Správa komunikace se zákazníky – outsourcing
Služba Customer Communication Management (Správa komunikace se zákazníky) zajišťuje postupný převod retailových zákazníků bank od papírové k elektronické komunikaci. Používá k tomu personalizovaných marketingových kampaní. Tato služba napomáhá zlepšení péče o zákazníky, jejich udržení a získávání a přitom vede k poklesu nákladů.
Hned od začátku naše služba outsourcingu převezme zodpovědnost za veškeré vaše papírové výstupy. Dodáváme technologická řešení, která umožňují provádět cílené a personalizované marketingové kampaně přispívající k přechodu vašich zákazníků od neefektivní papírové komunikace k zabezpečeným elektronickým kanálům.
Postupná migrace umožňuje, aby zákazníci dostávali informace v tom formátu, kterému sami dávají přednost. Působí to na zákazníka lepším dojmem, zvyšuje vaši efektivitu a vede k poklesu nákladů spolu s tím, jak stále více vašich zákazníků přechází k digitálním komunikačním kanálům.
- Vlastnosti a výhody
-
Zákazníci, kteří se rozhodnou pro digitální komunikaci, získají nepřetržitý přístup ke svým finančním informacím prostřednictvím zabezpečeného cloudu Ricoh třetí úrovně. Díky lepšímu zabezpečení odpadají rizika pro vaši obchodní činnost. A díky realizaci personalizované strategie digitální komunikace vaše firma ušetří a vaši zákazníci přitom budou moci využívat vyšší úrovně služeb.
Společnost Ricoh klientům, kteří užívají služeb řízení komunikace se zákazníky, přináší:
- Větší spokojenost zákazníků
- Nižší náklady na získávání nových zákazníků, na jejich udržování a na poskytování služeb
- Robustní a bezchybnou správu dat
- Lepší plnění předpisů na ochranu životního prostředí díky omezení odpadu
- Dostupnější informace a auditní stopu v souladu s předpisy
- Větší interní efektivitu práce díky uvolnění zaměstnanců pro důležitější úkoly
- Případové studie
-
Změňte způsob zpracování dokumentů tak, abyste se mohli věnovat tomu nejdůležitějšímu - vašim zákazníkům.
Dokumenty jsou krví pojišťovacího průmyslu. Od propagačních dopisů až po formuláře přihlášek, smluvní podmínky, faktury a žádosti má každý jednotlivý dokument právní význam. Jeden ze zákazníků společnosti Ricoh, pojišťovací společnost z žebříčku Fortune Global 500, s radostí část těchto na dokumenty náročných činností outsourcoval.
Během podrobných konzultací bylo dohodnuto, že je potřeba použít dvoustupňový přístup. V první fázi společnost Ricoh replikovala stávající zákazníkovo řešení, čímž ukončila jeho závislost na interních službách přesunem produkce dokumentů do svého vlastního dokumentového centra. Ve druhé fázi vyvinula nové procesy pro správu dokumentů, čímž zlepšila jejich efektivitu a rozšířila je o nové služby.
Ricoh pro tuto pojišťovací společnost každoročně zpracuje více než 60 milionů dokumentů. Poskytnuté řešení transformovalo zákazníkovy procesy pro práci s dokumenty, což vedlo ke snížení jeho nákladů a zlepšení poskytovaných služeb. Automatizace zrychlila produkci a zavedení procesů s uzavřeným oběhem dokumentů vedlo k odstranění chyb a umožnilo provádět audit na úrovni stránky, jak vyžadují předpisy.
Integrace komplexních služeb tak představuje skutečnou obchodní výhodu. Byla omezena rizika a zákazníkům se dostává lepších služeb. Podpora od společnosti Ricoh vedla ke zlepšení flexibility firmy. Díky tomu, že se o její životně důležité dokumentové procesy pečlivě stará společnost Ricoh, může pojišťovací společnost své vlastní zdroje soustředit na strategický rozvoj.