Zásady pro soubory cookie

Ricoh ke zdokonalování tohoto webu využívá nástroje na shromažďování dat, například soubory cookie. Chcete-li zjistit, jak lze tato nastavení změnit, a získat další informace o souborech cookie, klikněte sem.

Zaměstnanci malých firem se obávají, že přijdou o možnost kombinované práce

Tři z pěti zaměstnanců malých firem předpokládají, že po uvolnění omezení v souvislosti s Covid-19 budou pracovat převážně v kanceláři kvůli vysoké úrovni administrativních procesů.

Ricoh Europe, Londýn, 26. července 2021 - Zaměstnanci malých firem napříč celou Evropou se obávají, že budou nuceni se vrátit do kanceláře, protože se při práci na dálku nedokážou soustředit na zákaznické zkušenosti anebo rozvíjení společnosti.

Zveřejněný průzkum společnosti Ricoh Europe se zaměřil na víc než 1400 kancelářských pracovníků evropských malých firem. Téměř tři z pěti (58 %) předpokládají, že po zmírnění opatření v souvislosti s onemocněním Covid-19 budou pracovat převážně v kanceláři. Zároveň předpokládají, že při dynamickém způsobu práce nastanou překážky a problémy, způsobované neustále se vyvíjejícími se požadavky klientů.

Téměř polovina respondentů (45 %) tvrdí, že by byli produktivnější, kdyby nebyli tolik zatěžovaní administrativou. Těžkopádné a tradiční způsoby práce brání malým firmám dosáhnout lepšího výsledku, přičemž zaměstnanci mají kratší anebo omezený čas na další prodej anebo navrhování nových obchodních modelů. A jak zaměstnancům unikají takovéto příležitosti, svoji tvořivost, motivaci a pracovní spokojnost ubíjejí vykonáváním nevyhnutelných úmorných a všedních úloh.

Podle vypozorovaných požadavků zaměstnanců je hlavní hnací silou k jejich návratu do kanceláře míra pracovní zátěže, která roste kvůli nedostatku nástrojů na podporu přínosnějších úloh při práci na dálku a nepostačujícím investicím do automatizovaných procesů. Dva z pěti (40 %) zaměstnanců mají při práci na dálku těžkosti s přístupem k datům a informacím z podnikových systémů, potřebných pro poskytování lepších služeb klientům, čímž se omezují rychlé, pohodlné a osobní služby, díky kterým jsou malé firmy známé. Toto by mohlo hrát do karet větším konkurentům, u kterých zaměstnanci mají obvykle k dispozici snadnější přístup k údajům zásadním pro optimalizaci zákaznické zkušenosti. Polovina respondentů průzkumu (51 %) věří, že automatizované procesy jsou skutečnou odpovědí. Kromě zlepšení pracovních zkušeností by to podpořilo úsilí udržet si špičkové talenty, jako jsou například prodejci, kteří jsou často tváří společnosti. Ve skutečnosti každý čtvrtý (25 %) uvažuje o přechodu k zaměstnavateli, který má lepší vybavení pro práci na dálku. Automatizace klíčových procesů by zároveň podpořila jejich úsilí o zvýšení loajality zákazníků a upevnila postavení malých firem jako digitálně zdatnějších subjektů.

David Mills, generální ředitel společnosti Ricoh Europe, říká: „Malé firmy nemusí mít rozpočet nebo dokonce potřebu úplně měnit své technologické zázemí. Ale i skromné investice, jako například umožnit týmům přístup k souborům na dálku, mohou mít významné a okamžité účinky. I když ne vlastní chybou mnoho malých firem nemá dostatečné znalosti nutné pro efektivní automatizaci procesů a pro dosažení zásadní úspory nákladů. Nalezení spolehlivé podpory v tomto směru by mohlo vytvořit ten zásadní okamžik při položení základů pevného trvalého růstu do digitálního věku.“

Klikněte sem a zjistěte, jak může společnost Ricoh pomoci podpořit vaše zaměstnance a zlepšit zákaznickou zkušenost.

|O společnosti Ricoh|

Ricoh svými inovativními technologiemi a službami podporuje a rozvíjí digitální pracoviště a umožňuje tak lidem efektivnější a lepší práci. Už víc než 80 let společnost Ricoh inspiruje k inovacím a je významným dodavatelem systémů pro řízení a správu dokumentů, IT služeb, komunikačních služeb, řešení pro komerční a produkční tisk, digitálních kamer, fotoaparátů a průmyslových systémů.

Skupina Ricoh, s hlavním sídlem v Tokiu působí přibližně v 200 zemích a regionech na světě. Na konci fiskálního roku 2020 dosáhla Skupina Ricoh celosvětový obrat ve výši 2 008 miliard jenů (přibližně 18,5 miliard USD).

© 2020 RICOH COMPANY, LTD. Všechna práva vyhrazena. Jakékoliv uváděné názvy produktů jsou registrovanými ochrannými známkami příslušných společností.