homeback to menu
Přehled

Měníme přístup k práci

Technologie mění náš způsob práce. Ve společnosti Ricoh zajišťujeme, aby změny byly pro vaše týmy a vaše podnikání pozitivní. Provedeme vás každým krokem, abychom zajistili bezproblémový přechod na plně digitální pracoviště
Podívejte se na všechna naše firemní řešení
Služby pro firmy
Digitální Pracoviště

Přístup odkudkoli

Hybridní a mobilní zařízení utvářejí naši budoucnost. K návrhu, integraci a podpoře digitálních pracovišť přistupujeme komplexně, abychom podpořili zapojení zaměstnanců a pomohli vám dosáhnout nové úrovně výkonnosti.
Objevte všechna naše řešení digitálního pracoviště
Správa firemních procesů

Nastaveno pro úspěch

Manuální úkoly již nemusí zdržovat vaše zaměstnance. Optimalizujeme vaše podnikové procesy, abychom vašim zaměstnancům umožnili dosahovat lepších výsledků; poskytujeme technologie, odborné znalosti a podporu pro zefektivnění a zjednodušení procesů ve vaší organizaci
Podívejte se na všechna naše řešení pro správu firemních procesů
Cloud a infrastruktura

Cloud & Clear

Využití všech výhod cloudu vyžaduje správný plán a tým, který jej bude realizovat. Poskytujeme cloudová řešení a odborné znalosti, díky nimž je vaše podnikání pružnější, nákladově efektivnější a bezpečnější a zároveň se snažíme o inovace nové generace.
Podívejte se na všechna naše řešení pro cloud a infrastrukturu
Kybernetická bezpečnost

Už žádné riskantní podnikání

Zařízení připojená k internetu vytvářejí nová zranitelná místa pro kybernetické útoky. Pomáháme vám přejít do útoku proti kybernetické kriminalitě pomocí inteligentních služeb a řešení kybernetické bezpečnosti přizpůsobených vašim hlavním firemním procesům.
Podívejte se na všechna naše řešení kybernetické bezpečnosti
Digitální Zkušenosti

Nová úroveň zkušeností

An excellent customer experience starts with a superior employee experience. Our highly-skilled team of data scientists and developers design, build, implement and service the solutions you need to exceed expectations at every touchpoint.
Discover all Digital Experience solutions
Grafická komunikace

Zajistěte budoucnost svého podnikání

Možnosti tisku jsou bezmezné. Ve společnosti Ricoh vám pomáháme rozvíjet se, digitalizovat a vytvářet trvalé podnikatelské výhody; poskytujeme řešení v oblasti hardwaru, softwaru a služeb, která umožňují nové příležitosti v oblasti profesionálního tisku.
Objevte všechna naše řešení pro Grafickou komunikaci
Grafická komunikace
Kancelářské produkty a software

Nejlepší ve své třídě

Společnost Ricoh je známá pro vysoce kvalitní tiskárny, digitální duplikátory a multifunkční tiskárny / skenery / kopírky. Díky široké nabídce rychlostí, velikostí a funkcí si můžete vybrat modely, které nejlépe vyhovují vašemu týmu, kanceláři nebo učebně.
Podívejte se na naše kancelářské produkty a software
Přehled

Všestranná platforma služeb a podpory

Veškerá produktová a servisní podpora na jednom místě. Poskytujeme podporu, poradenství a řešení pro udržení vašeho podnikání v chodu.
Získat podporu
Správa audiovizuálních služeb (AV)
Přehled

Vše na jednom místě

Buďte v obraze o dění v naší firmě, produktech a akcích, které pořádáme nebo se jich účastníme.
Buďte informovaní
News and events from Ricoh
Společnost

Kdo jsme a co děláme

Ve společnosti Ricoh se snažíme vždy naslouchat našim zákazníkům a poskytovat vám inovativní řešení, produkty a služby, které odpovídají vašim podnikatelským cílům. Snažíme se přidat hodnotu vašim službám a produktům. Přizpůsobujeme se měnícím se podnikatelským podmínkám.
Dozvědět se více o společnosti Ricoh
Přehled

Co pro vás můžeme udělat?

Ať už máte dotaz ohledně cen našich řešení nebo produktů, potřebujete pomoci se správou svého účtu nebo již naše produkty používáte a máte dotaz na podporu, náš tým je připraven vám pomoci.
Obraťte se na nás
Správa audiovizuálních služeb (AV)
Přehled

Pomáháme vám být o krok napřed

Prozkoumejte a přečtěte si naše nejnovější poznatky o tom, co je v oblasti podnikových řešení nejdůležitější.
Podívejte se na nejnovější poznatky
Ricoh Insights - Overview
Zásady pro soubory cookie

Ricoh ke zdokonalování tohoto webu využívá nástroje na shromažďování dat, například soubory cookie. Chcete-li zjistit, jak lze tato nastavení změnit, a získat další informace o souborech cookie, klikněte sem.

Zaměstnavatelé čelí výzvě „kreativity“, nikoli apatii zaměstnanců

  • Pouze 4 % zaměstnanců tvrdí, že v práci dělají „nezbytné minimum“, což naznačuje, že problémem není „tichý útlum“, ale nedostatek smysluplné a naplňující práce 
  • 64 % by si práci užilo více, kdyby měli prostor pro kreativní úkoly

Ricoh Europe, Londýn, 27. října 2022 – Nový průzkum zveřejněný společností Ricoh Europe odhaluje, že většina zaměstnanců hledá v práci více podnětů a kreativity, což naznačuje, že zaměstnavatelé musí udělat více pro to, aby jim poskytli práci, která je naplňuje. 

Průzkum provedený pro společnost Ricoh Europe společností Opinium zahrnoval 6 000 zaměstnanců a 1 500 vedoucích pracovníků, napříč Spojeným královstvím, Irskem, Francií, Německem, Itálií, Nizozemskem a Španělskem. Je v rozporu s fenoménem „tichého útlumu“ prezentovaným na sociálních médiích. 82 % zaměstnanců se v práci označuje za "angažované" a 65 % uvádí, že je práce baví.  Navzdory skutečnosti, že se zaměstnanci cítí do jisté míry spokojeni, přetrvává mezi nimi napětí a bariéry, které jim brání být produktivnější a kreativnější. 

Tlak na životní náklady v kombinaci s nedostatečnou spokojeností v práci může zaměstnance přinutit zvážit nové příležitosti. Téměř polovina (44 %) uvedla, že je připravena změnit zaměstnání, pokud se naskytne „vhodná příležitost“. Nicméně velká část společností nebere vážně obavy o pracovní pohodu nebo výši platů, protože 52 % vedoucích pracovníků si myslí, že zaměstnanci by měli být "vděční" za to, že vůbec mají práci. 

Skutečnou výzvou pro zaměstnavatele je najít způsob, jak poskytnout kreativnější a uspokojivější práci, která bude pozitivním přínosem pro jejich společnost, namísto zatěžování zaměstnanců opakovanými, náročnými nebo administrativními úkoly. Zaměření se na zkušenosti zaměstnanců s využitím spolehlivých technologií, jako je automatizace, by mohlo být součástí řešení, které pomůže osvobodit zaměstnance od zatěžujících a málo motivujících úkolů.

Téměř dvě pětiny (39 %) pracovního dne zabírá lidem administrativa nebo překonávání technologických překážek, což znamená, že mají méně času soustředit se na projekty, které přinášejí společnosti skutečnou hodnotu. Bez opatření a posunu k zajímavějším činnostem mohou společnosti utlumit motivaci zaměstnanců a jejich a zájem o svou práci. Téměř dvě třetiny (64 %) zaměstnanců tvrdí, že by je práce bavila více, kdyby měli prostor pro kreativní úkoly.  

Správné nastavení strategie hybridní práce je dalším důležitým způsobem, jak mohou zaměstnavatelé pomoci podpořit naplnění a pohodu v práci. Musí najít správnou rovnováhu mezi tím, že jim poskytne svobodu a důvěru k práci na dálku a zároveň poskytne příležitosti pro klíčovou osobní interakci s kolegy. 

Téměř tři čtvrtiny (72 %) zaměstnanců tvrdí, že se rádi učí od ostatních, kteří jsou fyzicky nablízku, zatímco 63 % pracovníků rádo kombinuje práci v kanceláři se společenskými aktivitami, jako jsou setkání s přáteli a návštěvy po práci. Nedostatečné technologie však mohou lidem bránit v návratu do kanceláří a oslabují hodnotu kanceláře jako prostoru pro spolupráci a společenské vztahy. Téměř třetina (29 %) je odrazována od práce, protože je příliš komplikované rezervovat si stůl. 

Nicola Downing, generální ředitelka společnosti Ricoh Europe, říká: „Trend „tichého útlumu“ podnítil diskusi o rovnováze mezi pracovním a soukromým životem a jejích hranicích. Z našeho průzkumu vyplývá, že zaměstnanci se „neodhlašují“, ale chtějí pracovat na projektech, které jsou pro firmu skutečným přínosem. V tak náročném prostředí pro pracovní sílu, s měnícími se pracovními vzorci po pandemii a zuřící krizí životních nákladů je na společnostech, aby našly způsoby, jak podpořit kulturu, v níž jsou uspokojivé způsoby práce a kariérní příležitosti prioritou. To znamená poskytnout nástroje potřebné k odstranění zbytečné administrativy, odstranění neadekvátních systémů a zaměření se na úkoly, které zvyšují laťku.  Společnosti, které nic nedělají, riskují, že se zaměstnanci obrátí jinam.“

Více informací naleznete na https://www.ricoh.cz/.

|O společnosti Ricoh|

Ricoh podporuje digitální pracoviště pomocí inovativních technologií a služeb, které umožňují chytřejší práci odkudkoliv.

Se znalostmi a organizačními schopnostmi získanými během své 85leté historie je Ricoh předním poskytovatelem digitálních služeb, správy informací a tiskových a zobrazovacích řešení navržených pro podporu digitální transformace a optimalizaci výkonnosti firem.

Společnost Ricoh Group se sídlem v Tokiu má pobočky po celém světě a její produkty a služby jsou nyní k dispozici zákazníkům v přibližně 200 zemích a regionech. Ve fiskálním roce končícím březnem 2022 měla skupina Ricoh celosvětové tržby ve výši 1 758 miliard jenů (cca 14,5 miliard USD).

Pro další informace navštivte www.ricoh.cz.

© 2022 RICOH COMPANY, LTD. Všechna práva vyhrazena. Jakékoliv uváděné názvy produktů jsou registrovanými ochrannými známkami příslušných společností.


Kontakt pro média:
RICOH Czech Republic s.r.o.
E-mail: marcom@ricoh.cz 
Mobile: +420 702 245 128