Digitalizace a automatizace
Bez ohledu na to, na jaké úrovni digitalizace se vaše firma nachází, společnost Ricoh vám může pomoci posunout se v oblasti digitálních technologií na vyšší úroveň a získat další výhody. Od základního hardwaru a softwaru umožňujícího digitalizaci a automatizaci každodenních pracovních postupů po zajištění bezpečnosti dat a posílení business intelligence je Ricoh tím partnerem, který kompletně zajistí technologický růst vaší firmy.
-
Branch Paperless
Snadno implementovatelná správa digitalizovaných dokumentů a pracovní postupy posilující bezpečnost a efektivitu pobočky.
-
Řešení pro správu dokumentů
Řešení na míru, která pomohou optimalizovat zpracování informací a zjednodušit procesy správy dokumentů.
-
Správa komunikace se zákazníky
Zvýšení zájmu pomocí nových vícekanálových technologií, řešení pracovních postupů a možností individuálního přístupu.
Příprava organizací na digitální transformaci
Přechod od tradičních pracovních postupů a papírování k efektivnějšímu, z velké části digitálnímu provozu může přinést značnou úsporu nákladů a zlepšenou provozní účinnost. A to nemluvíme o pozitivním vlivu na vaši environmentální strategii.
Zlepšení řízení obchodních dokumentů a informací však neznamená jen prosté zavedení nových hlavních technologií. Jde o pochopení vašeho odvětví a firmy, vašich procesů a lidí, aby technologická řešení mohla fungovat v souladu s vaším prostředím.
Zjistěte, co vyhovuje vaší firmě
Přínosy digitálních pracovních postupů a zpracování informací jsou dobře známé, avšak rychlý odklon od dobře zavedených procesů s sebou může přinášet obavy.
Díky našim ověřeným zkušenostem s řízením organizačních změn máme odborné znalosti, které vám pomohou při osvojení nových pracovních postupů. Rozumíme požadavkům organizací z celé řady sektorů a budeme s vámi spolupracovat na zavedení procesů a plánů, které budou vaší firmě nejlépe vyhovovat.
Přejděte od papírových k digitálním řešením
Společnost Ricoh vám poskytne infrastrukturu, vedení a podporu pro přechod vaší organizace na nové pracovní postupy. Nezáleží na tom, jestli jste malá místní firma nebo globální podnik. Můžeme vám pomoci vyvinout informační procesy a pracovní postupy a připravit tak vaši firmu na digitální budoucnost.
-
Služby přesného marketingu
Prakticky použitelné poznatky a nástroje pro personalizaci zvyšují míru odezvy zákazníků a rychlost změn.
-
eRecord Connect
Jednotlačítkové řešení správy dokumentů umožňující snadno a rychle převádět lékařské údaje do elektronické podoby.
-
Celofiremní řízení výstupů
Centralizované řešení zpracování a tvorby dokumentů v rámci celé firmy.
-
Správa komunikace se zákazníky
Zvýšení zájmu pomocí nových vícekanálových technologií, řešení pracovních postupů a možností individuálního přístupu.
-
Patient Workflow Management
Perfektně integrované samoobslužné řešení, které automatizuje registraci a příjem pacientů.
-
Mobilní tisk – tisk na vyžádání
Institucím vyššího vzdělávání umožňujeme tisknout kdekoli a kdykoli z mobilních zařízení.
-
DocuLounge
Komplexní středisko pro tisk a skenování dokumentů a prostor pro spolupráci studentů i zaměstnanců.
-
Meeting Room Services
Optimalizujte využití konferenčních prostor a vytvořte produktivnější a efektivnější pracovní prostředí.
-
Komerční tiskárna
Dostupná integrovaná řešení zaměřená na zákazníka, která mu nabídnou to nejnovější v oblasti inovace tisku.
Nenašli jste, co jste hledali?
Kontaktujte nás a promluvíme si o tom, jak vám můžeme pomoci.