Zásady pro soubory cookie

Ricoh ke zdokonalování tohoto webu využívá nástroje na shromažďování dat, například soubory cookie. Chcete-li zjistit, jak lze tato nastavení změnit, a získat další informace o souborech cookie, klikněte sem.

Technologie nové generace Direct to Garment společnosti Ricoh představuje přelom ve výrobě

Ricoh Europe, Londýn, 16. září 2020 – Společnost Ricoh uvedením tiskárny Ricoh Ri 2000 Direct to Garment (DTG) reaguje na potřeby moderních dekoratérů oděvů na vyšší produktivitu, prvotřídní výkon a jednoduché ovládání. Systém nové generace podporuje lokální výrobu propagačních a personalizovaných produktů.

Zařízení Ri 2000 reaguje na rostoucí trh pro individualizovaný textil.
Zařízení Ri 2000 reaguje na rostoucí trh pro individualizovaný textil.

Tiskárna Ricoh Ri 2000 tiskne v rozlišení 1200 × 1200 dpi na širokou škálu oděvů od klasických triček anebo nákupních tašek až po plátěné boty, kšiltovky a košile. Také umožňuje produkci textilních roušek a bezpečnostních vest, a to díky flexibilitě mechanismu rychle vyměnitelného magnetického nástavce s automatickým přizpůsobením výšky, což umožňuje snadno měnit typy oděvů.

„Nová generace tiskáren typu DTG představuje závazek společnosti Ricoh poskytovat přední inkoustové řešení, která našim klientům umožňují rozvíjet jejich podnikání,“ říká Graham Kennedy, ředitel průmyslového tisku Ricoh Europe. „Tím, že během vývoje produktů úzce spolupracujeme s časnými osvojiteli neustále se vyvíjejícího trhu v oblasti DTG, zákazníci společnosti Ricoh si nyní mohou užívat výhody řešení DTG na klíč. Zařízení Ri 2000 naplňuje potřeby poskytovatelů inovativního digitálního tisku, online maloobchodních prodejců oblečení, ale i tradičních firem, nabízejících přidanou hodnotu v oblasti tisku na oděvy. Připojuje se tak k portfoliu DTG společnosti Ricoh, které už zahrnuje zařízení Ri 100 a Ri 1000.“

Vzhledem k produktivitě a efektivnosti zařízení Ri 2000 stanovuje nový standard v rámci své třídy. Dosahuje toho díky integraci hardwaru a pokročilému ucelenému softwaru.

  • Prostřednictvím serveru ColorGATE’s Textile Productionserver umožňuje konzistenci barev, automatizaci výrobních procesů a tvorbu bílých vrstev pro tisk na tmavé oděvy
  • Neustále monitoruje dávkování inkoustu, teplotu a vlhkost, čímž snižuje potřebu interakce člověka
  • Intuitivně vede operátora pomocí 7-palcového barevného dotykového displeje, přičemž ho při údržbě upozorňuje na všechny úlohy, které nejsou automatizované
  • Zjednodušením údržby pomocí automatizovaného čistění a inovativního přípravku na čistění hlavy se eliminuje potřeba ruční údržby trysek tiskové hlavy

Zařízení Ricoh Ri 2000 bude v EMEA k dispozici od listopadu. Pokud ho chcete vidět naživo, rezervujte si svou (virtuální) ukázku prostřednictvím místního zástupce společnosti Ricoh.

Více informací naleznete na www.ricoh.cz.

| O tisku Direct to Garment společnosti Ricoh |

Společnost Ricoh od roku 2016 vyvíjí řešení typu DTG pro různé rozpočty a zkušenosti jednotlivých zákazníků. Portfolio zahrnuje oceněné zařízení RICOH Ri 100, systém typu vše v jednom a zařízení RICOH Ri 1000, vítěze vícero ocenění včetně ocenění Produkt roku SGIA 2019 v kategorii „Tiskárna typ Direct-to-Garment Printers (v kategorii černá trika).“ Se závazkem napomáhat k úspěchu svých klientů společnost Ricoh pokračuje v nastavování vysoké laťky v oblasti DTG vytvářením inovativních produktů, které jsou spolehlivé, lehce ovladatelné a ziskové pro uživatele.

|O společnosti Ricoh|

Ricoh svými inovativními technologiemi a službami podporuje a rozvíjí digitální pracoviště a umožňuje tak lidem efektivnější a lepší práci. Už víc než 80 let společnost Ricoh inspiruje k inovacím a je významným dodavatelem systémů pro řízení a správu dokumentů, IT služeb, komunikačních služeb, řešení pro komerční a produkční tisk, digitálních kamer, fotoaparátů a průmyslových systémů.

Skupina Ricoh, s hlavním sídlem v Tokiu působí přibližně v 200 zemích a regionech na světě. Na konci fiskálního roku 2020 dosáhla Skupina Ricoh celosvětový obrat ve výši 2 008 miliard jenů (přibližně 18,5 miliard USD).

© 2020 RICOH COMPANY, LTD. Všechna práva vyhrazena. Jakékoliv uváděné názvy produktů jsou registrovanými ochrannými známkami příslušných společností.