Zásady pro soubory cookie

Ricoh ke zdokonalování tohoto webu využívá nástroje na shromažďování dat, například soubory cookie. Chcete-li zjistit, jak lze tato nastavení změnit, a získat další informace o souborech cookie, klikněte sem.

Carphone Warehouse

Obchodní agenda společnosti Carphone Warehouse

Řízené služby pro maloobchod od společnosti Ricoh (RMRS) jsou navrženy speciálně pro modernizaci maloobchodních IT systémů na základě podrobných znalostí oboru. Tyto služby umožnily Carphone Warehouse rychle digitalizovat jejich prostředí v obchodech, plnit firemní priority a přitom snížit náklady o 10 % a zvýšit provozní efektivitu.  

Carphone Warehouse, maloobchodní gigant, který provozuje rozsáhlou síť provozoven se službami pro zákazníky se 42 000 zaměstnanci v 11 zemích, transformoval svůj maloobchodní provoz za pomoci společnosti Ricoh.  

Stejně jako mnoho technologických lídrů, jak je vidět ve zprávě společnosti Gartner „CIO Agenda report“ (2018), museli vedoucí IT společnosti Carphone Warehouse zlepšit zákaznickou zkušenost vzhledem k růstu omnikanálového maloobchodního prodeje pomocí inteligentních investic do IT.  

Vedoucí IT společnosti Carphone Warehouse stanovil jasné obchodní priority, které je třeba řešit:
Zaměření na zákazníka: 
  • Další zlepšení prvotřídní zkušenosti zákazníka pomocí spolehlivější technologie v obchodech, efektivnějšího poskytování asistenčních služeb a zkrácení výpadku systému zajišťuje lepší služby zákazníkům prostřednictvím analýzy trendů a preventivních oprav
  • Optimalizace/správa/snížení nákladů: Snížení nákladů o 10 % efektivnější správou hovorů servisních středisek
  • Digitalizace: Vylepšení 5 000 čipových a pinových zařízení pro lepší zkušenost v obchodě 
  • Vylepšit zákaznickou zkušenost se zaměřením na poskytování prvotřídního multikanálového zákaznického servisu v místě prodeje a v poprodejní podpoře 
  • Zlepšit provozní efektivitu a snížit náklady o 10 % – to vyžadovalo transformaci správy servisního střediska  

K dosažení tohoto cíle byly vedoucím IT stanoveny následující IT priority: 
  • Digitalizovat maloobchodní prostředí pro zákazníky – toho bylo dosaženo zavedením 5 000 nových zařízení pro čipy a piny v několika obchodech 
  • Zlepšit IT infrastrukturu a omezit výpadky systému – analýza trendů a preventivní opravy snižují tlak na technickou podporu  

Přečtěte si Případovou studii Carphone Warehouse, kde se dozvíte, jak inovativní řešení společnosti Ricoh snížilo míru složitosti při správě zákaznické zkušenosti napříč různými kanály

  • Úkol: Zapojení zákazníka
  • Odvětví: Retail
  • Velikost firmy: Velké firmy
  • Řada služeb: Workplace Services

Související případové studie

  • Carphone Warehouse

    Carphone Warehouse

    Ricoh společnosti Carphone Warehouse umožnil digitalizovat prostředí skladu, naplňovat priority podnikání a snížit náklady o 10 % za současného zvýšení provozní efektivity.