Webinář: Jak ochránit data v době HomeOffice
17.04.2020

Webinář: Jak ochránit data v době HomeOffice

Chcete vědět víc o ochraně dat během home office? Nepropásněte náš webinář!

Připravili jsme pro vás ve spolupráci se společností Safetica speciální webinář na aktuální téma, kdy většina z nás pracuje z domu a vystavuje tím firemní data určitému riziku.

Co se na webináři dozvíte?

  • Jak zabezpečit pracovní stanice
  • Proč se připojit přes VPN
  • Jak aktivně ochránit data
  • Jak bezpečně pracovat se zařízením, které využívá celá rodina
  • A mnoho dalšího...
Zajímá Vás toto téma? Zaregistrujte se na webinář. Nic to nestojí a přitom se dozvíte spoustu užitečných tipů a informací, které mohou zachránit Vaše data.

První webinář startuje již 23.4.2020.

Pokud vás zajímají další užitečné informace v souvislosti s prací na dálku, ať už jste malá nebo velká firma,  podívejte se, jak vám pomáháme zůstat v kontaktu.

|O společnosti Ricoh|

Ricoh podporuje digitální pracoviště pomocí inovativních technologií a služeb, které umožňují chytřejší práci odkudkoliv.

Se znalostmi a organizačními schopnostmi získanými během své 85leté historie je Ricoh předním poskytovatelem digitálních služeb, správy informací a tiskových a zobrazovacích řešení navržených pro podporu digitální transformace a optimalizaci výkonnosti firem.

Společnost Ricoh Group se sídlem v Tokiu má pobočky po celém světě a její produkty a služby jsou nyní k dispozici zákazníkům v přibližně 200 zemích a regionech. Ve fiskálním roce končícím březnem 2022 měla skupina Ricoh celosvětové tržby ve výši 1 758 miliard jenů (cca 14,5 miliard USD).

Pro další informace navštivte www.ricoh.cz.

© 2022 RICOH COMPANY, LTD. Všechna práva vyhrazena. Jakékoliv uváděné názvy produktů jsou registrovanými ochrannými známkami příslušných společností.

Kontakt pro média:

RICOH Czech Republic s.r.o.

E-mail: marcom@ricoh.cz 

Mobile: +420 702 245 128