eRecord Connect
eRecord Connect od společnosti Ricoh je jednotlačítkovým řešením správy dokumentů, díky němuž budete moci snadno a rychle převádět lékařské údaje do elektronické podoby. Digitalizované dokumenty budou dostupné ve stávajících Elektronických zdravotních záznamech a v dalších počítačových systémech záznamů o pacientech, které jsou součástí vaší infrastruktury.
Naše bezpečné řešení vám přímo pomůže zlepšit péči o pacienty díky snadné dostupnosti informací o nich. Tyto informace budete mít k dispozici kdekoli bude potřeba a pomocí celé řady různých zařízení. Digitalizované informace se automaticky přiřazují k záznamům příslušného pacienta a veškeré záznamy lze snadno a přesně získat.
- Vlastnosti a výhody
-
Služba eRecord Connect poskytuje lékařům přístup k přesným informacím, kdykoli je potřebují. Umožňuje tak včasnější a informovanější péči o pacienty.
Toto výkonné řešení lékařům pomáhá:
- Zvýšit kvalitu a rychlost péče o pacienty
- Více se věnovat péči o zákazníky a méně času trávit administrativními povinnostmi
- Využít rostoucí počet zdrojů dat
- Zajistit důvěrnost údajů o pacientech prostřednictvím zabezpečeného pořizování dat a integrovaného systému
- Snížit náklady související s dokumenty a zefektivnit sdílení informací v rámci celé organizace
- Omezit riziko lidské chyby při ručním vkládání dat