním místě? Jakou váhu má ve skutečnosti toto tvrzení? Můžeme spojení „na prvním místě“ vyměnit za „naším zaměřením“, „centrem pozornosti“ či „hnacím motorem“ a bez ohledu na to pokračovat v konverzaci?
Stavíme do čela strategii Zákazník na prvním místě
Všechny moderní podniky tvrdí, že všechno je o zákaznících. A proč by to netvrdily? Tato stejná skupina podniků si málokdy nechá ujít příležitost propagovat své iniciativy v oblasti digitální transformace. A to je v pořádku. Čím více firem uznává Ricoh jako společnost poskytující digitální služby na rozdíl od jiných společností poskytujících jen služby spojené s tiskem, tím lépe se s klienty komunikuje ohledně zajímavých možností, které přináší digitální doba a také o tom, jak jim můžeme pomoci naplnit jejich potřeby. Klíčem k tomu je navázat s nimi rozhovory zaměřené spíše na požadavky zákazníků než na samotnou nabídku společnosti. Zní to jednoduše a o to jde. To je to, o čem je strategie Zákazník na prvním místě - o tom, aby zákazníkova přání byla výchozím bodem a neustále jsme přistupovali k překážkám a příležitostem očima zákazníka.
Klienti jsou oprávněně opatrní při výzvách ke koupi, když mají uvěřit tvrzením a slibům. Jejich pocity ještě znásobují někteří poskytovatelé, kteří se prezentují jako kontaktní místa, a přitom si nevyhradí čas na to, aby úplně pochopili potřeby a přání zákazníků. Navíc fakt, že nikdy předtím nebylo důležitější prezentovat hodnoty společnosti prokazatelným důkazem, znamená, že éra nejasností by měla (naštěstí) skončit. Skutečně doufám, že to znamená, že nastává doba, kdy je zákazník opravdu na prvním místě.
Společnost Ricoh je plně odhodlaná dávat zákazníka na první místo. Narozdíl od mnohých jiných B2B společností máme štěstí, že máme silný soulad mezi obchodem a marketingem - klíčovým prvkem při poskytovaní toho, co od nás naši zákazníci potřebují. Tento soulad je hnací silou naší kampaně Spolupráce odkudkoliv, která se soustředí na to, aby podniky byly propojené prostřednictvím inteligentní kombinované práce s rychle aplikovanými, uživatelsky přívětivými, bezpečnými a přizpůsobitelnými řešeními pro podniky všech typů a velikostí.
S potěšením můžu říct, že kampaň skutečně pomáhá našim zákazníkům prosperovat v rychle se měnícím prostředí a Ricoh si nadále upevňuje své postavení jako společnost poskytující digitální služby. Od spuštění kampaně v dubnu jsme specifickými kombinovanými pracovními řešeními pomohli více jak 600 klientům, přičemž jsme zaznamenali více než 55 000 návštěv na příslušných webových stránkách.
Jelikož naše klienty podporujeme v současnosti a budeme i v budoucnosti digitálního věku, nepochybujeme o tom, že náš přístup Zákazník na prvním místě zůstane charakteristickým znakem společnosti Ricoh.
Tak nechte nás, marketéry, dělat to, co děláme nejlépe: propagovat, oslavovat a sdílet s chutí. Zároveň společně vytvořme inteligentnější a respektující obchodní svět, ve kterém bude hlas klienta slyšet jasně a zřetelně. Bude mnohem snazší dělat to s humbukem a hysterií, oproštěné o špatnou obchodní minulost.
Klikněte sem a zjistěte, jak vám společnost Ricoh může pomoci vytvořit inteligentní a bezpečné pracoviště.

|O společnosti Ricoh|

Ricoh podporuje digitální pracoviště pomocí inovativních technologií a služeb, které umožňují chytřejší práci odkudkoliv.

Se znalostmi a organizačními schopnostmi získanými během své 85leté historie je Ricoh předním poskytovatelem digitálních služeb, správy informací a tiskových a zobrazovacích řešení navržených pro podporu digitální transformace a optimalizaci výkonnosti firem.

Společnost Ricoh Group se sídlem v Tokiu má pobočky po celém světě a její produkty a služby jsou nyní k dispozici zákazníkům v přibližně 200 zemích a regionech. Ve fiskálním roce končícím březnem 2022 měla skupina Ricoh celosvětové tržby ve výši 1 758 miliard jenů (cca 14,5 miliard USD).

Pro další informace navštivte www.ricoh.cz.

© 2022 RICOH COMPANY, LTD. Všechna práva vyhrazena. Jakékoliv uváděné názvy produktů jsou registrovanými ochrannými známkami příslušných společností.

Kontakt pro média:

RICOH Czech Republic s.r.o.

E-mail: marcom@ricoh.cz 

Mobile: +420 702 245 128