Zásady pro soubory cookie

Ricoh ke zdokonalování tohoto webu využívá nástroje na shromažďování dat, například soubory cookie. Chcete-li zjistit, jak lze tato nastavení změnit, a získat další informace o souborech cookie, klikněte sem.

Dodržování předpisů a jejich správa

Potřeba dodržovat stále složitější požadavky na dozor a dodržování předpisů klade na dnešní firmy nesmírný tlak. Ať jste malá místní firma nebo nadnárodní koncern, Ricoh vám může poskytnout cílené odborné znalosti k zajištění souladu vašeho provozu.

Klíčové služby

  • Likvidace dat pro státní správu

    Likvidace dat pro státní správu

    Kompletní proces doloženého odstranění dat z vyřazených tiskáren ve státní správě.

  • Správa dokumentů

    Správa dokumentů

    Integrovaná sada aplikací a nástrojů ke správě a monitorování infrastruktury pro práci s dokumenty.

  • Fakturační služby

    Fakturační služby

    Optimalizujte svoji účetní praxi a přecházejte na fakturaci bez tisku tempem vhodným pro vás, vaše klienty a dodavatele.


Podpora výkonného provozu v souladu s předpisy
Společnost Ricoh nabízí řešení založená na důkladném pochopení všeobecných regulačních požadavků – i těch specifických pro dané odvětví. Díky naší odbornosti vám pomůžeme posílit vaše interní procesy správy a reagovat na výzvy spojené se souladem.  

Zachovejte integritu svého provozu
Nabízíme řešení poskytující úplnou kontrolu nad tím, kdo bude mít přístup k informacím v rámci vaší organizace, a pomůžeme vám zavést osvědčené podnikové procesy, které posílí vaše centrální zásady.

Své odborné znalosti jsme využili při práci pro jedny z největších a nejsložitějších organizací v oborech s nejpřísnějšími regulačními požadavky, například:

  • Služby veřejného sektoru
  • Zdravotnictví
  • Finanční služby
  • Právní služby


Dosáhněte efektivního souladu i v zahraničí 
Jelikož regulační požadavky a nařízení po celém světě nabývají na přísnosti, je stále složitější zajistit soulad provozu ve více geografických lokalitách. Společnost Ricoh vám pomůže se k této výzvě postavit čelem. 

Naše bohaté nadnárodní zkušenosti vám mohou pomoci při implementaci a podpoře účinných a bezpečných pracovních procesů, které budou v souladu s předpisy pro klíčové oblasti sahající od archivace a řízení dokumentů po uchovávání záznamů a nákup.

Další služby pro tuto výzvu

  • eRecord Connect 2

    eRecord Connect

    Jednotlačítkové řešení správy dokumentů umožňující snadno a rychle převádět lékařské údaje do elektronické podoby.

  • Tisk jako spravovaná služba

    Tisk

    Úplná škála rychlých a vysoce kvalitních tiskových služeb poskytovaných ve vašich prostorách.

  • Správa zařízení

    Správa zařízení

    Rychlá a efektivní podpora mnoha zařízení, díky níž budou mít vaši zaměstnanci více času na úkoly, které jsou podstatné pro váš byznys.

  • Správa kontraktů

    Správa kontraktů

    Díky našemu bezpečnému řešení se snadným vyhledáváním budete mít správu kontraktů vždy plně ve svých rukou.

  • Správa pohledávek - archivace

    Správa pohledávek – archivace

    Zlepšete služby zákazníkům díky rychlé a centralizované archivaci faktur se snadnou dostupností

  • Accounts Payable

    Závazky

    Snadno implementovatelné řešení, které automatizuje zpracování faktur, schvalování, platby a archivaci úkonů.

  • Data Cleansing Services

    Data Cleansing Services

    Kompletní proces doloženého odstranění dat z vyřazených tiskáren.

  • eRecord Mobile 2

    eRecord Mobile

    Rychlý, přesný a bezpečný způsob, jak zaznamenávat a sdílet důležité obrazové informace o pacientech.


Nenašli jste, co jste hledali?

Kontaktujte nás a promluvíme si o tom, jak vám můžeme pomoci.

Kontaktujte nás