Zásady pro soubory cookie

Ricoh ke zdokonalování tohoto webu využívá nástroje na shromažďování dat, například soubory cookie. Chcete-li zjistit, jak lze tato nastavení změnit, a získat další informace o souborech cookie, klikněte sem.

Designed for Tomorrow


Svět se neustále mění.

Nikdo neví, co se stane příští rok, příští týden nebo dokonce zítra. To znamená, že organizace potřebují pro svůj posun volný prostor. Vyvíjet se. Stát se něčím jiným v závislosti na jejich současných potřebách. Nicméně do jaké míry je úspěch poháněn vnějšími faktory nebo společností samotnou? Svobodně řídit směr podnikání je klíčem k úspěchu.
 
Nová studie společnosti Ricoh Europe, kterou provedl Coleman Parkes, zjišťuje, jak evropští obchodní lídři přebírají kontrolu nad svým budoucím úspěchem.
 
Průzkum byl proveden v lednu 2019 mezi 2 550 obchodními lídry z Rakouska, Belgie, Lucemburska, České republiky, Dánska, Finska, Francie, Německa, Maďarska, Itálie, Nizozemska, Norska, Polska, Portugalska, Ruska, Slovenska, Jihoafrické republiky, Španělska, Švédska, Švýcarska, Turecka, Spojeného království a Irska.


Lídři vítají regulace

Lídři vítají regulace

Většina obchodních lídrů napříč Evropou považuje zavedení vládních a průmyslových regulací za cestu ke změně. 52 % z nich souhlasí s tím, že regulace pomáhají v digitální éře a 55 % z nich považuje nařízení o ochraně soukromí, např. GDPR, za základ pro dosažení úspěchu organizace.

Přečtěte si celý článek


Rozpočtové škrty a zvyšující se očekávání zákazníků jsou pro lídry firem klíčovými příležitostmi

Rozpočtové škrty a zvyšující se očekávání zákazníků jsou pro lídry firem klíčovými příležitostmi

Rostoucí očekávání zákazníků a stále napjatější rozpočty v reakci na tržní nejistotu jsou tradičně považovány za hrozbu pro přežití na trhu, vedoucí pracovníci evropských firem je však dnes vnímají jako příležitost k rozvoji konkurenčních výhod. Jádrem této změny je chytřejší využití technologií a schopnost jít s dobou a přizpůsobit se změně.

Přečtěte si celý článek