Balík řešení pro správu komunikace se zákazníky
Balík řešení pro správu komunikace se zákazníky od společnosti Ricoh pomáhá finančním institucím zefektivnit komunikaci se zákazníky.
Nabízíme řadu automatizovaných řešení, která vám pomohou personalizovat, ověřovat, optimalizovat a archivovat korespondenci zasílanou zákazníkům. Tato řešení pokrývají vše od formátování až po tisk a odesílání. Lze je využít například pro takové formy komunikace, jako je e-mailová reklama, poštovní dopisy a uvítací balíčky.
Sada obsahuje nástroje, pomocí nichž mohou vaši zákazníci určit své preference, takže pak dostávají přizpůsobené zásilky v takovém formátu, jaký si vyberou. Spokojenost zákazníků roste, vaše firma pracuje efektivněji a šetří náklady, protože stále více zákazníků přechází na elektronickou komunikaci.
Uskutečněná komunikace je dokumentována a umožňuje kompletní audit, takže firma funguje plně v souladu s předpisy.
- Vlastnosti a výhody
-
Správa komunikace se zákazníky umožňuje finančním institucím posílit důraz kladený na zákazníka a zároveň zefektivnit infrastrukturu obchodních procesů. Plně dokumentované a kontrolovatelné pracovní procesy navíc usnadňují tvorbu reportů a umožňují rychlé získávání informací potřebných k plnění předpisů platným v tomto oboru.
Díky technologickému balíku od společnosti Ricoh mohou finanční instituce:
- Prostřednictvím zákaznicky orientované komunikace zlepšit spokojenost a udržení klientů
- Zavést úspornější procesy a zefektivnit tak svoji činnost
- Ušetřit náklady na materiál i lidské zdroje díky automatizaci klíčových procesů
- Vytvořit komunikační strukturu, která umožňuje audit a splňuje předpisy
- Případové studie
-
Sázka na lepší produkční postupy
Komunikace se zákazníky od výpisů z účtu až po související dokumenty představuje pro všechny finanční instituce klíčový bod kontaktu se zákazníky. Mezi zákazníky společnosti Ricoh patří i jedna ze světově nejúspěšnějších retailových bank s aktivy přesahujícími bilion eur a téměř 100 miliony zákazníků po celém světě. Úkolem bylo posílit účinek a zlepšit integritu její komunikace se zákazníky a zároveň zlepšit efektivitu používaných procesů a snížit náklady.
Společnost Ricoh prověřila používané tiskové postupy a odhalila celou řadu neefektivních míst. Nejzásadnějším přitom byl fakt, že banka na různých místech používala různé managementové systémy před tiskem a po něm. Prostřednictvím podrobné analýzy a konzultačních služeb společnost Ricoh transformovala dokumentové pracovní postupy a tiskové procesy této banky.
Inovativní řešení společnosti Ricoh se nyní stará o celou řadu interních tiskových procesů, zajišťuje efektivnější pracovní postupy a větší flexibilitu. Vícekanálový obsah je optimalizován a výstupy jsou buď v elektronické formě, nebo jsou vytištěny na vhodném zařízení. Výtisky jsou setříděny, takže je možno využívat levnějších sazeb poštovného. Díky větší efektivitě produkce mohla banka uzavřít jedno z produkčních center a výrazně tak ušetřit.
Společnost Ricoh navíc zlepšila integritu komunikace banky, což vedlo k posílení důvěry a spokojenosti zákazníků. Systém uzavřeného oběhu se sledováním na úrovni stránky a dokumentu zajišťuje, že zákazníci dostávají přesné informace týkající se právě jejich účtu. A možnost sestavovat podrobné přehledy bance pomáhá dále optimalizovat efektivitu produkce. Díky předtřídění poštovních zásilek navíc banka může využít zlevněných sazeb poštovného a tím dosáhnout dalších úspor.