Zásady pro soubory cookie

Ricoh ke zdokonalování tohoto webu využívá nástroje na shromažďování dat, například soubory cookie. Chcete-li zjistit, jak lze tato nastavení změnit, a získat další informace o souborech cookie, klikněte sem.

Branch Paperless

Dnešní zákazníci retailového bankovnictví vyžadují více než jen kvalitní služby zákazníkům. Chtějí vědět, že jejich vybraný poskytovatel služeb pracuje efektivně a zodpovědně a že jejich osobní údaje jsou v bezpečí.

Mnoho lokálních bank stále posílá různé dokumenty, například žádosti o hypotéku nebo o úvěr, v rámci svých poboček manuálně. To ovšem představuje značné riziko nejenom z hlediska informační bezpečnosti, ale i možnosti lidské chyby a následného ztracení či chybného založení dokumentů.

Služba Branch Paperless (Bezpapírová pobočka) od společnosti Ricoh pomáhá bankám převádět pracovní procesy do elektronické podoby a zlepšit správu dokumentů. Tato služba vašim pracovníkům umožní digitalizovat složky a zařazovat je do elektronického schvalovacího procesu, takže je bude možné rychle a bezpečně stáhnout z míst s příslušným oprávněním.

Díky službě Branch Paperless můžete snadno zavést konzistentní a efektivní proces správy dokumentů ve více pobočkách a kancelářích, a to včetně indexace a archivace. Pomáhá ulehčit administrativní povinnosti zaměstnanců a současně zajišťuje, že vaše organizace bude i nadále dodržovat předpisy a bude schopna provést kompletní audit.


Vlastnosti a výhody

Služba Branch Paperless je komplexním řešením, s jehož pomocí můžete optimalizovat procesy správy dokumentů. Toto řešení vám pomůže:

  • Omezit riziko chyby a malé efektivity práce způsobené chybně založenými či ztracenými dokumenty
  • Optimalizovat nakládání s dokumenty tak, abyste zákazníkům mohli nabízet efektivnější služby
  • Zajistit rychlejší vnitřní komunikaci a zkrátit dobu potřebnou k reakci
  • Snížit provozní náklady zjednodušením interních procesů
  • Zlepšit dodržování předpisů díky transparentní a snadno kontrolovatelné správě dokumentů


Související případové studie

  • Caisse d'Epargne

    Caisse d'Epargne

    Společnost Ricoh nasadila inovativní řešení skenování a zlepšila dokumentové procesy ve firmě Caisse d’Epargne. Zároveň tím zmenšila časové nároky na správu.

  • RatioData

    RatioData

    Společnost Ratiodata, specializující se na IT ve finančních službách, spolu se společností Ricoh dodává řešení usnadňující administrační procesy.

Související služby