Zásady pro soubory cookie

Ricoh ke zdokonalování tohoto webu využívá nástroje na shromažďování dat, například soubory cookie. Chcete-li zjistit, jak lze tato nastavení změnit, a získat další informace o souborech cookie, klikněte sem.

Flexibilní práce

V dnešním světě je pracovní síla stále mobilnější a organizace toho využívají a nabízejí zaměstnancům flexibilní pracovní příležitosti. Společnost Ricoh vám poskytne nástroje a odborné znalosti umožňující vašim pracovníkům, aby byli produktivní a připojení všude – v kanceláři, doma i na cestách.

Klíčové služby

  • Super týmová spolupráce - Komunikační služby

    Super týmová spolupráce

    Moderní technologie rychle mění způsob veškeré práce. Koncept komplexní týmové spolupráce umožňuje lidem spolupracovat bez ohledu na to, kde se nacházejí.

  • Meeting Room Service

    Meeting Room Services

    Optimalizujte využití konferenčních prostor a vytvořte produktivnější a efektivnější pracovní prostředí.

  • Řešení pro inteligentní marketing

    Řešení pro inteligentní marketing

    Získávejte nové zájemce a rozvíjejte firmu pomocí nástrojů pro optimalizaci marketingové komunikace.


Řešení pro lépe propojenou firmu
Rychlé, efektivní sdílení znalostí je zásadní pro růst, inovace a agilnost firmy. Společnost Ricoh nabízí sortiment komunikačních řešení podporujících metody flexibilní a vzdálené práce při zvýšené produktivitě. Díky svým zkušenostem s digitální transformací můžeme nabídnout know-how, jež usnadní zavedení nových pracovních postupů do vaší firmy.

Snadný přístup k informacím
Robustní, spolehlivá komunikační a cloudová infrastruktura Ricoh vám dá přístup k pokročilým, vysoce výkonným prostředkům IT a podpoře. 

Sdílení informací bude hladké, neboť naše technologie umožňují kolegům pracujícím vzdáleně snadnou spolupráci v reálném čase a bezpečné sdílení dokumentů na mnoha různých zařízeních. Díky snadnému přístupu k digitalizovaným informacím budou vaši zaměstnanci produktivní i na cestách. 

Netradičně flexibilní práce
Nákladově efektivní řešení společnosti Ricoh zpřístupňují organizacím všech velikostí škálovatelné, flexibilní pracovní technologie bez značných předběžných investic. S naším transparentním fakturačním modelem získáte přístup k nejnovějším technologiím pro přenos a sdílení informací způsobem, který je ekonomický i předvídatelný. 

Další služby pro tuto výzvu

  • eRecord Mobile 2

    eRecord Mobile

    Rychlý, přesný a bezpečný způsob, jak zaznamenávat a sdílet důležité obrazové informace o pacientech.

  • Řešení pro správu dokumentů

    Řešení pro správu dokumentů

    Řešení na míru, která pomohou optimalizovat zpracování informací a zjednodušit procesy správy dokumentů.

  • Mobilní tiskové služby a tiskové služby na vyžádání 2

    Mobilní tisk – tisk na vyžádání

    Institucím vyššího vzdělávání umožňujeme tisknout kdekoli a kdykoli z mobilních zařízení.

  • Branch Paperless

    Branch Paperless

    Snadno implementovatelná správa digitalizovaných dokumentů a pracovní postupy posilující bezpečnost a efektivitu pobočky.


Nenašli jste, co jste hledali?

Kontaktujte nás a promluvíme si o tom, jak vám můžeme pomoci.

Kontaktujte nás