Branch Paperless
Dnešní zákazníci retailového bankovnictví vyžadují více než jen kvalitní služby zákazníkům. Chtějí vědět, že jejich vybraný poskytovatel služeb pracuje efektivně a zodpovědně a že jejich osobní údaje jsou v bezpečí.
Mnoho lokálních bank stále posílá různé dokumenty, například žádosti o hypotéku nebo o úvěr, v rámci svých poboček manuálně. To ovšem představuje značné riziko nejenom z hlediska informační bezpečnosti, ale i možnosti lidské chyby a následného ztracení či chybného založení dokumentů.
Služba Branch Paperless (Bezpapírová pobočka) od společnosti Ricoh pomáhá bankám převádět pracovní procesy do elektronické podoby a zlepšit správu dokumentů. Tato služba vašim pracovníkům umožní digitalizovat složky a zařazovat je do elektronického schvalovacího procesu, takže je bude možné rychle a bezpečně stáhnout z míst s příslušným oprávněním.
Díky službě Branch Paperless můžete snadno zavést konzistentní a efektivní proces správy dokumentů ve více pobočkách a kancelářích, a to včetně indexace a archivace. Pomáhá ulehčit administrativní povinnosti zaměstnanců a současně zajišťuje, že vaše organizace bude i nadále dodržovat předpisy a bude schopna provést kompletní audit.
- Vlastnosti a výhody
-
Služba Branch Paperless je komplexním řešením, s jehož pomocí můžete optimalizovat procesy správy dokumentů. Toto řešení vám pomůže:
- Omezit riziko chyby a malé efektivity práce způsobené chybně založenými či ztracenými dokumenty
- Optimalizovat nakládání s dokumenty tak, abyste zákazníkům mohli nabízet efektivnější služby
- Zajistit rychlejší vnitřní komunikaci a zkrátit dobu potřebnou k reakci
- Snížit provozní náklady zjednodušením interních procesů
- Zlepšit dodržování předpisů díky transparentní a snadno kontrolovatelné správě dokumentů