Zásady pro soubory cookie

Ricoh ke zdokonalování tohoto webu využívá nástroje na shromažďování dat, například soubory cookie. Chcete-li zjistit, jak lze tato nastavení změnit, a získat další informace o souborech cookie, klikněte sem.

Uznání pro skutečné vítěze ocenění

Caroline Bright, SVP Marketing EMEA, Ricoh Europe

Ricoh Europe, Londýn, 12. května 2021 - Organizace Hot Topics nedávno zveřejnila seznam 100 nejlepších lídrů B2B marketingu v oblasti technologií – a samozřejmě jsem byla nadšená, když se v něm objevilo i moje jméno. Toto ocenění však nepatří jen mně. Za každým významným uznáním totiž tkví síla neochvějného týmového ducha, spolupráce a zaměření se na zákazníka.

Uznání pro skutečné vítěze ocenění

Pravdou je, že ceny pro lídry by nemohly existovat bez podpory úžasné skupiny kolegů. Čest získat takové uznání nám všem také připomíná, že i malá pochvala může být výraznou pomocí k dosažení velkých věcí. O to více to platí v období práce na dálku, kdy se zaměstnanci mohou cítit vyčlenění z kolektivu.

Ve společnosti Ricoh Europe máme množství mechanismů a způsobů zaručujících, že se našim zaměstnancům za skvěle odvedenou práci dostane uznání. Součástí toho je i udělování cen Imagine. Change Awards, kdy zaměstnanci mohou nominovat kolegu excelujícího v oblastech jako např. orientace na zákazníka, inovace nebo týmová práce. Každé ze sedmi ocenění souvisí s hodnotami naší společnosti – a pomáhá ještě víc upevnit náš závazek uznávat výjimečnost a přenášet naše přesvědčení i do podnikání. I když jsem určitě zastáncem tohoto způsobu, oslavy jako je tato by se nikdy neměli brát jen jako formální, celofiremní záležitosti.

Během pandemie a lockdownu bylo těžké udržovat osobní kontakt. I když jsme dokázali, že efektivní spolupráce je klíčovým prvkem éry hybridní práce, neměli bychom zapomínat i na staromódní „děkuji“.

Před rokem jsme spustili naši kampaň „Work together, Anywhere – Spolupráce odkudkoli“, abychom při zavádění nových inteligentních a bezpečných pracovních postupů podpořili klienty v efektivní a bezproblémové práci z jakéhokoli místa. Naše kolektivní úsilí jako plně integrovaná funkce prodeje a marketingu pan-EMEA si odneslo pochvalu od analytické komunity, kdy společnost Forrester na svém summitu EMEA vyhlásila kampaň za Program roku. Je to další vyznamenání získané jen díky tomu, že se na něm podíleli všichni.

Dělat pokroky vyžaduje zapojení celého týmu. Toto tvrzení nebylo nikdy pravdivější než v minulém roce. Takže velké díky patří všem mým spolupracovníkům v oblasti marketingu a prodeje, a stejně tak i členům rady společnosti Ricoh Europe a kontaktům z LinkedIn.

Pokračujme i nadále v dobré (týmové) práci!

|O společnosti Ricoh|

Ricoh svými inovativními technologiemi a službami podporuje a rozvíjí digitální pracoviště a umožňuje tak lidem efektivnější a lepší práci. Už víc než 80 let společnost Ricoh inspiruje k inovacím a je významným dodavatelem systémů pro řízení a správu dokumentů, IT služeb, komunikačních služeb, řešení pro komerční a produkční tisk, digitálních kamer, fotoaparátů a průmyslových systémů.

Skupina Ricoh, s hlavním sídlem v Tokiu působí přibližně v 200 zemích a regionech na světě. Na konci fiskálního roku 2020 dosáhla Skupina Ricoh celosvětový obrat ve výši 2 008 miliard jenů (přibližně 18,5 miliard USD).

© 2020 RICOH COMPANY, LTD. Všechna práva vyhrazena. Jakékoliv uváděné názvy produktů jsou registrovanými ochrannými známkami příslušných společností.