HomeZpět na nabídku
Přehled

Měníme přístup k práci

Technologie mění náš způsob práce. Ve společnosti Ricoh zajišťujeme, aby změny byly pro vaše týmy a vaše podnikání pozitivní. Provedeme vás každým krokem, abychom zajistili bezproblémový přechod na plně digitální pracoviště
Podívejte se na všechna naše firemní řešení
Služby pro firmy
Digitální pracoviště

Přístup odkudkoli

Hybridní a mobilní zařízení utvářejí naši budoucnost. K návrhu, integraci a podpoře digitálních pracovišť přistupujeme komplexně, abychom podpořili zapojení zaměstnanců a pomohli vám dosáhnout nové úrovně výkonnosti.
Objevte všechna naše řešení digitálního pracoviště
Správa firemních procesů

Nastaveno pro úspěch

Manuální úkoly již nemusí zdržovat vaše zaměstnance. Optimalizujeme vaše podnikové procesy, abychom vašim zaměstnancům umožnili dosahovat lepších výsledků; poskytujeme technologie, odborné znalosti a podporu pro zefektivnění a zjednodušení procesů ve vaší organizaci
Podívejte se na všechna naše řešení pro správu firemních procesů
Cloud a infrastruktura

Cloud & Clear

Využití všech výhod cloudu vyžaduje správný plán a tým, který jej bude realizovat. Poskytujeme cloudová řešení a odborné znalosti, díky nimž je vaše podnikání pružnější, nákladově efektivnější a bezpečnější a zároveň se snažíme o inovace nové generace.
Podívejte se na všechna naše řešení pro cloud a infrastrukturu
Kybernetická bezpečnost

Už žádné riskantní podnikání

Zařízení připojená k internetu vytvářejí nová zranitelná místa pro kybernetické útoky. Pomáháme vám přejít do útoku proti kybernetické kriminalitě pomocí inteligentních služeb a řešení kybernetické bezpečnosti přizpůsobených vašim hlavním firemním procesům.
Podívejte se na všechna naše řešení kybernetické bezpečnosti
Digitální zkušenosti

Nová úroveň zkušeností

Vynikající zákaznický zážitek začíná s vynikajícím zážitkem zaměstnance. Náš vysoce kvalifikovaný tým datových vědců a vývojářů navrhuje, staví, implementuje a poskytuje řešení, která potřebujete k překonání očekávání na každém bodě styku.
Objevte všechna řešení digitálních zážitků.
Kancelářské produkty a software

Nejlepší ve své třídě

Společnost Ricoh je známá pro vysoce kvalitní tiskárny, digitální duplikátory a multifunkční tiskárny / skenery / kopírky. Díky široké nabídce rychlostí, velikostí a funkcí si můžete vybrat modely, které nejlépe vyhovují vašemu týmu, kanceláři nebo učebně.
Podívejte se na naše kancelářské produkty a software
Přehled

Všestranná platforma služeb a podpory

Veškerá produktová a servisní podpora na jednom místě. Poskytujeme podporu, poradenství a řešení pro udržení vašeho podnikání v chodu.
Získat podporu
Správa audiovizuálních služeb (AV)
Přehled

Vše na jednom místě

Buďte v obraze o dění v naší firmě, produktech a akcích, které pořádáme nebo se jich účastníme.
Buďte informovaní
News and events from Ricoh
Společnost

Kdo jsme a co děláme

Ve společnosti Ricoh se snažíme vždy naslouchat našim zákazníkům a poskytovat vám inovativní řešení, produkty a služby, které odpovídají vašim podnikatelským cílům. Snažíme se přidat hodnotu vašim službám a produktům. Přizpůsobujeme se měnícím se podnikatelským podmínkám.
Dozvědět se více o společnosti Ricoh
Přehled

Co pro vás můžeme udělat?

Ať už máte dotaz ohledně cen našich řešení nebo produktů, potřebujete pomoci se správou svého účtu nebo již naše produkty používáte a máte dotaz na podporu, náš tým je připraven vám pomoci.
Obraťte se na nás
Správa audiovizuálních služeb (AV)
Přehled

Pomáháme vám být o krok napřed

Prozkoumejte a přečtěte si naše nejnovější poznatky o tom, co je v oblasti podnikových řešení nejdůležitější.
Podívejte se na nejnovější poznatky
Ricoh Insights - Overview

Balík řešení pro správu komunikace se zákazníky

Balík řešení pro správu komunikace se zákazníky od společnosti Ricoh pomáhá finančním institucím zefektivnit komunikaci se zákazníky.

Nabízíme řadu automatizovaných řešení, která vám pomohou personalizovat, ověřovat, optimalizovat a archivovat korespondenci zasílanou zákazníkům. Tato řešení pokrývají vše od formátování až po tisk a odesílání. Lze je využít například pro takové formy komunikace, jako je e-mailová reklama, poštovní dopisy a uvítací balíčky.

Sada obsahuje nástroje, pomocí nichž mohou vaši zákazníci určit své preference, takže pak dostávají přizpůsobené zásilky v takovém formátu, jaký si vyberou. Spokojenost zákazníků roste, vaše firma pracuje efektivněji a šetří náklady, protože stále více zákazníků přechází na elektronickou komunikaci.

Uskutečněná komunikace je dokumentována a umožňuje kompletní audit, takže firma funguje plně v souladu s předpisy.

Vlastnosti a výhody

Správa komunikace se zákazníky umožňuje finančním institucím posílit důraz kladený na zákazníka a zároveň zefektivnit infrastrukturu obchodních procesů. Plně dokumentované a kontrolovatelné pracovní procesy navíc usnadňují tvorbu reportů a umožňují rychlé získávání informací potřebných k plnění předpisů platným v tomto oboru.

Díky technologickému balíku od společnosti Ricoh mohou finanční instituce:

  • Prostřednictvím zákaznicky orientované komunikace zlepšit spokojenost a udržení klientů
  • Zavést úspornější procesy a zefektivnit tak svoji činnost
  • Ušetřit náklady na materiál i lidské zdroje díky automatizaci klíčových procesů
  • Vytvořit komunikační strukturu, která umožňuje audit a splňuje předpisy
Případové studie

Sázka na lepší produkční postupy

Komunikace se zákazníky od výpisů z účtu až po související dokumenty představuje pro všechny finanční instituce klíčový bod kontaktu se zákazníky. Mezi zákazníky společnosti Ricoh patří i jedna ze světově nejúspěšnějších retailových bank s aktivy přesahujícími bilion eur a téměř 100 miliony zákazníků po celém světě. Úkolem bylo posílit účinek a zlepšit integritu její komunikace se zákazníky a zároveň zlepšit efektivitu používaných procesů a snížit náklady.

Společnost Ricoh prověřila používané tiskové postupy a odhalila celou řadu neefektivních míst. Nejzásadnějším přitom byl fakt, že banka na různých místech používala různé managementové systémy před tiskem a po něm. Prostřednictvím podrobné analýzy a konzultačních služeb společnost Ricoh transformovala dokumentové pracovní postupy a tiskové procesy této banky.

Inovativní řešení společnosti Ricoh se nyní stará o celou řadu interních tiskových procesů, zajišťuje efektivnější pracovní postupy a větší flexibilitu. Vícekanálový obsah je optimalizován a výstupy jsou buď v elektronické formě, nebo jsou vytištěny na vhodném zařízení. Výtisky jsou setříděny, takže je možno využívat levnějších sazeb poštovného. Díky větší efektivitě produkce mohla banka uzavřít jedno z produkčních center a výrazně tak ušetřit.

Společnost Ricoh navíc zlepšila integritu komunikace banky, což vedlo k posílení důvěry a spokojenosti zákazníků. Systém uzavřeného oběhu se sledováním na úrovni stránky a dokumentu zajišťuje, že zákazníci dostávají přesné informace týkající se právě jejich účtu. A možnost sestavovat podrobné přehledy bance pomáhá dále optimalizovat efektivitu produkce. Díky předtřídění poštovních zásilek navíc banka může využít zlevněných sazeb poštovného a tím dosáhnout dalších úspor.



Související případové studie

  • Leading Retail Bank

    Přední retailové banky

    Řešení správy tisku od společnosti Ricoh zvyšuje efektivitu dokumentových procesů a zlepšuje komunikaci retailové banky se zákazníky.

Související služby

  • Správa komunikace se zákazníky - outsourcing

    Správa komunikace se zákazníky – outsourcing

    Na míru šité marketingové kampaně, které zajistí přechod zákazníků finančních služeb k digitálním komunikačním kanálům.

  • Správa komunikace se zákazníky

    Správa komunikace se zákazníky

    Zvýšení zájmu pomocí nových vícekanálových technologií, řešení pracovních postupů a možností individuálního přístupu.

  • Branch Paperless

    Branch Paperless

    Snadno implementovatelná správa digitalizovaných dokumentů a pracovní postupy posilující bezpečnost a efektivitu pobočky.