HomeZpět na nabídku
Přehled

Měníme přístup k práci

Technologie mění náš způsob práce. Ve společnosti Ricoh zajišťujeme, aby změny byly pro vaše týmy a vaše podnikání pozitivní. Provedeme vás každým krokem, abychom zajistili bezproblémový přechod na plně digitální pracoviště
Podívejte se na všechna naše firemní řešení
Služby pro firmy
Digitální pracoviště

Přístup odkudkoli

Hybridní a mobilní zařízení utvářejí naši budoucnost. K návrhu, integraci a podpoře digitálních pracovišť přistupujeme komplexně, abychom podpořili zapojení zaměstnanců a pomohli vám dosáhnout nové úrovně výkonnosti.
Objevte všechna naše řešení digitálního pracoviště
Správa firemních procesů

Nastaveno pro úspěch

Manuální úkoly již nemusí zdržovat vaše zaměstnance. Optimalizujeme vaše podnikové procesy, abychom vašim zaměstnancům umožnili dosahovat lepších výsledků; poskytujeme technologie, odborné znalosti a podporu pro zefektivnění a zjednodušení procesů ve vaší organizaci
Podívejte se na všechna naše řešení pro správu firemních procesů
Cloud a infrastruktura

Cloud & Clear

Využití všech výhod cloudu vyžaduje správný plán a tým, který jej bude realizovat. Poskytujeme cloudová řešení a odborné znalosti, díky nimž je vaše podnikání pružnější, nákladově efektivnější a bezpečnější a zároveň se snažíme o inovace nové generace.
Podívejte se na všechna naše řešení pro cloud a infrastrukturu
Kybernetická bezpečnost

Už žádné riskantní podnikání

Zařízení připojená k internetu vytvářejí nová zranitelná místa pro kybernetické útoky. Pomáháme vám přejít do útoku proti kybernetické kriminalitě pomocí inteligentních služeb a řešení kybernetické bezpečnosti přizpůsobených vašim hlavním firemním procesům.
Podívejte se na všechna naše řešení kybernetické bezpečnosti
Digitální zkušenosti

Nová úroveň zkušeností

Vynikající zákaznický zážitek začíná s vynikajícím zážitkem zaměstnance. Náš vysoce kvalifikovaný tým datových vědců a vývojářů navrhuje, staví, implementuje a poskytuje řešení, která potřebujete k překonání očekávání na každém bodě styku.
Objevte všechna řešení digitálních zážitků.
Kancelářské produkty a software

Nejlepší ve své třídě

Společnost Ricoh je známá pro vysoce kvalitní tiskárny, digitální duplikátory a multifunkční tiskárny / skenery / kopírky. Díky široké nabídce rychlostí, velikostí a funkcí si můžete vybrat modely, které nejlépe vyhovují vašemu týmu, kanceláři nebo učebně.
Podívejte se na naše kancelářské produkty a software
Přehled

Všestranná platforma služeb a podpory

Veškerá produktová a servisní podpora na jednom místě. Poskytujeme podporu, poradenství a řešení pro udržení vašeho podnikání v chodu.
Získat podporu
Správa audiovizuálních služeb (AV)
Přehled

Vše na jednom místě

Buďte v obraze o dění v naší firmě, produktech a akcích, které pořádáme nebo se jich účastníme.
Buďte informovaní
News and events from Ricoh
Společnost

Kdo jsme a co děláme

Ve společnosti Ricoh se snažíme vždy naslouchat našim zákazníkům a poskytovat vám inovativní řešení, produkty a služby, které odpovídají vašim podnikatelským cílům. Snažíme se přidat hodnotu vašim službám a produktům. Přizpůsobujeme se měnícím se podnikatelským podmínkám.
Dozvědět se více o společnosti Ricoh
Přehled

Co pro vás můžeme udělat?

Ať už máte dotaz ohledně cen našich řešení nebo produktů, potřebujete pomoci se správou svého účtu nebo již naše produkty používáte a máte dotaz na podporu, náš tým je připraven vám pomoci.
Obraťte se na nás
Správa audiovizuálních služeb (AV)
Přehled

Pomáháme vám být o krok napřed

Prozkoumejte a přečtěte si naše nejnovější poznatky o tom, co je v oblasti podnikových řešení nejdůležitější.
Podívejte se na nejnovější poznatky
Ricoh Insights - Overview

Správa komunikace se zákazníky – outsourcing

Služba Customer Communication Management (Správa komunikace se zákazníky) zajišťuje postupný převod retailových zákazníků bank od papírové k elektronické komunikaci. Používá k tomu personalizovaných marketingových kampaní. Tato služba napomáhá zlepšení péče o zákazníky, jejich udržení a získávání a přitom vede k poklesu nákladů.

Hned od začátku naše služba outsourcingu převezme zodpovědnost za veškeré vaše papírové výstupy. Dodáváme technologická řešení, která umožňují provádět cílené a personalizované marketingové kampaně přispívající k přechodu vašich zákazníků od neefektivní papírové komunikace k zabezpečeným elektronickým kanálům.

Postupná migrace umožňuje, aby zákazníci dostávali informace v tom formátu, kterému sami dávají přednost.  Působí to na zákazníka lepším dojmem, zvyšuje vaši efektivitu a vede k poklesu nákladů spolu s tím, jak stále více vašich zákazníků přechází k digitálním komunikačním kanálům.

Vlastnosti a výhody

Zákazníci, kteří se rozhodnou pro digitální komunikaci, získají nepřetržitý přístup ke svým finančním informacím prostřednictvím zabezpečeného cloudu Ricoh třetí úrovně. Díky lepšímu zabezpečení odpadají rizika pro vaši obchodní činnost. A díky realizaci personalizované strategie digitální komunikace vaše firma ušetří a vaši zákazníci přitom budou moci využívat vyšší úrovně služeb.

Společnost Ricoh klientům, kteří užívají služeb řízení komunikace se zákazníky, přináší:

  • Větší spokojenost zákazníků
  • Nižší náklady na získávání nových zákazníků, na jejich udržování a na poskytování služeb
  • Robustní a bezchybnou správu dat
  • Lepší plnění předpisů na ochranu životního prostředí díky omezení odpadu
  • Dostupnější informace a auditní stopu v souladu s předpisy
  • Větší interní efektivitu práce díky uvolnění zaměstnanců pro důležitější úkoly
Případové studie

Změňte způsob zpracování dokumentů tak, abyste se mohli věnovat tomu nejdůležitějšímu - vašim zákazníkům.

Dokumenty jsou krví pojišťovacího průmyslu. Od propagačních dopisů až po formuláře přihlášek, smluvní podmínky, faktury a žádosti má každý jednotlivý dokument právní význam. Jeden ze zákazníků společnosti Ricoh, pojišťovací společnost z žebříčku Fortune Global 500, s radostí část těchto na dokumenty náročných činností outsourcoval.

Během podrobných konzultací bylo dohodnuto, že je potřeba použít dvoustupňový přístup. V první fázi společnost Ricoh replikovala stávající zákazníkovo řešení, čímž ukončila jeho závislost na interních službách přesunem produkce dokumentů do svého vlastního dokumentového centra. Ve druhé fázi vyvinula nové procesy pro správu dokumentů, čímž zlepšila jejich efektivitu a rozšířila je o nové služby.

Ricoh pro tuto pojišťovací společnost každoročně zpracuje více než 60 milionů dokumentů. Poskytnuté řešení transformovalo zákazníkovy procesy pro práci s dokumenty, což vedlo ke snížení jeho nákladů a zlepšení poskytovaných služeb. Automatizace zrychlila produkci a zavedení procesů s uzavřeným oběhem dokumentů vedlo k odstranění chyb a umožnilo provádět audit na úrovni stránky, jak vyžadují předpisy.

Integrace komplexních služeb tak představuje skutečnou obchodní výhodu. Byla omezena rizika a zákazníkům se dostává lepších služeb. Podpora od společnosti Ricoh vedla ke zlepšení flexibility firmy. Díky tomu, že se o její životně důležité dokumentové procesy pečlivě stará společnost Ricoh, může pojišťovací společnost své vlastní zdroje soustředit na strategický rozvoj.


Související případové studie

  • Leading Insurance Company

    Leading Insurance Company

    Společnost Ricoh pomáhá přední pojišťovací zprostředkovatelské firmě transformovat způsoby zpracování dokumentů a omezit časovou náročnost jejich správy o 70 %.

  • Dalkia

    Dalkia

    Na míru navržená služba i-Invoice společnosti Ricoh pomáhá společnosti Dalkia odstranit časově náročné manuální postupy a ušetřit tak 200 000 eur ročně.

Související služby