V Den založení oslavujeme naše narozeniny a také naše lidi
David Mills, CEO Ricoh Europe
Ricoh Europe, Londýn, 18. ledna 2022 – Už pomalu věky posloucháme z různých stran, že lidé jsou nejdůležitějším přínosem firem. Dlouhodobá a opakující se tvrzení jen potvrzují, že jde o nezpochybnitelnou pravdu.

Neděle 6. února bude pro společnost Ricoh dnem jejích 86. narozenin – a dnem, který bude celý jen o lidech. Jako vždy oslavíme tuto událost takzvaným Foundation Day/Dnem založení – výročím, kdy Kiyoshi Ichimura založil společnost dnes známou jako Ricoh. Oslavujeme po celém světě, abychom si připomněli tento historický den a znovu se spojili s našimi základními hodnotami (které nazýváme „duchem založení“). To zahrnuje naše tři druhy lásky: miluj bližního svého, miluj svou zemi a miluj svou práci. Každé z nich je v mém srdci.
Ve společnosti Ricoh se zaměřujeme na to, aby naši zaměstnanci dosáhli prostřednictvím práce naplnění. Naše pocity, motivy a činy jako jednotlivce (i jako zaměstnance) mají významný dopad na náš osobní i pracovní život. I to je důvod, proč jsme za téma Dne založení zvolili „týmovou práci“. Je to jednoduché a všestranné téma, se kterým se může ztotožnit každý z nás. Od interních oddělení až po přeshraniční, všechny formy týmové práce jsou nezbytné, neboť zaměstnancům pomáhají uvědomit si jejich přínos, který vede k lepším výsledkům.
Jsem hrdý na to, že nám něco neustále připomíná neochvějné nasazení a talent našich lidí. Od představování nových produktů a digitálních služeb po uvítání nových zákazníků a firem do naší rodiny Ricoh, s našimi lidmi prostě nic není nemožné. Je to opravdu tak jednoduché.
Naše společné úsilí vedlo uplynulý rok k několika skvělým úspěchům, jako například:
- Zařazení se do zprávy Gartner Magic Quadrant for Managed Workplace Services, Europe report už třetí rok po sobě
- Začlenění se do seznamu Dow Jones Sustainability World Index (DJSI World), kde společnost Ricoh dosáhla nejvyššího skóre v oblasti udržitelnosti v kategorii počítače a příslušenství a kancelářská technika
- Dodání více než 2000 digitálně propojených Locker systémů v průběhu jen jednoho měsíce pro přední společnost zabývající se elektronickým obchodem
- Pomoc společnosti DHL Supply Chain Iberia zkrátit čas potřebný na zpracování dodacích zpráv o 75 %
- Poskytování služeb a podpory po prodeji ve jméně společnosti SoftBank Robotics pro její výrobek autonomní vysavač (kolaborativní robot nebo „cobot“) v 10 zemích
- Akvizice společnosti Pamafe v Portugalsku s cílem podpořit digitální transformaci zákazníků a současně zvýšit naše odborné znalosti v oblasti řídících služeb, cloudových řešení a kybernetické bezpečnosti
- Získání více než 4000 liber na výzkum Alzheimerovy choroby díky účasti 16 zaměstnanců na 25 kilometrovém běhu - Thames Bridges Trek
Snad nejvýznamnějším příkladem týmové práce je naše celoevropská kampaň Leading Change at Work. Je to náš společný závazek (zahrnující státy, oddělení a oblasti zaměření) se záměrem podpořit společnosti všech zaměření a velikostí, aby se staly skutečně digitálními a mohly zajistit bezproblémové pracovní zkušenosti pro všechny členy týmu. Základem je poskytování na míru šitých a přizpůsobitelných řešení, která se dokáží přizpůsobit tomu, co klienti aktuálně chtějí, jakož i trhům, v rámci kterých působí. Pro nás to představuje průlomovou změnu, která uvolňuje lidský potenciál prostřednictvím síly a příležitostí, které nabízejí technologie. Je to také nejnovější kapitola v psaní historie dědictví v zavádění nových způsobů práce od našeho vzniku v roce 1936.
Připíjím na dalších 86 let úžasných klientů, růstu a lidí! Všechno nejlepší k našim narozeninám!
|O společnosti Ricoh|
Ricoh podporuje digitální pracoviště pomocí inovativních technologií a služeb, které umožňují chytřejší práci odkudkoliv.
Se znalostmi a organizačními schopnostmi získanými během své 85leté historie je Ricoh předním poskytovatelem digitálních služeb, správy informací a tiskových a zobrazovacích řešení navržených pro podporu digitální transformace a optimalizaci výkonnosti firem.
Společnost Ricoh Group se sídlem v Tokiu má pobočky po celém světě a její produkty a služby jsou nyní k dispozici zákazníkům v přibližně 200 zemích a regionech. Ve fiskálním roce končícím březnem 2022 měla skupina Ricoh celosvětové tržby ve výši 1 758 miliard jenů (cca 14,5 miliard USD).
Pro další informace navštivte www.ricoh.cz.
© 2022 RICOH COMPANY, LTD. Všechna práva vyhrazena. Jakékoliv uváděné názvy produktů jsou registrovanými ochrannými známkami příslušných společností.
Kontakt pro média:
RICOH Czech Republic s.r.o.
E-mail: marcom@ricoh.cz
Mobile: +420 702 245 128