Zásady pro soubory cookie

Ricoh ke zdokonalování tohoto webu využívá nástroje na shromažďování dat, například soubory cookie. Chcete-li zjistit, jak lze tato nastavení změnit, a získat další informace o souborech cookie, klikněte sem.

Udržte si náskok (a vyhněte se hackingu) v oblasti kybernetické bezpečnosti

David Mills, CEO, Ricoh Europe

Ricoh Europe, Londýn, 29. září 2021 - V současné době je internet zaplavený vším, co má vliv na firemní život. Od hybridní práce a role kanceláře až po rovnováhu mezi pracovním a soukromým životem a duševní pohodou, seznam je zdánlivě nekonečný. A znepokojivé příběhy týkající se narušení kybernetické bezpečnosti jsou další podstatnou součástí této problematiky.

Udržte si náskok (a vyhněte se hackingu) v oblasti kybernetické bezpečnosti

Většina z nás ví, co je to phishingový útok, dokáže vysvětlit co je malware a všeobecně rozumí tomu, co motivuje hackery. Mnohé však ohromí úroveň stále sofistikovanějších pokusů o prolomení systémů pro získání přístupů k údajům. Podvodné e-maily a falešné webové stránky se čím dále víc podobají těm skutečným. Podvodníci nepochybně prošli značným vývojem od časů nemotorně stažených log a textu s chybami, které je okamžitě prozradily.

ENISA, Agentura Evropské unie pro kybernetickou bezpečnost, loni publikovala výzkum odhalující to, že porušení ochrany údajů trvá zjistit průměrně šest měsíců. To je ohromující. Nic netušící podniky by tak nečelily útokům, kdyby si uvědomily, že k jejich informacím už někdo získal přístup (a pravděpodobně je kompromitoval) před více než půl rokem. Stejná skupina dotázaných též uvedla, že 71 % společností má zkušenost se šířením malwaru od jednoho zaměstnance k druhému. Tyto zjištění poukazují na to, jak dobře je počítačová kriminalita často utajená, přičemž se napříč společností nekontrolovatelně rozrůstá. A nikdy nemáme dostatek informací a možností, jak proti ní bojovat.

Říjen je Evropský měsíc kybernetické bezpečnosti, každoroční kampaň EU je zaměřená na propagaci kybernetické bezpečnosti mezi občany a společnostmi. Plní úlohu důležité 
a včasné připomínky, v neposlední řadě i v souvislosti s rozmachem digitálních služeb, procesů a online aktivit, které přinesla pandemie.

Pokud jde o ověřené postupy, všichni známe základy: uzamknuté pracovní zařízení, když se nepoužívá, těžko uhodnutelná hesla, šifrování citlivých údajů atd. Ale být si vědomý těchto doporučení a řídit se jimi může představovat dvě různé věci. Všichni jsme zaneprázdnění. Avšak musíme vynaložit pár dalších sekund, abychom zabezpečili, že naše informace, systémy i reputace jsou chráněné.

V říjnu ve společnosti Ricoh Europe spouštíme interní kampaň, která pomůže zaručit to, aby naši zaměstnanci byli nadále ostražití před hrozbami kybernetické bezpečnosti - od očividných po dobře maskované. Tato aktivita doplňuje naše probíhající školení a iniciativy, ze kterých má prospěch naše společnost, klienti i lidé.

Ve společnosti Ricoh často mluvíme o tom, že bezpečnost tvoří součást naší DNA a je přirozeným základem každého našeho produktu a služby. Dozajista je to silné vyjádření. Je to též tvrzení, za kterým si stojíme kvůli tomu, že se naplno zapojujeme do Evropského měsíce kybernetické bezpečnosti a tento neochvějný závazek vůči bezpečnosti dodržujeme během celého roku.

Říká se, že řetěz je jen tak silný, jak je silný jeho nejslabší článek. Prostředky kybernetické bezpečnosti, které jsme vytvořili pro posilnění té naší i našich klientů, najdete zde.

Zdroj: David Mills, CEO, Ricoh Europe, LinkedIn

|O společnosti Ricoh|

Ricoh svými inovativními technologiemi a službami podporuje a rozvíjí digitální pracoviště a umožňuje tak lidem efektivnější a lepší práci. Už víc než 80 let společnost Ricoh inspiruje k inovacím a je významným dodavatelem systémů pro řízení a správu dokumentů, IT služeb, komunikačních služeb, řešení pro komerční a produkční tisk, digitálních kamer, fotoaparátů a průmyslových systémů.

Skupina Ricoh, s hlavním sídlem v Tokiu působí přibližně v 200 zemích a regionech na světě. Na konci fiskálního roku 2020 dosáhla Skupina Ricoh celosvětový obrat ve výši 2 008 miliard jenů (přibližně 18,5 miliard USD).

© 2020 RICOH COMPANY, LTD. Všechna práva vyhrazena. Jakékoliv uváděné názvy produktů jsou registrovanými ochrannými známkami příslušných společností.